Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleisesti 160cm pojalla mahdollisuutta tyttöystävään?

Vähänsurettaa
18.11.2019 |

Välittävätkö kaikki naiset pituudesta? Onko mahdollisuuksia jos on muuten komea

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden, jolla on vaimo ja lapsiakin. Eikä ole pahan näköinen vaimo, varmaan yli 170 cm pitkäkin. On ilmeisesti muita tarpeellisia ominaisuuksia tällä miehellä.

Vierailija
2/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika etsii naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Miksi mietit tuollaisia?

Vierailija
4/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Riippuu itsetunnosta, olemuksesta, kiinnostuksen kohteista ja näin. Itse tapailin nuorena lyhyttä miestä, joka oli hauskaa seuraa ja hyvä seuramies. Ehkä se oli kehittynyt kompensoimaan lyhyyttä sitten, tunnen yhden toisenkin lyhyen vitsailijan. No joka tapauksessa hauskaa oli ja kaipaankin häntä joskus.

Vierailija
5/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin, muutenhan evoluutio olisi jo karsinut tuollaisen ominaisuuden.

6/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani-Petteri 13v vai Reiska 20v kyseessä ?

Vierailija
7/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä nyt lapsesta vai aikuisesta kun käytät kuitenkin sanaa poika?

Vierailija
8/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmiekkonen on miekkoseksi lyhyt, mutta jotenkin se ei häiritse livenä. Netissä en ikinä kiinnostu pätkistä, mutta miekkonen on kokonaisuutena ❤️

Vierailija
9/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pojan iästä.

Jos kyseessä aikuinen poika, niin mahdollisuudet ovat kyllä valitettavasti hyvin paljon vähäisemmät kuin esim. 180 cm pituisella miespuolisella henkilöllä.

Vierailija
10/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysrrssä 16v poika joka kirjottaa

Vierailija
11/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on mahdollista saada tyttöystävä. Nuorempana naiset, kuten myös miehet hakee yleisesti hyväksyttävää kumppania, Joka näyttää myös muiden silmissä hyvältä. mutta kypsyessään osa tajuaa ottaa Itselle sopivimman. Tällä on vähän tekemistä ulkonäön kanssa.

Hyvät ulkoiset ominaisuudet on plussaa, mutta luonne ratkaisee. Jos olet ihana tyyppi, ei sinua voi vastustaa! Jos et ole hyvä tyyppi, kehitä luonnetta. Voi olla, että omat parhaat päiväsi alkaa kolmen kympin tienoilla, kun olet sinut itsesi kanssa ja saanut vähän surmaa, jos olet nyt kovin nuori. Oletan, että olet, koska mietit pituuden vaikutusta. Kokemuksen myötä huomaat, ettei tällä ole merkitystä.

Karkeasti yleistäen: miehet saattaa ihastua naiseen pelkän ulkonäön perusteella, toki naisetkin, mutta oman havainnon mukaan naisilla täytyy miehessä olla muutakin.

Koetko itse pitkän naisen ongelmana? Jos se häiritsee sinua itseäsi, en usko että onnistuu. Jos olet sinut itsesi kanssa, kestät pidemmänkin naisen.

Onhan niitä kauniita lyhyttäkin naisia. Malleja, joiden pituus ei malliksi riitä 😊

Vierailija
12/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täydet mahdollisuudet. Kaikille naisille miehen pituus ei ole niin tärkeä asia. Varmasti joillekin voi olla.

Vierailija
13/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, että ei ole olemassa ainuttakaan yksittäistä ominaisuutta, joka systemaattisesti estäisi pariutumisen.

Vierailija
14/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. saanut vähän särmää.. anteeksi kirjoitus virhe!

Vierailija
15/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki välitä pituudesta, mutta valitettavasti nuorena voi olla vähän kylmää kyytiä, kun moni tyttökin on vielä siinä iässä vähän pinnallinen. Ravintola- ja yöelämä toinen missä voi olla että saa ylenkatsetta sitten naisilta. 

Aikuiset ihmiset, jotka etsivät vakavaa parisuhdetta, kyllä useinkin ihastuvat ja rakastuvat lyhyeenkin, jos muuten vaan yhteen sovitaan. Oma mieheni on 167 cm pitkä ja itse olen 5 cm pidempi. Me tapasimme kun opiskeltiin samaa pääainetta yliopistolla ja siinä laskuharjoituksia yhdessä pähkäiltiin ja jotain ryhmätöitä tehtiin. En ihastunut mieheen alkuun ulkonäön takia, vaan pidin pelkkänä kaverina, mutta vähitellen sitä huomaamattaaan ihastui kun tajusi miten hyvin tullaan toimeen keskenään ja miten mukava hänen lähellä oli olla.

Vierailija
16/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sosiaaliset ominaisuudet ratkaisee eniten loppujen lopuksi. Ja ulkonäkökin voi olla muuten hyvä, vaikkei olisi pituutta kovin paljon.

Vierailija
17/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 170cm mies ja mulla on 190cm vaimo. Meillä on 5 lasta ja joka viikko naidaan 2-3 kertaa. Että ei se ole kuin sinun asenteestasi kiinni.

Vierailija
18/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainoastaan lyhyihin naisiin mahiksia.

Vierailija
19/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on oikeastaan se, että jos mies itse rupeaa ajattelemaan, että pituus on joku kynnyskysymys. Sittenhän tuollainen ajattelutapa rupeaa heijastumaan koko käytökseen helposti negatiivisella tavalla. Nuorella iällä valitettavasti ulkoiset seikat saa liian suuren merkityksen (15-25 -vuotiaana). Myöhemmin niillä on vähemmän merkitystä.

Vierailija
20/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monet tykkää kääpiöistä. Minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan