Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

85kg, 168cm. Paljonko ehtii laihtua jouluksi, jos vetää VLCD-pusseilla sinne asti?

Vierailija
18.11.2019 |

Onko 10kg mahdottomuus?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole mahdottomuus. Olen myös laihduttanut aiemmin noilla ja ihan realistista tuo. Itse olen lihavaa sukua. Ajattelin vastata sulle, koska olet samanpituinen kuin minä ja minä olen vielä painavampi:). Mutta tästä lähtee. Hassua, että itsekin juuri aloitin tänäaamuna Nutriletin tuotteilla. Zemppiä sulle! Mulla on hieman haasteena uniongelmat näiden tuotteiden kanssa. Olen liian virkeä. Siksi syön illalla puolikkaan banaanin ja kasviksia. Hiilarit auttaa nukahtamaan. Muistetaan jatkossa syödä kevyemmin, itsellä painoa tulee heti lisää, kun esim. nyt ollut ajanjakso, etten ole ehtinyt huolehtia itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan, anna mennä vaan.. Mun ystävä laihdutti Extravaganzalla 35 kg kolmessa kuukaudessa. Ja sai kaiken takaisin vielä lyhyemmässä ajassa ja vieläpä muutaman extrakilon kaupanpäälle.

Vierailija
4/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta noista pusseista, mutta mikä on suunnitelma, kun joulu on eletty? Eikö huoleta, että pitkät pyhät ja hyvin syöpöttely saattaa nostaa painoa yli 90 kiloon?

Vierailija
5/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama pituus ja paino, mutta aloitin syödä terveellisesti, kasvispainotteisesti jättämällä kokonaan sokerin, alkoholin (siis satunnaiset viinilasilliset), höttöhiilarit ja vähentämällä hiilareita ylipäätään. Luulen, että toimii hyvin, ellei paremmin kuin joku pussikuuri.

Joulun herkuttelu tarkoittaa mulle jouluaattoa ja joulupäivää, jolloin herkuttelen maltillisesti ja joulun jälkeen remppa jatkuu ja tarkoitus on olla vappuna tavoitepainossa 65 kilossa.

Vierailija
6/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdollista on, tietysti kilot tulevat takaisin jälkeenpäin kun palaat taas normaaliin ruokavalioon.

Vierailija
7/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, ehkä 4-5 kg pystyt tiputtamaan.

Vierailija
8/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdollista on, tietysti kilot tulevat takaisin jälkeenpäin kun palaat taas normaaliin ruokavalioon.

Toki, jos palaa siihen samaan ruokavalioon kuin millä lihoi ylipainoon, kilot tosiaan palaa, mutta yleensä näissä on idea palata dieetin jälkeen vähän terveellisempään ja vähäkaloreisempaan ruokavalioon kuin ennen sitä, niin että saavutetun laihdutustuloksen saisi pidettyä. 

Itse olen laihtuntu vastaavan tapaisella ketoosi-pussidieetillä (Cambridge) 5 kuukaudessa 26 kg. Kilot ei ole tulleet takaisin, koska syön paljon terveellisemmin ja kevyemmin kuin ennen dieettiä. Jos alkaisin taas elää energiajuomilla, keskikaljalla ja pizzoilla, toki lihoisin sitten.

Vierailija
9/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa siis ollaan ketoosissa ja pusseista tulee energiaa vain 600-700 kcal per päivä. Yleensä ekalla viikolla lähtee (mukana nesteitä) 3-5 kg, sen jälkeen noin 1,5 kg viikossa kunnes lähellä normaalipainoa ehkä vain kilo viikossa. Mutta siis hyvin todennäköisesti saa jouluun mennessä 10 kg pois.

Vierailija
10/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vuosia kerännyt ylimääräistä massaa ympärilleen, niin miksi siitä kuuluisi päästä hetkessä eroon?

Tai niin, eihän siitä pääsekään, noilla liian vähäenergisillä kilot tulee kohinalla takaisin ja sitten kroppa näyttää vielä " paremmalta"....

Mutta ei ole pakko uskoa.

Vierailija
11/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan aineenvaihdunnan täydelliseen sekoittamiseen. Ensin viikkokausia pussiruualla, joka on täynnä lisäaineita, ja sitten joulunpyhinä mahaan kinkkua ja suklaata ja joulutorttuja ja alkoholia. On varmasti hyvä olla sen jälkeen. Onko tuo mielestäsi terveellistä laihduttamista?

Vierailija
12/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo pussikeitot turvallisia ? Voiko esim vatsantoiminta tehdä täyden stopin. Tiedän yhden tutut joka lähti aikoinaan laihdutusleikkaukseen niin piti vetää noita nutrilet pusseja.Jos on taipuvainen ns jojoiluun laihdutukseen suhteen niin pitää myös syödä sitten oikein kun tuo kuuri loppuun. 

Vierailija
13/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin kahdeksan vuotta sitten Xtravaganzalla 15 kg aika nopeasti. Samalla käytiin kuntosalilla ja jumpissa. Painoni oli 83 kg lähtövaiheessa ja pääsin 68 kg:oon. Pituus 171 cm. Tähän meni vain muutama kuukausi.

Pikkuhiljaa paino taas nousi vanhoin lukemiin ja ylikin. Sitten lähdin pudottamaan Cambridge-menetelmällä ja pääsin 73 kg:oon.

Nyt on paino pikkuhiljaa noussut parikemmentä kiloa. Aloitin ihan omalla menetelmällä 1.11 alkaen. En syö juuri leipää ollenkaan, enkä sokeria ja rasvaa. Syön paljon marjoja, hedelmiä, kasviksia ja proteiinirahkaa. Kolme kiloa on nyt pudonnut parissa viikossa.

En lähde enää noihin poppakonsteihin. Pikkuhiljaa yritän kesään mennessö päästä tavoitteeseeni 70 kiloon ja pysyä siinä, jos mahdollista. 

Olen ollut laihduttaja ja syömishäiriöinen koko ikäni. Nuorena painoin noin 56-60 kg ja muka silti laihdutin.

Vierailija
14/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan aineenvaihdunnan täydelliseen sekoittamiseen. Ensin viikkokausia pussiruualla, joka on täynnä lisäaineita, ja sitten joulunpyhinä mahaan kinkkua ja suklaata ja joulutorttuja ja alkoholia. On varmasti hyvä olla sen jälkeen. Onko tuo mielestäsi terveellistä laihduttamista?

Varsinainen "kannustuspuheenvuoro" ! Itse olen laihduttanut 15 kg juuri noilla pussikeitoilla. Oli yllättävänkin helppoa ja kilot ovat pysyneet poissa. Tein toki kuurin  jälkeen ruokavaliossani muutoksen ja lisännyt paljon liikuntaa. Tuleehan kilot takaisin, jos jatkaa samalla mallilla, mutta helpompi niitä muutoksia on tehdä, kun peilistä katselee hoikempi minä.

Vierailija
15/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä aloituksista usein huomaa missä on ylipainoisen ja normaalipainoisen ero.

Syömiselle löytyy aina syyt ja aikaa, mutta laihtumiselle ei vaan sen pitäisi tapahtua hetkessä. Usein vielä valitetaan kun kanssaihmiset ei tue projektia jne...

En minäkään saa yhtään mitään tukea keltään siihen että olen ikäni pysynyt ideaalipainossani. Enkä siihen että teen joka päivä valintoja pysyäkseni jatkossakin tässä.

Jokainen vastaa itsestään ja kiloistaan...

Joita aloittajan ei siis kannata edes yrittää hävittää nälkäkuurilla. Koska jos yrität, täällä on ennemmin tai myöhemmin taas yksi uusi aloitus siitä kun ei vaan laihdu.

Vierailija
16/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen "kannustuspuheenvuoro" ! Itse olen laihduttanut 15 kg juuri noilla pussikeitoilla. Oli yllättävänkin helppoa ja kilot ovat pysyneet poissa. Tein toki kuurin  jälkeen ruokavaliossani muutoksen ja lisännyt paljon liikuntaa. Tuleehan kilot takaisin, jos jatkaa samalla mallilla, mutta helpompi niitä muutoksia on tehdä, kun peilistä katselee hoikempi minä.

Miksi et tehnyt ensin ruokavaliossa muutosta ja lisännyt liikuntaa?Kun se kerran oli niin helppoa. Pusseja et olisi tarvinnut ollenkaan ja rahatkin olisi säästyneet.

Vierailija
17/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä aloituksista usein huomaa missä on ylipainoisen ja normaalipainoisen ero.

Syömiselle löytyy aina syyt ja aikaa, mutta laihtumiselle ei vaan sen pitäisi tapahtua hetkessä. Usein vielä valitetaan kun kanssaihmiset ei tue projektia jne...

En minäkään saa yhtään mitään tukea keltään siihen että olen ikäni pysynyt ideaalipainossani. Enkä siihen että teen joka päivä valintoja pysyäkseni jatkossakin tässä.

Jokainen vastaa itsestään ja kiloistaan...

Joita aloittajan ei siis kannata edes yrittää hävittää nälkäkuurilla. Koska jos yrität, täällä on ennemmin tai myöhemmin taas yksi uusi aloitus siitä kun ei vaan laihdu.

Ihailtavan paljon jaksoit nähdä vaivaa epämiellyttävän viestisi kirjoittamiseen.

Vierailija
18/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää yrittää laihduttaa jollain pusseilla? Miten olisi lopullinen elintapojen muutos, jossa kerta kaikkiaan muutat epäterveeliset syömätavat ja rupeat syömään terveellisesti ja ennenkaikkea sopivasti? Jollain kitudieetillä et edes jaksa jouluun asti ja jos jaksaisitkin, niin sitten dieetin jälkeen lihot takaisin vanhoihin mittoihisi.

Vierailija
19/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää yrittää laihduttaa jollain pusseilla? Miten olisi lopullinen elintapojen muutos, jossa kerta kaikkiaan muutat epäterveeliset syömätavat ja rupeat syömään terveellisesti ja ennenkaikkea sopivasti? Jollain kitudieetillä et edes jaksa jouluun asti ja jos jaksaisitkin, niin sitten dieetin jälkeen lihot takaisin vanhoihin mittoihisi.

En ole koskaan laihduttanut pusseilla enkä ole tolkuton ylensyöjä (jos olisin, painaisin yli sata kiloa), mutta ruokailun tai minkä tahansa muun oleellisen elintavan muuttaminen pysyvästi, ei ole mikään tuosta vaan -juttu vaan vaatii tuhansia toistoja ja harjoittelua ja sittenkin muutos elämässä (stressi, kiire, sairastuminen, ero, suru, työttömyys, ylityöt jne) saattaa horjuttaa harjoitellun uuden tavan hetkessä.

Vierailija
20/29 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa siis ollaan ketoosissa ja pusseista tulee energiaa vain 600-700 kcal per päivä. Yleensä ekalla viikolla lähtee (mukana nesteitä) 3-5 kg, sen jälkeen noin 1,5 kg viikossa kunnes lähellä normaalipainoa ehkä vain kilo viikossa. Mutta siis hyvin todennäköisesti saa jouluun mennessä 10 kg pois.

Olin 8 viikkoa lähes 100kg painoisena  siivoustyön tekijänä VLCD dieetillä enkä koko aikana syönyt mitään ylimääräistä, tippui 6kg. Olen pitempi kuin ap, joten turha odotella suuria muutoksia. Ensimmäiset 4 kg lähtee 2 viikon aikana ja sen jälkeen ei tapahdu juuri mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi