Menin tekemään valtavan virheen pikkujouluissa
Saimme juuri vaimoni kanssa esikoisemme. Menimme toissa kesänä naimisiin. Meillä on asuntolaina, autolaina ja koira.
Olemme onnellisia ja rakastuneita edelleen. Suhde toimii hyvin ja seksiä on runsaasti.
En tiedä mikä minuun meni mutta päädyin suutelemaan ja myöhemmin rakastelemaan yhtä harjoittelijatyttöä. Sen sanon jo nyt että vien tämän asian hautaan mukanani. En voisi satuttaa vaimoani totuudella. Hän ei valittanut sanallakaan kun ilmoitin pikkujouluista, vaikka itse on kykkinyt kotona pienen vauvan kanssa viikosta toiseen. Aamulla valmisti aamupalaa ja hymyillen tarjoili sen minulle kun krapulaisena kömmin sängystä. Hän ei ansaitse tätä.
Mies
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin vaimosi, haluaisin tietää, millaisen selkärangattoman ja valehtelevan irstailijan olen nainut ja vielä erehtynyt valitsemaan lapseni isäksi. Sinulla ei ole oikeutta pimittää vaimoltasi totuutta ja viedä häneltä mahdollisuutta löytää kunnollinen ja rehellinen mies tulevaisuudessa.
Mutta eihän tuollainen tyyppi uskalla ottaa vastuuta mistään. Suku ja tuttavapiiri saisivat tietää eron syyn. Talokin varmaan pitäisi myydä, kun yksin ei ole varaa lyhentää lainaa. Säälittävä avioliiton irvikuva.
Jeesuksen sanoin
Joka teistä synnitön on ,heittäköön ensimmäisen kiven.
Mene .äläkä enää syntiä tee
Vauva palsta mammat on yhtä puhtoisia kuin niiden k'ämpät joulu aattona:)
Hyvä juttu. Toivottavast miehenikin uskoo niin. Siivoan joka torstai ja käyn vieraissa joka keskiviikko, kutsun sitä joogatunniksi. On aviomies ja kolme vakipanoa.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin minun mies teki minulle.Itse sain totuuden selville.Tulee esiin jossain vaiheessa kuitenkin.Tavalla tai toisella ja ei mies ei kertonut itse minulle.Eikä se toinen nainenkaan...
Ei välttämättä tule koskaan.
Ennen päätöksen tekemistä, on viisasta miettiä kumpiko seuraavista on kyseessä:
a) Hairahduksesta johtuva huono omatunto:
—> Älä kerro, vaan kanna syyllisyyden taakka yksin aiheuttamatta ihan turhaan pahaa oloa vaimollesi. Omatunnon kolkuttelu ja syyllisyyden tunto laimenee ajan saatossa melko nopeasti, trust me...
b) Kiinnijäämisen pelko:
Oliko tapauksella todistajia?
Jos oli, ovatko todistajat sellaisia että saattavat lörpötellä ohi suunsa?
(Mikäli todistajia oli useita, todennäköisyys lipsahduksen kulkeutumisesta luonnollisesti kasvaa... )
—> Mikäli ehkäisy oli kunnossa, ja todistajia vain yksi (tuo harjoittelija siis), niin siinähän on vaan sana sanaa vastaan tiukassakin paikassa, eli kannattaa jättää kertomatta tässäkin tapauksessa.
Mieti nyt tosiaan ihan ensin millaista ”todistusaineistoa” tuosta hairahduksestasi on jäänyt, ja kerro vain siinä tilanteessa jos se on raskauttavaa, ja kiinnijäämisen riski ylipäätään yli 99%...
Vierailija kirjoitti:
Joojoo. Kukaan mies ei kirjoita noin naismaisesti.
Nykymies
Mitä pikkujouluissa ja jatkoilla tapahtuu niin sinne se jää!
Turhaa mietit asiaa, jatka elämääsi ja muista että pieni syrjäpano piristää aina suhdetta.
Hei ap, ne pikkujoulut on vasta parin viikon päästä.
Ap hei, puolilöysällä munalla yritetty yhdyntä ei ole rakastelua vaan surkea kännipanon yritys.
Rehevä herpes vaikka.... Sitä liikkuu pikkujouluaikaan runsaasti. Parissa viikossa huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja vastasyntynyt teillä kotona ja silti seksiä runsaasti. Aivan.
Kolmisen kuukautta meni ja sitten vaimo oli yhtä halukas kuin ennenkin.
No eihän se ole enää vastasyntynyt.
On muitakin tapoja harrastaa seksiä kuin alapääpenetraatio. Moni nainen pitää synnytyksenkin jälkeen käsin tai suulla miehen tyytyväisenä.
Onko se sitten seksiä, että nainen "pitää miehen tyytyväisenä"? Kuulostaa yksipuoliselta miehen tyydyttämiseltä, ei kahden ihmisen väliseltä seksiltä.
Tietysti on. Ihan yhtä paljon kuin on ruoanlaittoa että laittaa toiselle hänen lempiruokaansa vaikka siitä ei itse niin välittäisikään.
Osa meistä kun katsos saa myös iloa ja tyydystystä siitä että saa tehdä toisen iloiseksi.
Minä nautin suu- ja käsiseksin antamisesta. Haluan käytännössä aina, ja vaikka oman kehon toiminnallisuus olisi jostain syystä rajoittunut haluan yleensä silti. On ihan itsestäänselvää että tuollaisessa tilanteessa kaikki saavat eniten jos otan kumppaniltani suihin (olettaen tietenkin että hänkin haluaa seksiä eikä vaan suostu siihen mun mieliksi). Samalla lailla on itsestäänselvää että jos en yhtään halua, niin olisi masentavaa tehdä se silti.
Seksi on ikävää, jopa kurjaa tai traumaattista jos sitä tekee vastentahtoisesti. En ikinä viittaisi sanoilla "pitää mies tyytyväisenä" sellaiseen seksiin, jota molemmat haluavat. Ei se ole silloin vain miestä varten vaikka miten olisi ainoa jonka herkkiin paikkoihin kosketaan. Jos haluan imeä kullia, niin kyllä se myös välittyy siihen kuinka puhun aktista. Vahingossakaan en kuulosta siltä että olisin miellyttämässä vain miestä tai tekemässä hänelle palveluksen.
Puheet tuollaisesta tilanteesta että synnytyksestä toipuva nainen "pitää miehen tyytyväisenä" suu- tai käsiseksillä kuulostavat ahdistavilta ja inhottavilta, koska sanamuoto antaa ymmärtää, että naisen halulla ei ole mitään osaa tapahtumassa. Ehkä sä tosiaan et halua miestäsi noissa tilanteissa yhtään vaan silkasta miellyttämisenhalusta siedät vastenmielistä seksiä. Toivottavasti et tarkoita tätä, vaikka valitettavasti tässä maailmassa on täysin uskottavaa että tarkoitat ja niin moni sen myös tulkitsee.
On tietenkin paljon sellaisiakin miehiä, jotka nauttivat siitä että heidän kumppaninsa ei halua seksiä eikä nauti siitä. Mutta olen käsittänyt, että kuitenkin miesten suuri valtaosa arvostaa huomattavasti enemmän omasta halusta tehtyä suihinottoa. Ihan jo senkin kannalta voi olla eduksi tiedostaa oma halunsa.
Ja nyt tämä provo on iltasanomien luetuin juttu :D
Vierailija kirjoitti:
Ap hei, puolilöysällä munalla yritetty yhdyntä ei ole rakastelua vaan surkea kännipanon yritys.
Tai sitten et ole tarpeeksi kiihottava kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Joojoo. Kukaan mies ei kirjoita noin naismaisesti.
Tänne pitäisi avata redditin foorumin kaltainen ketju "miehet kirjoittavat naisista" missä nauretaan mieskirjoittajien tavalle kuvailla naishahmoja. Tää tosin ei kävisi siihen, koska on päinvastainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt tämä provo on iltasanomien luetuin juttu :D
Kertoo lehden tasosta kun jonkun av palstan katkera miesvihaajanainen tekee provon jonka lehti sitten kertoo täytenä totena. Pahempi höpölehti kuin seiska.
Tääkin juttu on jo Ilta-Sanomissa https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006314085.html
Olikin Noora Valkaman provo 😂 aika alhaista journalismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja vastasyntynyt teillä kotona ja silti seksiä runsaasti. Aivan.
Kolmisen kuukautta meni ja sitten vaimo oli yhtä halukas kuin ennenkin.
No eihän se ole enää vastasyntynyt.
On muitakin tapoja harrastaa seksiä kuin alapääpenetraatio. Moni nainen pitää synnytyksenkin jälkeen käsin tai suulla miehen tyytyväisenä.
Miehen tyytyväisenä? Entä sen koko homman tehneen ja kärsineen naisen? Miten mies tyydyttää naisen kun vaginaseksiä ei voi vielä harrastaa? Niinpä ei mitenkään.
Noora Valkama. Olet merkattu narttu. Onnea.
Onhan tässä se toinenkin osapuoli. Nimittäin aikuinen harjoittelija (vaikka kuinka tytöttelet), joka on samalla tavalla vastuussaan teoistaan. Minkälainen muija flirttailee naimisissa olevan miehen kanssa? Miehet on helposti vieteltävissä, vähän alkoholia ja katseita ja hymyä. Tämän naiset tietää 100 %. Älä syytä vain itseäsi.
Hyvä että kadut ja sillä siisti.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006314085.html
Ap oli tällä kertaa toimittaja Noora Valkonen. Sai mitä halusi eli keskustelua aiheesta ja päivän palkan uutisen kyhäyksestä
Vauva palsta mammat on yhtä puhtoisia kuin niiden k'ämpät joulu aattona:)