Miten alkoi laihduttajilla vuoden eka päivä?
Itsellä tuli otettua pari suffelia normaalin ruoan lisäksi, mutta kalorimäärä silti vain 1600. Tavoitteena pois 10 kg ja toivottavasti ennen huhtikuuta.
Noita jouluherkkuja on vieläkin kaapissa, mutta jospa niiden kanssa nyt kohtuudella pystyisi elämään.
Kommentit (10)
Oon syönyt pizzaa, jäätelöä, karkkia ja juonut kokista, nam nam.
Oon lääkityksellä, joka vie ruokahalun aika täysin, joten pääasia että olen saanut syötyä pieniä määriä pitkin päivää. Alkoi olla jo aika heikkona, kun välillä vaan unohtanut syödä eikä mitään tee mieli.
Vedin eilen sen verran överit, että pysyin tänään tavoitteessa. Mutta mullakin vielä kaapeissa kummittelee kamala määrä joulusuklaata 😬 Jos niitä pikkuhiljaa saisi napsittua.
Lahjoitin kaikki joulusuklaat pois, kaikki joululeivonnaiset syötiin ennen vuodenvaihdetta. Olen vakaasti päättänyt, että tämä jatkuva herkkujen mässytys loppuu just nyt. Eka päivä mennyt siinä sivussa, hedelmiä välipalaksi syöden. Kovat ajat kuitenkin odottavat edessäpäin, se on varmaa!
Vierailija kirjoitti:
Oon lääkityksellä, joka vie ruokahalun aika täysin, joten pääasia että olen saanut syötyä pieniä määriä pitkin päivää. Alkoi olla jo aika heikkona, kun välillä vaan unohtanut syödä eikä mitään tee mieli.
Sama täällä. Vuodessa -20 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääke sulla on käytössä ja kuinka paljon se maksaa kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääke sulla on käytössä ja kuinka paljon se maksaa kuukaudessa?
Rybelsus (samaa semaglutidia kuin muutkin vastaavat), tabletti 14 mg on kirjoitettu puolitettavaksi eli kustannukset 61 euroa kuussa. Tarkoitus on jättää pysyvään käyttöön pienemmällä ylläpitoannoksella kun tavoite on saavutettu. Siihen on vielä 8 kg.
Haluan aloittaa taas mysimban käytön mutta se on aika jännää ku viimeks jouduin lopettaa 5päivän jälkeen. Jos nyt sopis paremmin.
Krapulassa tää päivä. Huomenna vois kuntoilla taas. Tavoite on 8 kg pudottaa painoa.