Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei hallitse normaaleja käytännön asioita.

Vierailija
18.11.2019 |

Joudun vaimona aika paljon olemaan asioitten hoidossa mukana. Ei käytä nettiä, ei ole ajokorttia, jos menee pankkiin niin joudun neuvomaan mitä siellä sanoa kun ei kaikissa asioissa pysty toisen puolesta asioimaan. Ja jos soittaa jonnekin niin aika tönkkö on ja tuntiu ettei ymmärrä jos ns vaikeampia sanoja tai sioita esitetään.huono yleistieto.Ei osaa tehdä ruokaa tms. Itsellä alkaa olla mitta täysi.ja väsynyt tilanteeseen koska joudun kuskaamaan joka paikkaan kun toinen ei aja.mitä voisi asialle tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli kirjoitusvirheitä, ehkä asian ymmärtää kuitenkin. Just tää väsymys teettää virheitä. Ap

Vierailija
2/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kuitenkin jännä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vielä, ettei edes lukea osaa.. Olet kyllä löytänyt täydellisen holhottavan, mutta kai hän töissä käy ja osallistuu edes rahoittajana kaikkeen elämiseen? Muuten tuohon ei kyllä auta kuin ero. Mies joko ei oikeasti pysty hallitsemaan elämän perusasioita tai on vain hyvin opetettu ja passattu.

Vierailija
4/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla jännä, eikä sellainen kiinnostakaan. Yritteliäisyyttä saisi olla enemmän omien asioitten hoitoon.

Vierailija
5/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saanut parempaa?

Vierailija
6/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika sentäs!?! Aikamoisen vätyksen olet ristiksesi saanut. Äitikö aikoinaan hänestä tuollaisen teki vai itsekkö olet kasvattanut?

Vierailija
7/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa holhoamasta

Vierailija
8/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano vielä, ettei edes lukea osaa.. Olet kyllä löytänyt täydellisen holhottavan, mutta kai hän töissä käy ja osallistuu edes rahoittajana kaikkeen elämiseen? Muuten tuohon ei kyllä auta kuin ero. Mies joko ei oikeasti pysty hallitsemaan elämän perusasioita tai on vain hyvin opetettu ja passattu.

Osaa kyllä lukea. Käy töissä kyllä, ihme kyllä pääsee sinne ilman minua. Ei ole passattu, mielestäni aika välinpitämättömästä perheestä. Asui kyllä liian pitkään aikuiseksi asti kotonaan.

Vierailija
9/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiii... Mieslapsukainen! Nyt tekaisette muutaman lapsen lisää tuohon tasapainoiseen parisuhteeseen.

Vierailija
10/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta voisiko miehellä olla vaikeuksia oppimisessa? Onko tutkittu onko kyse oireyhtymästä ja jonka seurauksena ei kykene ns normaaliin toimintaan arjessa? Tuo ei ihan normaalilta ihmisen  kehitykseltä vaikuta.

Vierailija
11/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et enää auta noiden asioiden tekemisessä. Mies oppii vasta sitten kun joutuu hoitamaan asiat itse. 

Vierailija
12/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän aina ollut tuollainen?

Miten olet tullut päätyneeksi hänen kanssaan yhteen?

Tulee mieleen diagnosoimaton dysfasia tms. vaikeus.

Vierailija
13/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalainen? Nepsy-tutkimuksiin!!!

Vierailija
14/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni mies. Sisko on ylihuolehtivainen ja pilkkoo miehelleen perunatkin lautaselle.

Vierailija
15/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuessa en tietty tiennyt ja ajattelin että on alkuvaiheen jännitystä kun on kömpelö kaikessa. Olen sittemmin itse ollut niin väsynyt etten ole varmaan jaksanut välittää asiasta. Itse ehkä niin kiltti ihminen että haluaa auttaa toisia mutta se sitten syö omaa jaksamista.

Vierailija
16/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni mies. Sisko on ylihuolehtivainen ja pilkkoo miehelleen perunatkin lautaselle.

Ei kait tuossa mitään pahaa jos molemmat vaan ovat pelissä mukana. Minullekin siivotaan kämppä yleensä muiden toimesta. Pitääpä muistuttaa ensi kerralla ruuanlaitostakin, että jossain paremmin asiat kun pilkotaan perunatkin lautaselle.

mies51v

Vierailija
17/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuessa en tietty tiennyt ja ajattelin että on alkuvaiheen jännitystä kun on kömpelö kaikessa. Olen sittemmin itse ollut niin väsynyt etten ole varmaan jaksanut välittää asiasta. Itse ehkä niin kiltti ihminen että haluaa auttaa toisia mutta se sitten syö omaa jaksamista.

Kaksi idioottia löytänyt toisensa. Miten sitä muka vahingossa ajautuu tekemään kaiken toisen puolesta? 

Vierailija
18/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait tuossa mitään pahaa jos molemmat vaan ovat pelissä mukana. Minullekin siivotaan kämppä yleensä muiden toimesta. Pitääpä muistuttaa ensi kerralla ruuanlaitostakin, että jossain paremmin asiat kun pilkotaan perunatkin lautaselle.

mies51v

Siskoni on Marttyyri toisesta ulottuvuudesta, horjuu uupumuksen partaalla ja valittaa koko ajan, koko ajan. Mutta miestään ei pane ryhdistäytymään vaan mm vaati minua maksamaan miehelle opintoja jne.

Vierailija
19/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Siskoni on Marttyyri toisesta ulottuvuudesta, horjuu uupumuksen partaalla ja valittaa koko ajan, koko ajan. Mutta miestään ei pane ryhdistäytymään vaan mm vaati minua maksamaan miehelle opintoja jne.

Jos totta puhutaan ja oikeasti noin on asiat, niin hiljalleen vieroitushoitoa kehiin. Ei tuossa muu auta. Tekeekö mies töissä osuutensa ja tuo valtaosan rahaa perheeseen tai jotain muuta..

mies51v

Vierailija
20/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi idioottia löytänyt toisensa. Miten sitä muka vahingossa ajautuu tekemään kaiken toisen puolesta? 

Voi kuule kun kohtaat rakkauden, niin olet valmis moneen muuhunkin asiaan. Wink

mies51v