Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo töissä viikonloput

Vierailija
17.11.2019 |

Olemme 3 henkinen perhe. Vaimoni on kaupassa töissä. Ja todella usein hän on lauantait ja sunnuntait töissä, useimmiten klo 10-17. Tai 12-19. Työmatkaan hänellä menee noin puoli tuntia. Itse olen töissä vain ma-pe. Eli olen viikonloput lapsen kanssa, siivoan, imuroin, käyn kaupassa ja teen ruoat. Se on itse asiassa tosi hienoa, mutta kolmistaan emme viikonloppuja vietä. Emme ainakaan kovin usein. Ja tämä on varmasti monessa perheessä tuttu juttu. Kauppojen aukioloaikojen vapautuminen tähän johti. Eikä se ole pelkästään hyvä asia. On esim. mahdotonta että perhe söisi viikonloppuna yhdessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tuohan on ihanteellista kun saadaan lyhyet hoitopäivär ja koulun alaluokilla voi myös vuorotella

Vierailija
2/4 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Jos on töissä 10-17, perhe syö kolme ateriaa yhdessä ja jos 12-19 ehtii syödä 2-3 ateriaa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikein siis valitat? Siitäkö, että vaimo raataa töissä, että sinä ja lapsi saisitte leipää pöytään?

Vierailija
4/4 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempina päivinä ehtii syödä brusnssin ja iltapalan, toisena päivänä myös päivällisen ja toisena myös lounaan.

Mitä ihmettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi