Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleisesti 160cm pojalla mahdollisuutta tyttöystävään?

Vähänsurettaa
18.11.2019 |

Välittävätkö kaikki naiset pituudesta? Onko mahdollisuuksia jos on muuten komea

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Kysrrssä 16v poika joka kirjottaa

Saatat vielä kasvaa pituutta. Monilla pojillahan pituuspyrähdys voi tulla vielä armeijassakin.

Todellakin, mä kasvon armeijasta vielä 2cm. Olin 179 mennessä ja 181 pois tullessa.

Tuskin kasvoit. Ihmisen pituus luonnollisestikin vaihtelee jopa sen kaksi ellei kolmekin senttiä päivän aikana, riippuen mihin aikaa päivästä sinut mitataan.

Vierailija
42/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman mahtuu paljon naisia, joille tuon pituinen mies kelpaa vallan mainiosti. Puhumme siis miljoonista naisista. Suomalaiselle yli 175 cm pitkälle missille ei ehkä, mutta heitä ei montaa ole. Muutama sata parhaimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itse vaivaantuisin jos mies olisi paljon lyhyempi siksi katselen pitkiä miehiä.

Vierailija
44/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät miehet<3

Vierailija
45/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Saatat vielä kasvaa pituutta. Monilla pojillahan pituuspyrähdys voi tulla vielä armeijassakin.

Todellakin, mä kasvon armeijasta vielä 2cm. Olin 179 mennessä ja 181 pois tullessa.

Tuskin kasvoit. Ihmisen pituus luonnollisestikin vaihtelee jopa sen kaksi ellei kolmekin senttiä päivän aikana, riippuen mihin aikaa päivästä sinut mitataan.

Miksei olisi voinut kasvaa? Monet kasvavat. Jopa yli kymmenen senttiä. Tietenkin jos menee sinne vasta 24 vuotiaana, niin silloin ehkä ei enää kasva.

Vierailija
46/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hyvät rahat niin voit vaihtaa naista vaikka kerran viikossa. Sekä valita mieleisesi.

Vierailija
47/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lyhyenä miehenä minun pitäisi tyytyä lyhyeen naiseen? Haluan kauniin itseäni pidemmän naisen tai olen ilman. Onneksi maksullista seuraa saa aina.

Vierailija
48/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei helvetissä ole, haloo miehen pitää vähintään olla 180cm

Vierailija
49/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm pitkänäkään en ole onnistunut. Tajunnet varmaan, että 15cm lyhyempänä ei ole teoreettisempiakaan mahdollisuuksia. Ellei huoli jotain tupakansavuista, hampaatonta alkoholistimummoa. 

Vierailija
50/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mene nallekarkit

Vierailija
51/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Höpö höpö. Ihminen ei kasva "dynaamisesti valtoimenaan", vaan lihas/luukudoksen päivittäisellä luonnollisella kasvulla/kutistumisella (iän myötä). Tuo 2 sentin kasvu on täydellisen mahdollista, ja yksilökohtaista tietysti. Saa Googlettaa.

T. Kasvanut myös vanhemmalla iällä 

Vierailija
52/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175cm pitkänäkään en ole onnistunut. Tajunnet varmaan, että 15cm lyhyempänä ei ole teoreettisempiakaan mahdollisuuksia. Ellei huoli jotain tupakansavuista, hampaatonta alkoholistimummoa. 

Saa kun avaa lompakon nyörejä

Vierailija
53/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lyhyenä miehenä minun pitäisi tyytyä lyhyeen naiseen? Haluan kauniin itseäni pidemmän naisen tai olen ilman. Onneksi maksullista seuraa saa aina.

Sama, paitsi että olen itse pitkä. Ärsyttää kun semmoiset pienet alle 175-senttiset naiset yrittää aina iskeä. Kiinnostun vain yli 180-senttisistä.

M 195cm

Vierailija
54/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jotain joka kompensoisi lyhyyttäsi?

Vierailija
55/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko lopettaa paskanjauhaminen? Tottakai se on MAHDOLLISTA mutta onhan tuollainen pituus aivan helvetinmoinen rasite ja vaikeuttaja vaikka mamit täällä mitä väittää. Mutta niinhän se menee... Kyllä siitä 160cm miehestä joku MUU saa loistavan miehen. 

Niin tosiaan, eli tällaisia ihmisiä saattaa myös välillä tulla vastaan, mutta roskakoriin ne suoraan. Maailmaan mahtuu kaikenlaista vipeltäjää. Kannattaa hengailla sellaisten kanssa, joilla on aivot. 

Vierailija
56/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä miehissä on jotain hassua

Vierailija
57/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ulkoiset seikat eivät ole kovin tärkeitä.

Vierailija
58/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienissä naisissa myös. Yleensä pituuteen nähden jättimäinen pérse ja leveät reidet. Kuitenkin kädet ja jalat on naurettavan lyhyet. Muodokkuus pukee kyllä pitkää naista, lyhyellä naisella se on naurettavan näköistä.

Vierailija
59/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko lopettaa paskanjauhaminen? Tottakai se on MAHDOLLISTA mutta onhan tuollainen pituus aivan helvetinmoinen rasite ja vaikeuttaja vaikka mamit täällä mitä väittää. Mutta niinhän se menee... Kyllä siitä 160cm miehestä joku MUU saa loistavan miehen. 

Niin tosiaan, eli tällaisia ihmisiä saattaa myös välillä tulla vastaan, mutta roskakoriin ne suoraan. Maailmaan mahtuu kaikenlaista vipeltäjää. Kannattaa hengailla sellaisten kanssa, joilla on aivot. 

Näi on. Nykyajan pellemaailmassa totuudenpuhujat lynkataan ja kaikkien mielipiteet ovat yhtä arvokkaita vaikka jauhaisivat täyttä skeidaa. Kellekkään ei saa tulla paha mieli. 

Vierailija
60/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienissä naisissa myös. Yleensä pituuteen nähden jättimäinen pérse ja leveät reidet. Kuitenkin kädet ja jalat on naurettavan lyhyet. Muodokkuus pukee kyllä pitkää naista, lyhyellä naisella se on naurettavan näköistä.

Oho taisi pikkumies suuttua.

Vaikkakin samaa mieltä, mutta hoikat lyhyet naiset näyttää ihan söpöiltä toisen kuin pikkumiehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi