Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testi jossa tikku näyttää neljä viivaa jo nainen syö pillereitä tai on kierukka!

Vierailija
18.11.2019 |

Pitäisi ehdottomasti kehittää raskaustesti tikkujen tapaan toimiva testi joka paljastaa naisen virtsasta onko nainen syönyt pillerin tai onko tällä kierukka. Testi samaan tapaan kuin raskaustesti jossa virtsataan tikkuun. Nämä testitikut myytäisiin pari euroa maksavissa 50kpl laatikoissa. Mies voisi ostaa tällaisen laatikon ja pitää paria tikkua kondomien mukana. Kun mies lähtee baarista naisen mukaan mies voi ennen seksiä vaatia naista virtsaamaan tikkuun varmistuakseen naisella olevan ehkäisyn kunnossa jos pannaan paljaalla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis sitten viiva per vauva. Onnea ap. neloset tulossa.

Vierailija
22/28 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä taudit ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa hyvin raivokkaista reaktioista miten vaikea naisten on hyväksyä miehen oikeuksien toteutumista. Miehellä on oikeus päättää ottaako riskin tullan isäksi vaatimalla tieto naisen ehkäisystä. Tulee mieleen likainen ajatus monikohan näistä naisista on huijannut tai aikoo huijata miehen isäksi?

Jos ei halua isäksi, voi käyttää kondomia.

Tai pidättäytyä seksistä. Myös vasektomia on kelpo vaihtoehto.

Kierukka tai pilleri ei vie naisen seksuaalista nautintoa eikä kyä suvunjatkamiseen. Silti naiset ovat niin itsekkäitä etteivät halua käyttää noita.

Vierailija
24/28 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä taudit ap?

Todellisuudessa harvinaisia. Olen pannut paljaalla  lukuisia yli 40v naisia eikä noista kuin yksi vaatinut kumin. Useinmiten kun otin kumipaketin esiin nainen sanoi "et sä tarvii". En ole koskaan saanut tauteja. Nuorempien naisten kanssa ongelmana on tuo raskauden riski.

Vierailija
25/28 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa monella pilleri vie halut kokonaan. Itselläni ei vienyt suoraan haluja, mutta teki limakalvot alapäässä niin ohuiksi, että seksi poltti ja sattui. Yllättäen tämä kyllä sitten vei halut. Eli miten se olikaan että pillerit ei haittaa naisen nautintoa? Muuten kyllä pidin niistä itse todella paljon, ei tullut mitään muita sivuvaikutuksia eikä lainkaan menkkoja, kun söin minipillereitä.

Eikä mun mieheltä kyllä mee tunto kortsun kanssa, paljon mieluummin hän painaa halukasta naista kortsun kanssa kuin murehtii koko ajan, sattuuko minuun. Jos hän haluaa pistellä paljaalla, niin ilahdun suuresti kun hän ilmoittaa varaavansa ajan piuhojensa katkaisuun.

Vierailija
26/28 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa hyvin raivokkaista reaktioista miten vaikea naisten on hyväksyä miehen oikeuksien toteutumista. Miehellä on oikeus päättää ottaako riskin tullan isäksi vaatimalla tieto naisen ehkäisystä. Tulee mieleen likainen ajatus monikohan näistä naisista on huijannut tai aikoo huijata miehen isäksi?

Jos ei halua isäksi, voi käyttää kondomia.

Tai pidättäytyä seksistä. Myös vasektomia on kelpo vaihtoehto.

Kierukka tai pilleri ei vie naisen seksuaalista nautintoa eikä kyä suvunjatkamiseen. Silti naiset ovat niin itsekkäitä etteivät halua käyttää noita.

Ota kuule asioista selvää ennen kuin nolaat itseäsi enemmän.

Vierailija
27/28 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa monella pilleri vie halut kokonaan. Itselläni ei vienyt suoraan haluja, mutta teki limakalvot alapäässä niin ohuiksi, että seksi poltti ja sattui. Yllättäen tämä kyllä sitten vei halut. Eli miten se olikaan että pillerit ei haittaa naisen nautintoa? Muuten kyllä pidin niistä itse todella paljon, ei tullut mitään muita sivuvaikutuksia eikä lainkaan menkkoja, kun söin minipillereitä.

Eikä mun mieheltä kyllä mee tunto kortsun kanssa, paljon mieluummin hän painaa halukasta naista kortsun kanssa kuin murehtii koko ajan, sattuuko minuun. Jos hän haluaa pistellä paljaalla, niin ilahdun suuresti kun hän ilmoittaa varaavansa ajan piuhojensa katkaisuun.

Et ole sitten liukuvoiteista kuullut?

Vierailija
28/28 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole sitten liukuvoiteista kuullut?

Ilmeisesti alapeukuttajat haluavat kirjoittajan kärsivän huonosta seksistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi