Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleisesti 160cm pojalla mahdollisuutta tyttöystävään?

Vähänsurettaa
18.11.2019 |

Välittävätkö kaikki naiset pituudesta? Onko mahdollisuuksia jos on muuten komea

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ei ole mitään ongelmaa vaikka tyttö olisi 15 cm pidempi😊

Vierailija
22/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä naisilla että miehillä on usein joku ulkonäköihanne toisessa sukupuolessa, jos heiltä kysytään sellaista ihannetta. Harva tosin pariutuu sellaisen henkilön kanssa, joka täydellisesti vastaisi sitä ihannetta. Pariutumisen kannalta kun on niin paljon muita tärkeitä ominaisuuksia kuin pelkkä ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista naista/ tyttöä itse haet? Naista joka on sinulle sopiva, vai jota voi esitellä muille?

Maailma on pullollaan ” ei niin komeita” miehiä, joilla on paksu lompakko tai hyvä asema yms juttu. Heillä naisia riittää. Tietynlaiset naiset kiinnostuu lompakosta tai miehen tuomasta asemasta. Pitkää hyvää, tasapainoista suhdetta näillä kriteereillä harvoin saa aikaan. Siksi hyvä miettiä, millaista naista / parisuhdetta sinä itse haluat.

Itse suosittelen hakemaan niitä tyttöjä, jotka tykkää sinusta oikeasti, eikä jonkun ulkoisen ominaisuuden perusteella. Tasapainoisen suhteen saa toisen tasapainoisen kanssa.

Nyt kuulostaa siltä, että olet vielä itse epävarma. Toki tyttöystävän löytyminen voi kohotaA itsetuntoasi, mutta itsetunto jutut lähtee itsestä Sisältä.

Keskity rakentamaan Itsellesi hyvä elämä, tee asioita mistä nautit, kehitä luonnetta ja oman arvon tuntua, olematta ylimielinen. Tätä naiset ei voi vastustaa!

Vierailija
24/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuudet kyllä on, ei parhaat mahdolliset, mutta ne kuitenkin on. Niitä mahdollisuuksia ei kuitenkaan kannata pilata huonolla käytöksellä. Pienillä miehillä tuppaa olemaan huono itseluottamus, joka sitten saattaa ilmetä esim. rähisemisenä, mustasukkaisuutena ja mahtailuna. Monet naiset tietävät tämän, eivätkä siksi suosi lyhyitä miehiä.

Vierailija
25/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurapalstalta muita lyhyitä miehiä, esim Lenni Kalle Taipale. Ei taida olla huonosti asiat.

Se miltä hommat näyttää, kun on 16, juttu voi olla aivan toisinpäin, kun olet 30v.

Vierailija
26/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurapalstalta= seuraappa😂

Vierailija
27/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kyllä on. Jos mies itse unohtaa pituutensa, niin sen unohtavat pääsääntöisesti naisetkin. Usein tuo pituusero vaikuttaa olevan suurempi ongelma nimenomaan niille itsensä lyhyeksi tunteville miehille kuin heitä pidemmille naisille. Jos mies ei itse tee pituudestaan numeroa, ei se häiritse naisiakaan. Toki voi olla naisissa joitain poikkeusyksilöitä, jotka tämmöistä asiaa arvottavat, mutta so what. He eivät varmaan sitten ole sinua varten. Samoin kuin tummista ja tulisista naisista pitävät miehet eivät varmaan ole minua, vaaleaa ja sinisilmäistä naista varten.

Minun yksi vanha lukiokaverini on aika lyhyt myös. En tosin tiedä hänen pituuttaan. Hän ei myöskään ole ulkonäöltään kovin kummoinen, mutta oli jo lukioaikana oikea naistenmies, koska oli jo silloin aika fiksu ja myös RUMPALI! Nykyään hän on rauhoittunut ja saanut pari lasta. 

Vierailija
28/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon naisia, jotka ovat 160cm tai alle. Eikä se pituus oikeasti ole niin tärkeä asia.

Vierailija
29/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet komea, ja vissiin hyvä itsetunto, kun tämän ääneen sanot. Eli ei tule olemaan ongelmia. Se ratkaisee millainen olet. Hyvää miestä on vaikea vastustaa, huonoa erittäin helppo.

Vierailija
30/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? 160 ja poika on reaalimailmassa jo mun vaimon mittainen.. Sanoisin ettei mitään hätää.

Vierailija
31/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokin mies vaikuttaa naisen silmissä miniatyyriltä, jos on kuspiä. Hyvä lyhyt mies kasvattaa pituutensa kaksinkertaiseksi.

Vierailija
32/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Kysrrssä 16v poika joka kirjottaa

Saatat vielä kasvaa pituutta. Monilla pojillahan pituuspyrähdys voi tulla vielä armeijassakin.

Vierailija
33/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi lyhyttä miestä, koska aika usein heille sen seurauksena myös ikävä luonne. Yrittävät näyttää muilla osa- alueilla paremmuuttaan.

Sinänsä ymmärrettävää mutta helppoa se ei ole elää pahan kompleksin omaavan ihmisen kanssa.

Vierailija
34/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko lopettaa paskanjauhaminen? Tottakai se on MAHDOLLISTA mutta onhan tuollainen pituus aivan helvetinmoinen rasite ja vaikeuttaja vaikka mamit täällä mitä väittää. Mutta niinhän se menee... Kyllä siitä 160cm miehestä joku MUU saa loistavan miehen. 

Vierailija
35/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Kysrrssä 16v poika joka kirjottaa

Saatat vielä kasvaa pituutta. Monilla pojillahan pituuspyrähdys voi tulla vielä armeijassakin.

Todellakin, mä kasvon armeijasta vielä 2cm. Olin 179 mennessä ja 181 pois tullessa.

Vierailija
36/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai samapituseen naiseen mutta niinhän ei saa sanoa aplle vaan pitää sanoa saat tottakai Suomen kauneimmat 1.75 pitkät tytöt ja jos se tyttö ei suostu se on tunnekylmä hirviö jolle ihmisen sisin ei merkkaa mitään

Vierailija
37/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jollekin kelpaa, mutta itse haluan pitkän miehen.

Vierailija
38/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. Kaveri on noin lyhyt eikä ole ongelmia ollut ikinä ettei olis naisia saanut. Ongelmat on lähinnä sitten naisten kanssa olemisessa, kun menoja on liikaa.

Vierailija
39/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii hankkia hyvät massit niin saa naista kääpiönä sekä sitten vanhana setä- miehenäkin.

Vierailija
40/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä! Ihmisen käytöksestä huomaa jos lyhyys on ongelma ja siihen kiinnittää silloin vastapuolikin huomiota.

Jos taas lyhyydestä ei tee itselleen ongelmaa niin ei siihen silloin juuri muutkaan ihmiset kiinnitä huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan