Juonenkäänne elokuvassa tai sarjassa joka todella yllätti?
Kommentit (68)
Haunting of Hill House, Nellin näkemä bent neck lady olikin hän itse tulevaisuudessa hirttäytyneenä
Se, että alun perin hyvin sympaattiseen Alfred J. Kwakiin ilmestyi H*itler tms. diktaattori.
Ned Starkin teloitus game of thronesissa. Luulin että se oli sarjan päähenkilö ja viimeiseen asti luulin että se pelastuu :D
Kuudes aisti nyt on aika klassinen. Ei ollut mitään aavistustakaan, että se päähenkilö on "haamu".
En ryhdy tähän. En mä halua mitään spoilata. Mutta sen kerron, että vaikkapa Elin loppuratkaisu on sangen veikeä - katsokaa itse! Ja Joker on varsinaista mielenmylläystä koko juttu :D
The Walking Dead, kun Carolin kauan etsitty tytär horjui zombina ulos sieltä ladosta.
olihan se yllättävää ettei titanikissa ollut pari mennyt elokuvan lopussa naimisiin. yleensä romanttisissa elokuvissa parit menevät yhdeen.
Loistava tanskalaissarja Kuollut mies katoaa, tositarina rikoksesta. Nerokkaasti johdatellaan katsoja uskomaan tarina, joka pyllähtääkin ihan päälaelleen. On ilmeisesti vielä Areenassa, joten en spoilaa enempää. Katsokaa!
Olikos se Silta-sarjan eka vai toka kausi, kun paljastui, että päähenkilön entinen kollega oli lavastanut kuolemansa ja olikin juuri se etsitty rikollinen. Epäilin jossain vaiheessa lähes kaikkia henkilöitä, mutta tämä pääsi yllättämään.
Olin yllättynyt ja hyvin järkyttynyt kun Quinn lopulta tapettiin Homelandissa. Se kävi yhtäkkiä eikä edes hautajaisia nähty.
Grayn Anatomiassa kun se pahoin naamasta ruhjoutunut kolaripotilas joka kuoli olikin se niiden kaveri
Vierailija kirjoitti:
This Is Us yllättää kerta toisensa jälkeen <3
Miten?
The Others-leffa kun päähenkilöt olivatkin kuolleita