Onko yleisesti 160cm pojalla mahdollisuutta tyttöystävään?
Välittävätkö kaikki naiset pituudesta? Onko mahdollisuuksia jos on muuten komea
Kommentit (69)
Maailman mahtuu paljon naisia, joille tuon pituinen mies kelpaa vallan mainiosti. Puhumme siis miljoonista naisista. Suomalaiselle yli 175 cm pitkälle missille ei ehkä, mutta heitä ei montaa ole. Muutama sata parhaimmillaan.
Noh itse vaivaantuisin jos mies olisi paljon lyhyempi siksi katselen pitkiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Kysrrssä 16v poika joka kirjottaa
Saatat vielä kasvaa pituutta. Monilla pojillahan pituuspyrähdys voi tulla vielä armeijassakin.
Todellakin, mä kasvon armeijasta vielä 2cm. Olin 179 mennessä ja 181 pois tullessa.
Tuskin kasvoit. Ihmisen pituus luonnollisestikin vaihtelee jopa sen kaksi ellei kolmekin senttiä päivän aikana, riippuen mihin aikaa päivästä sinut mitataan.
Miksei olisi voinut kasvaa? Monet kasvavat. Jopa yli kymmenen senttiä. Tietenkin jos menee sinne vasta 24 vuotiaana, niin silloin ehkä ei enää kasva.
Hanki hyvät rahat niin voit vaihtaa naista vaikka kerran viikossa. Sekä valita mieleisesi.
Miksi lyhyenä miehenä minun pitäisi tyytyä lyhyeen naiseen? Haluan kauniin itseäni pidemmän naisen tai olen ilman. Onneksi maksullista seuraa saa aina.
no ei helvetissä ole, haloo miehen pitää vähintään olla 180cm
175cm pitkänäkään en ole onnistunut. Tajunnet varmaan, että 15cm lyhyempänä ei ole teoreettisempiakaan mahdollisuuksia. Ellei huoli jotain tupakansavuista, hampaatonta alkoholistimummoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Kysrrssä 16v poika joka kirjottaa
Saatat vielä kasvaa pituutta. Monilla pojillahan pituuspyrähdys voi tulla vielä armeijassakin.
Todellakin, mä kasvon armeijasta vielä 2cm. Olin 179 mennessä ja 181 pois tullessa.
Tuskin kasvoit. Ihmisen pituus luonnollisestikin vaihtelee jopa sen kaksi ellei kolmekin senttiä päivän aikana, riippuen mihin aikaa päivästä sinut mitataan.
Höpö höpö. Ihminen ei kasva "dynaamisesti valtoimenaan", vaan lihas/luukudoksen päivittäisellä luonnollisella kasvulla/kutistumisella (iän myötä). Tuo 2 sentin kasvu on täydellisen mahdollista, ja yksilökohtaista tietysti. Saa Googlettaa.
T. Kasvanut myös vanhemmalla iällä
Vierailija kirjoitti:
175cm pitkänäkään en ole onnistunut. Tajunnet varmaan, että 15cm lyhyempänä ei ole teoreettisempiakaan mahdollisuuksia. Ellei huoli jotain tupakansavuista, hampaatonta alkoholistimummoa.
Saa kun avaa lompakon nyörejä
Vierailija kirjoitti:
Miksi lyhyenä miehenä minun pitäisi tyytyä lyhyeen naiseen? Haluan kauniin itseäni pidemmän naisen tai olen ilman. Onneksi maksullista seuraa saa aina.
Sama, paitsi että olen itse pitkä. Ärsyttää kun semmoiset pienet alle 175-senttiset naiset yrittää aina iskeä. Kiinnostun vain yli 180-senttisistä.
M 195cm
onko jotain joka kompensoisi lyhyyttäsi?
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko lopettaa paskanjauhaminen? Tottakai se on MAHDOLLISTA mutta onhan tuollainen pituus aivan helvetinmoinen rasite ja vaikeuttaja vaikka mamit täällä mitä väittää. Mutta niinhän se menee... Kyllä siitä 160cm miehestä joku MUU saa loistavan miehen.
Niin tosiaan, eli tällaisia ihmisiä saattaa myös välillä tulla vastaan, mutta roskakoriin ne suoraan. Maailmaan mahtuu kaikenlaista vipeltäjää. Kannattaa hengailla sellaisten kanssa, joilla on aivot.
Pienissä miehissä on jotain hassua
Kaikille ulkoiset seikat eivät ole kovin tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Pienissä naisissa myös. Yleensä pituuteen nähden jättimäinen pérse ja leveät reidet. Kuitenkin kädet ja jalat on naurettavan lyhyet. Muodokkuus pukee kyllä pitkää naista, lyhyellä naisella se on naurettavan näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko lopettaa paskanjauhaminen? Tottakai se on MAHDOLLISTA mutta onhan tuollainen pituus aivan helvetinmoinen rasite ja vaikeuttaja vaikka mamit täällä mitä väittää. Mutta niinhän se menee... Kyllä siitä 160cm miehestä joku MUU saa loistavan miehen.
Niin tosiaan, eli tällaisia ihmisiä saattaa myös välillä tulla vastaan, mutta roskakoriin ne suoraan. Maailmaan mahtuu kaikenlaista vipeltäjää. Kannattaa hengailla sellaisten kanssa, joilla on aivot.
Näi on. Nykyajan pellemaailmassa totuudenpuhujat lynkataan ja kaikkien mielipiteet ovat yhtä arvokkaita vaikka jauhaisivat täyttä skeidaa. Kellekkään ei saa tulla paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienissä naisissa myös. Yleensä pituuteen nähden jättimäinen pérse ja leveät reidet. Kuitenkin kädet ja jalat on naurettavan lyhyet. Muodokkuus pukee kyllä pitkää naista, lyhyellä naisella se on naurettavan näköistä.
Oho taisi pikkumies suuttua.
Vaikkakin samaa mieltä, mutta hoikat lyhyet naiset näyttää ihan söpöiltä toisen kuin pikkumiehet.