Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen kävi pikkujouluissa kuten arvelinkin, taas tietyt kaksi miestä alkoivat turhan läheisiksi

Vierailija
17.11.2019 |

Arvasin, koska näin on käynyt lähes aina ennenkin.

Mies 1: Selvinpäin hyvin asiallinen, mutta oli eilen pikkujouluissa jo lähes sammumiskunnossa alkuillasta. Kädet kuitenkin toimi joten lähetteli mulle USEITA viestejä miten olen ihana ja haluaisi minut. En vastannut mitään. Naisystävänsä oli mukana näissä pikkujouluissa, oli ärsyttävää miten röyhkeästi tuo mies käyttäytyi. Aamulla pään selvittyä laittoi pahoitteluviestejä että sori sori, kännissä menee vähän yli. Känni ei ole mikään tekosyy, oma nainen mukana ja lähettelee silti tuollaisia juttuja?! No, onneksi oli nainen mukana, muuten olisi varmaan lässyttänyt näitä mulle ihan kasvotusten.

Mies 2: Toisinaan selvinkinpäin erikoinen tyyppi, mutta erityisesti kännissä. Aina tilaisuuden tullen yrittää "sivellä" kädellään, esim. jos seison hänen edessään tai hän kävelee ohitseni niin käsi eksyy aina kevyesti mun vartalolle johonkin kohtaan (ei yleensä takapuolelle kuitenkaan). Lähtiessäni tarjosi päästä saattamaan. Sanoin napakasti että ei kiitos ja lähdin nopeasti pois, ettei hän ehtinyt juurikaan sanoa siihen enää mitään. Tietää varmasti etten ole pätkääkään hänestä kiinnostunut, mutta silti joka vuosi pikkujouluissa sama juttu.

Onneksi oli iso porukka, niin sai itse keskittyä muiden mukavien tyyppien kanssa juttelemiseen. Harmi vaan että pari tuollaista ahdistavaa tyyppiä pilaa fiilistä.

Minkälaisia kokemuksia teillä on työpaikan, harrastusporukan ym pikkujouluista tai muista illanvietoista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten juhlissa 10, 50 tai 100 ihmistä niin yksikin tuollainen riittää kyllä laskemaan fiilistä. Pienessä porukassa tuo käytännössä pilaa illan, kun ei pääse tilanteesta niin helposti pois, isoissa juhlissa riittää monesti että vaihtaa vaan seuruetta niin saa olla rauhassa.

Vierailija
2/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin otsikon luettuani, että alkoivat läheisiksi keskenään.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin luulin mäkin.

Vierailija
4/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi vältän kaikkia työporukan risteilyjä ja pikkujouluja, normaalisti asialliset ihmiset on ihan idiootteja kun saavat alkoholia.

Vierailija
5/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he telakoituivat pikkujoulujen jatkoilla.

Vierailija
6/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ryyppyjuhlista on aivan hanurista. Tuttavapiirissäni on ainoastaan yksi ihminen joka on siedettävä humalassa.

Vierailija
7/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo eivät edes tajua että ovat ahdistavia. Kuvittelevat asian olevan hauskaa tai viatonta flirttiä.

Vierailija
8/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni ei ole TEKOsyy, vaan syy. Se poistaa estoja, eli on syy käytökselle. Selvinpäin ei tapahtuisi.

Vierailija
9/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Känni ei ole TEKOsyy, vaan syy. Se poistaa estoja, eli on syy käytökselle. Selvinpäin ei tapahtuisi.

Niin, poistaa estoja, eli tekee niitä asioita, joita selvinpäin tekisi, jos uskaltaisi. Ei alkoholi tee ihmisestä robottia, joka ei pysty hallitsemaan itseään.

Vierailija
10/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, poistaa estoja, eli tekee niitä asioita, joita selvinpäin tekisi, jos uskaltaisi. Ei alkoholi tee ihmisestä robottia, joka ei pysty hallitsemaan itseään.

Juurikin näin, tehdään asioita ajattelematta seurauksia, koska alkoholi poistaa estot ja olo on sellainen että "oon paras ja mahtavin, rahaa löytyy ja taksilla on varaa mennä vaikka minne".

Vierailija
11/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelkkää uskallusta poista, vaan myös tietoiset päätökset. Jos sulla on mielihalu olla todella kusipäinen kaikille, mutta et ole koska siitä olisi vain haittaa sinulle ja ympäristölle, voit muuttua hirviöksi kännissä. Ei siksi, että et normaalisti uskaltaisi olla sellainen, vaan koska normaalisti rationaalinen puolesi ehtii väliin ennen kuin alat vittuilemaan.

Ei niin, ei tuo käytös ole kuitenkaan kenenkään muun ongelma, alkavat he humalassa sitten ahdistelemaan tai vittuilemaan tai pettämään puolisoaan. Se on heidän ongelmansa, ja sen ongelman nimi on alkoholi, joka ei vaan sovi kaikille.

Vierailija
12/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä näennäishomoaloituksia tekee jatkuvasti??

Vierailija
13/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla Bo Derek helmiletit? "Ihan kiva ilta mutta toi jätkä pilas kaiken..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän