Mitä naisena teet jos kohtaat metsässä miehen?
Kommentit (12)
Riisuudun alasti ja menen kannon päälle vatsalleen makaamaan peppu pystyssä.
N69v
Olen kohdannut metsässä usein miehiä. Ulkoiluttavat siellä koiraa. Ohitan heidät ihan normaaliin tapaan ilman mitään numeroa.
Somaleita en ole metsässä nähnyt. He kulkevat mieluummin kadulla, yleensä kaupunkien keskustoissa ym.
Aloitan tapani mukaan päivittelyn ihmisten jättämistä roskista. Miespolo yrittää jatkaa matkaansa, mutta minun nalkutukseni kantautuu peninkulmien päähän, susienkin korviin. Häntä koipien välissä nekin luikkivat tiehensä. Minä palaan kotiini Kuningattarena.
Pyydän anteeksi, että koirani on tomppeli. Se ei ymmärrä, että metsä on ihan yleinen paikka ja siellä saa kaikki liikkua.
Sanon, "Terve!" kuuluvalla äänellä tiukasti silmiin katdoen. Ja lompsin ohi. Niin tein autiossa puistossakin kun klo 3.30 arkiyönä oikaisin kännissä puiston läpi ja tolpan takaa tuli tyyppi eteen. Ei ollut sitten enää mitään asiaa.
Sama kuin kotona. Esitän kuollutta.
- lahna
Huudan, että ich komme, ich komme!!
Ei kai siinä tartte mitään erityistä tehdä. Juuei metsässä mitään somaleita ole.
Muina naisina eteenpäin kävelyä. Jos epäilyttää voi juostakin. Tuskin on mitään popliinitakki auki tyyppistä.