Käsityömessut.Miehenä kymmenien tuhasien naisten keskellä mietin kellä on Ovulaatio hetki kellä menkat.
Käsityömessut.Miehenä kymmenien tuhasien naisten keskellä mietin kellä on Ovulaatio hetki kellä menkat.
Kommentit (11)
Kuka on raskaana, vaikkei vielä itse tietäisi. Kuinka monta keskenmenoa. Kenellä kehittymässä kohdunkaulan syöpä. Kuka on hetero, kuka aseksuaali.
On siinä miehellä illan käsitöiden ajaksi pohdittavaa.
Mullakin on tapana miettiä ihmisjoukoissa, että kenellä just nyt on ilmavaivoja ja kenellä puolestaan refluksi. Onkohan tuolla pissahätä, tuolla jano, tuolla seuraavalla kutiseva korva ja viimeisellä alkava ripuli? Kuinka kiehtovaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi mietit tuollaista?
Se tykkää tuollaisten miettimisestä. Varmaan uskoo johonkin evoluutiopsykologiahuttuun naisten feromoneista ja käytöksestä syklin eri vaiheissa.
Messut loppuivat klo 17. Ettäkö 4h pureskelit ja pohdiskelit tuota, ja sitten päätit postata sen av:lle?
Vai sellaisia mietit? Ja sitten menet lähimpään vessaan harrastamaan itse niitä "käsitöitä" Että sillä lailla.
Mulla tuli käsityömessuista aivan hirveä mielikuva. Miehet esim. netin äärellä käsitöissä.
Taitaa olla käsityöt sulla ainoa vaihtoehto kun naisista tuolla lailla mietit. Vähemmän hurmaavaa.
Välimerkin jälkeen aina välilyönti. Yritä muistaa. Kannattaa harrastaa edes pienissä määrin lukemista - se avartaa.
Toteamuksesi on sairas.
Miksi mietit tuollaista?