Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökille tulossa vieraita. Tuleeko oluen vai viinin ostaminen halvemmaksi? Vieraita tulee 10 ihmisistä ja minä ja mies.

Vierailija
05.07.2023 |

Kokemuksia?

Kommentit (10)

1/10 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluita on usean hintaisia, myös vinkkuja...

Vierailija
2/10 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraille voi sanoa, että tuovat itse omat saunajuomat ja ruualla ja seurustellessa tarjota viinit. Kahdella laatikolla pärjäätte jo pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sokeria ja tee kiljua, se tulee kaikkein halvimmaksi.

Vierailija
4/10 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kaksi laatikkoa olutta ja kolme tölkkiviiniä valkkaria

Vierailija
5/10 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan (2). Itse tarjoaisin alkumaljana kuoharin (n 10 e/plo saa jo ihan hyviä, näitä menisi 2), laatikollisen (3 l) valkkaria ja punkkua (joku jp chenet käy aivan hyvin, a 34 e). Vielä vissyä Lidlistä, niin juomiin menee satakunta euroa. Jokainen toisi omat saunajuomat. Viiniä olisi 4 lasia/hlö.

Vierailija
6/10 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisimmaksi tulee kun pyydät vieraita ottamaan omat juomat mukaan. Näin jokainen saa hankkia sitä mikä itseä miellyttää eniten.

Vierailija
7/10 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuo omat oluet tai viinit jos haluaa kunnolla ryypätä. Yhden kaks olutta voin itse aina tarjota.

Vierailija
8/10 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Molempia on vaan oltava.

Vierailija
9/10 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kauppaan ja laske kumpi on edullisempaa, jos laadulla ei ole merkitystä. Tavallinen keskikalja ja kohtuuhintaiset laatikkoviinit eivät eroa hintatasoltaan toisistaan juuri lainkaan, joten voit ostaa vähän molempia. Lonkero, siis aito sellainen, on kallista.

Vierailija
10/10 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh ja hyh, jos viinejä ostaa tarjolle, pitäisi sitten olla sekä puna-, että valkoviiniä. Itse kysyisin vierailta, mistä pitävät, tai vaihtoehtoisesti vois sopia, että isäntäväki tarjoaa ruoat, ja vieraat sopii keskenään, kuka mitäkin juomaa tuo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi