Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät halua mitään harrastusta? Koen ne pelkäksi taakaksi.

Vierailija
17.11.2019 |

Olen elämässäni harrastanut pianonsoittoa, kuoroa, tanhuja, taitoluistelua, koripalloa, keilailua ja vaikka mitä. Mutta nyt se on loppu. En halua taakakseni enää yhtään mitään, kamala ajatuskin. Työt ovat vaativia, pitkät päivät, omakotitalossa riittää työtä. Lapsetkin tarvitsevat ruokaa ja vaatteita.
Miksi ihmeessä mun pitäisi vielä harrastaa???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin saman lukion aikana. Harrastin ringetteä ja melkein joka ilta ja joka viikonloppu oli jotain aiheeseen liittyvää.

Teen kyllä asioita; käyn lenkillä, luen, maalaan, piirrään, luen, pidän silmät ja korvat maailmalle. Mutta en silti kutsuisi näitä harrastuksiksi, vaan harrasteiksi. Kukaan ei pakota mua lenkille tai kaivamaan pensseleitä esiin, meen kun siltä tuntuu.

Vierailija
2/4 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sun ei tarvitse. Muakaan ei samasta syystä kiinnosta harrastukset. Ovat vain ylimääräinen rasite. Ihan tässä arjen pyörityksessä on tarpeeksi. Ne vähät ajat, jotka mulla on itselläni, haluan levätä ja nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuorotyötä ja oli helpotus, kun lopetin harrastuksen, joka tapahtui aina samaan aikaan viikolla. Muuten kyllä haluan harrastaa, että saan jotain muuta ajateltavaa kuin työt.

Vierailija
4/4 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ohjattuja, mutta omaan tahtiin omissa oloissa puuhailen kaikkea ei-niin-olennaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi