Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen uupunut vaimon jatkuviin katoamistemppuihin

Vierailija
17.11.2019 |

Päivittäisessä elämässä ei ole tapana sanoa asioita suoraan, voitte haukkua ja ajatella minusta miehenä mitä tahansa, mutta se ei auta asiaa eikä teitä yhtään. (!)

Kahdeksanvuotinen avioliitto, jossa vaimo on vuoden ajan tehnyt outoja katoamistemppuja. Vaimo on jäänyt kiinni valehtelusta minkä annoin anteeksi. Näitä katoamistemppuja tapahtuu kerran kuukaudessa joka toinen kuukausi. Viimeisin paluu katoamisreissulta tapahtui eilen; vaimo tuli krapulassa ja käsi paketissa kotiin ja minä olin suunniltani raivosta että huolesta. Vein suoraan pesulle kun haisi niin pahalle ja pesun jälkeen suoraan petiin, tänään annoin särkylääkettä ja tarjoilin ruokaa. Tällaista avioelämää EN kuvitellut! Rakastan ja välitän vaimosta todella paljon enkä kestä katsoa vierestä kun toinen ei tee elämällään yhtikäs mitään järkevää. Tällaisen naisen kanssako pitäisi hankkia lapsi yhdessä?? Haluamme molemmat vauvan, mutta viimeksi vaimon kysyessä miksemme yritä sanoin etten luota häneen enkä jättäisi vauvaa tuollaisen hoidettavaksi. Vaadin, että lopettaa katoamistemput ja juomisen. Itken joka kerta kun vaimo tekee näitä katoamistemppujaan. Mittani on täynnä. Viimeksi tänään sanoin, että haemma apua, menemme terapiaan ja aloitamme yhdessä alusta. Aion pyytää anteeksi sitä kun korotin ääntäni ja sanoin suoraan etten jaksa olla tämän suhteen ainoa aikuinen ja huolehtia lapsesta. Ensimmäisen kerran menetin hermoni ja vaimo vaan kääntää kylkeä ja sanoo, että nalkutan kuin nainen. Nämä katoamistemput alkoivat kun vaimo irtisanottiin töistä ja nyt elää minun rahoilla enkä tiedä yhtään missä aikaansa viettää. Eroan vain jos tämä ei lopu, mutta sitä ennen miten saan vaimoni ottamaan vastaan apua?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea lätinääsi loppuun saakka, MUTTA hittoako hyysäät jotain alkoholistia?! Ihan oma valinta, joten turha täällä itkeä.

Vierailija
62/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tarina. Nyt nukkumaan!

Kuulosti kovin todelliselta tarinaksi. Ja surulliselta eikä kivalta. Oletko tosiaan tietämätön, että maailmassa on alkoholismia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo haluaa kuuden viikon välein rentoutua. Kotona ei voi, tekee sen muualla. Ymmärtää kyllä kohta, kuinka surkeaa elämää viettää ja etsii uuden miehen. Pääsee ankeuttajasta.

Vierailija
64/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta saa sen käsityksen että olette suunnitelleet yhdessä lasta ja toisaalta teillä on jo lapsi.

Selkee porvoolainen.

Sain käsityksen ettei lasta ole, suunniteltu vain.

Vierailija
65/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä arvelet noilla katoamisreissuilla tapahtuvan?

Arvaan että rouvaa pannaan edestä, takaa ja olan takaa.

Tiedän vain että alkoholi on astunut mukaan kuvioihin vasta kesän jälkeen. Epäilen, että vaimo on suudellut entisen esimiehensä kanssa, mutta seksiä tuskin on ollut, koska vaadin vaimoa käymään sukupuolitesteissä sen jälkeen kun oli jäänyt kiinni valehtelusta ensimmäisen kerran.  Laitoin vaimon sanallisesti seinä seinää vasten ja vaadin testejä, koska muuten olisin laittanut eron vireille. Testitulokset olivat puhtaat ja järkytyin kun tempaukset jatkuivat ja mukana olikin alkoholia. Olemme puheväleissä mutta luottamus on huono.

On ollut kortsut käytössä kun ei ole sp.tautia tarttunut. Tai on vaan sattunut olemaan sp.taudittomat panomiehet.

Taikka sitten ei ole ollut mitään panomiehiä. Ei kaikki petä kännissä eikä selvänä. Typerä oletus.

Vierailija
66/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potki tuollainen emakko helvettiin. YÖK!

Vierailija
67/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pelottava kontrolloija. Varmasti antaa vaimolle kaksi euroa viikkorahaksi ja kontrolloi joka tavalla. Vaimolle ainoa pelastus 6 viikon välein kavereiden tapaaminen. Juo liikaa kun ahdistaa.

Sitten ap kuskaa sukupuolitautitesteihin kun on ehkä suudellut ex-pomon kanssa. Ap on sairas. Vaimo voi olla vain hullun armoilla.

Vierailija
68/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on tuurijuoppo, joka häipyy omille teilleen, kun viinanhimo vie mukanaan. Voit valita joko lähtemisen tai jäämisen, mutta jälkimmäisessä tapauksessa edessäsi on pahimmassa tapauksessa kymmenien vuosien piina, jatkuva odotus ja huoli. Seurasin aikanani läheltä erään pariskunnan touhua; mies oli tuurijuoppo. Avioliitto oli pelkkä outo riippuvuussuhde. Vaimo itki, kun mies lähti reissuilleen ja odotti ikkunan vieressä tätä kotiin. Keskustelu oli jatkuvaa nälvimistä ja mitätöimistä. Sitäkö sinäkin haluat? Missään nimessä älä hanki yhtään lasta tuollaisen naisen kanssa. Maailmassa on jo liikaa kärsiviä lapsia ilman, että niitä tieten tahtoen tehdään lisää.

Vierailija
69/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EROA!

Mahdollistat toisen sekoilun.

Mahdollistan vaimoni sekoilun vain sallimalla sen ja antamalla käyttörahaa, mutta nyt siihen tulee loppu. Vaimo on ollut kotona ja maannut sängyssä koko päivän. Nostan kissan pöydälle ja sanon etten anna enää rahaa ja ruokaostokset ym muut hankinnat tehdään yhdessä sekä saa luvan mennä terapiaan tai otan eron. Enää en tällaista lapsellista touhua katsele.

Vierailija
70/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä ap pyytäisit anteeksi, kun vaimosi kännää uuden ihastuksensa kanssa kaupungilla. Nyt irtaudut tuosta tyypistä ja etsit uuden... Paremman puolison.

Vaimolla oli tapana käydä ulkona parhaan ystävänsä kanssa, mutta kesän kännäilyjen jälkeen eivät ole pahemmin olleet tekemisissä. Olen ollut yhteydessä tähän ystävään ja ainakaan hänen mukaansa mukana ei ole ollut kolmansia osapuolia (miehiä).

Meidän molempien pitäisi pyytää anteeksi toisiltamme; haluan että vaimo pyytää anteeksi tekosiaan ja katuu aidosti kaikkea mitä on tehnyt ja mitä on jättänyt tekemättä sekä laiminlyönyt minua ja suhdettamme. Minä hermostuin ja sanoin miten asiat ovat - kauheasti ja vaimohan otti kaiken nalkuttamisena. Sanoin, että viesti ei ole mennyt kivasti sanoen perille, joten oli pakko purkautua ja sanoa suoraan.

Vierailija
71/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, tuollainen huruakka joutaa pellolle. Olet selvästi ihan liian hyvää matskua hänelle. Usko tämä. Mene elämässä eteenpäin ja odota itsellesi parempaa.

Vierailija
72/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasen kanssa ei kannata sitä lasta edes haaveilla. Se synnyttää sulle lapsen ja sinä hoidat ja katoilu jatkuu entiseen malliiin. Ja jos se nyt sattuu tulla raskaaksi, niin dna testeihin vaan suoraan, koska saattaa että reissuillaan joku Ripa polkassu ja sun ei tarvi kaiken sonnan keskellä leikkii isää lapselle, joka ei välttämättä ole edes sinun. Eipä ole ainoa nainen maailmassa, joten pistä vaihtoon vaan. Tosta ei tule yhtään mitään. Kokemuksella sanon. Oma ex avokki ei tullut koskaan kotiin yöksi ja olikin paksuna. Suuttui tosta dna testistä, mutta se tehtiin. Ei ollut lapsi minun ja helppo lähteä. Uhkaili erolla muutenkin jos testi tehdään. Nyt tiedän miksi uhkaili sillä erolla.

Vaimoni hädin tuskin pystyy huolehtimaan itsestään, joten tällä  hetkellä hän ei pysty ottamaan vastuuta raskautumisesta eikä lapsesta. Olen huomannut vaimossa ärsyttävän tavan lirkutella minulle vauvasta aina ennen katoamistemppujaan ja tekee näin että minulta heltyisi rahaa. :( Olen rakastava ja hyväsydäminen enkä mikään vaimonhakkaaja, mutta en enää anna rahaa vaikka mikä olisi. Vaimolla ei ole enää pääsyä yhteisiin tileihin eikä voi maksaa kortilla. Kaikki raha on nyt minulla ja hyvä näin. Seuraavan kerran kun on tekemässä lähtöä pyydän päästä mukaan ja kysyn mitä aikoo tehdä ilman rahaa, kun en myöskään anna avokätisesti käteistä.

Vierailija
73/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Kummankaan meistä ei tarvitse laihduttaa. Vaimo oli normipainoinen hääkuvassa, mutta tempausten ja alkoholilla läträilyjen takia näyttää anorektikolta. Pelkään joka kerta, että vaimo löytyy kuolleena jostain. :(

Vierailija
74/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

AP ”antaa särkylääkettä”. Just.

En pystynyt jättämään vaimoa yksin krapulassa oksentamaan. Lisää viinaako olisi pitänyt tunkea kouraan? Ei kuulu tapoihin, joten annoin särkylääkettä ja laitoin hänet nukkumaan.

Vierailija
75/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee. Olisit ottanut kiltin naisen eikä tuollaista jännänaista.

Ennen kuin nämä katoamistemput alkoivat vaimo kävi töissä, harrasti vapaa-ajalla, kävi minun kanssa matkoilla ja oli lempeä ihminen, mutta ei enää. Vaimon käytös muuttui työpaikan menetyksen myötä.

Vierailija
76/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näillä premisseillä saa just tuota: "kunhan on alle 25, vaalea ja hyvännäköinen."

Ikää karttuu, väri tulee purkista ja ulkonäkö rapistuu, mutta luonne ja käytös pysyy.

Vaan kun ei ole mikään missi eikä alle 25 vaalea blondi. Seurusteluaikoina ja avioliiton solmimisen jälkeen oli aivan eri ihminen, vasta nyt viime vuoden aikana on muuttunut. Olemme molemmat aikuisia, minä 32v ja vaimo 30v.

Vierailija
77/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi nyt epäselväksi, että mihin "hoitoon" ap on sitä vaimoaan tunkemassa? Aikuinen ihminen käy ulkona joka toinen kuukausi, niin mikä sillä muka on hätänä? Ymmärrän kyllä, että aloittajaa ärsyttää kun emäntä häviää juhlimaan, mutta ei se tee vaimosta millään tasolla hoitoa tarvitsevaa.

Olen selvitellyt eri vaihtoehtoja, mutta lopputulema riippuu vaimosta itsestään.

Vierailija
78/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se "särkylääke" on?

Ihan tavallista särkylääkettä eli Panadolia. Miksi kysyt?

Vierailija
79/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta saa sen käsityksen että olette suunnitelleet yhdessä lasta ja toisaalta teillä on jo lapsi.

Selkee porvoolainen.

Sain käsityksen ettei lasta ole, suunniteltu vain.

Ei ole lasta, suunniteltu vain mutta suunnitelmat ovat katkolla niin kauan kuin vaimo juo eikä pysty huolehtimaan itsestään. Tähän tilanteeseen ei ole hyvä saada lasta.

Vierailija
80/89 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän oli se ”väärinkäsitys” jonka vuoksi vaimo irtisanottiin? Olisikohan alkoholilla mahtanut olla osuutta asiaan?