Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei hallitse normaaleja käytännön asioita.

Vierailija
18.11.2019 |

Joudun vaimona aika paljon olemaan asioitten hoidossa mukana. Ei käytä nettiä, ei ole ajokorttia, jos menee pankkiin niin joudun neuvomaan mitä siellä sanoa kun ei kaikissa asioissa pysty toisen puolesta asioimaan. Ja jos soittaa jonnekin niin aika tönkkö on ja tuntiu ettei ymmärrä jos ns vaikeampia sanoja tai sioita esitetään.huono yleistieto.Ei osaa tehdä ruokaa tms. Itsellä alkaa olla mitta täysi.ja väsynyt tilanteeseen koska joudun kuskaamaan joka paikkaan kun toinen ei aja.mitä voisi asialle tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuessa en tietty tiennyt ja ajattelin että on alkuvaiheen jännitystä kun on kömpelö kaikessa. Olen sittemmin itse ollut niin väsynyt etten ole varmaan jaksanut välittää asiasta. Itse ehkä niin kiltti ihminen että haluaa auttaa toisia mutta se sitten syö omaa jaksamista.

Kaksi idioottia löytänyt toisensa. Miten sitä muka vahingossa ajautuu tekemään kaiken toisen puolesta? 

Voi kuule kun kohtaat rakkauden, niin olet valmis moneen muuhunkin asiaan. Wink

mies51v

Tuossa ei ole kyse rakkaudesta, vaan mielenterveysongelmista molemmilla ja riippuvuuksista.

Vierailija
22/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuessa en tietty tiennyt ja ajattelin että on alkuvaiheen jännitystä kun on kömpelö kaikessa. Olen sittemmin itse ollut niin väsynyt etten ole varmaan jaksanut välittää asiasta. Itse ehkä niin kiltti ihminen että haluaa auttaa toisia mutta se sitten syö omaa jaksamista.

Kaksi idioottia löytänyt toisensa. Miten sitä muka vahingossa ajautuu tekemään kaiken toisen puolesta? 

Voi kuule kun kohtaat rakkauden, niin olet valmis moneen muuhunkin asiaan. Wink

mies51v

Tuossa ei ole kyse rakkaudesta, vaan mielenterveysongelmista molemmilla ja riippuvuuksista.

Älä nyt. Anna ihmisten elää kuten haluavat lain puitteissa. pusi, pusi

mies51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni mies. Sisko on ylihuolehtivainen ja pilkkoo miehelleen perunatkin lautaselle.

Ei kait tuossa mitään pahaa jos molemmat vaan ovat pelissä mukana. Minullekin siivotaan kämppä yleensä muiden toimesta. Pitääpä muistuttaa ensi kerralla ruuanlaitostakin, että jossain paremmin asiat kun pilkotaan perunatkin lautaselle.

mies51v

Täällä sä olet taas,taata51v,lässyttämässä heti aamusta. Oletko ihan varma että tältä palstalta saat haluamaasi seuraa ja ajatustenvaihtoa?

Vierailija
24/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni mies. Sisko on ylihuolehtivainen ja pilkkoo miehelleen perunatkin lautaselle.

Ei kait tuossa mitään pahaa jos molemmat vaan ovat pelissä mukana. Minullekin siivotaan kämppä yleensä muiden toimesta. Pitääpä muistuttaa ensi kerralla ruuanlaitostakin, että jossain paremmin asiat kun pilkotaan perunatkin lautaselle.

mies51v

Täällä sä olet taas,taata51v,lässyttämässä heti aamusta. Oletko ihan varma että tältä palstalta saat haluamaasi seuraa ja ajatustenvaihtoa?

Sinut juuri halusin ja sain. Tämä on sitä parasta seuraa. AV mammat ja jo aamusta kuumana:D

mies51v

Vierailija
25/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Sinut juuri halusin ja sain. Tämä on sitä parasta seuraa. AV mammat ja jo aamusta kuumana:D

mies51v

Oliko eka kerta, kun sait yhden naisen lämpenemään? Muut lähinnä nauravat ja pyörittelevät silmiään tylsistyneesti. Meitä on moneen junaan... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä