Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako RAVITSEMUKSELLISESTI jos kaikki päivän ateriat on nk. valmisruokia?

Vierailija
16.11.2019 |

Teen oikeasti 12-14h työpäiviä 6pv viikossa ja syön suunnilleen näin:

Aamulla kaupasta joku kolmioleipäpkt ja smoothie (syön vain toisen leivän). Take away -kahvi (mustana).

Puoliltapäivin paketin toinen kolmioleipä + mustaa kahvia.

17-19 välillä seuraava ateria jolloin Subwayn kanasalaatti + zero -limsa tai vesi. Take away -kahvi (mustana).

Iltaruuaksi kaupasta kala- tai pinaattikeitto. Teetä ja multivitamiini (unohdan aina ottaa aamulla).

Trail mixiä napostelen kourallisen tai pari/pv välipalaksi.

Lisäaineet ei pelota niin onko nuo ihan hyviä valintoja valmisruuista? En halua enkä ehdi tai kokata. Vapaapäivänä käyn jossain raflassa salaatilla ja vedän pari Jungle juicea. Olen hyväkuntoinen, liikun aina pyörällä ja tarkastuksissa kaikki labrat ym. hyvät mutta silti saa aina ikävää kuittailua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaa tulee nelinkertaisesti, kuitua puolet, hiilareita liikaa, sokeria liikaa, kovaa rasvaa liikaa, proteiineja liian vähän. Raha palaa

the rapist

Vierailija
2/10 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ihan niin kuin haluat. Ravinnollisesti noissa sun syömisissä ei ole haittaa, ravintoahan niissä ei edes ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö ihan niin kuin haluat. Ravinnollisesti noissa sun syömisissä ei ole haittaa, ravintoahan niissä ei edes ole.

Voisitko antaa vinkkejä, mitkä ruoat ovat "oikeita ruokia" ?

Vierailija
4/10 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vähän aikaa ruokapäiväkirjaa niin asia selviää, eka vastaaja ennustaa aika hyvin.

Vierailija
5/10 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaa tulee ihan varmasti liikaa, jos pelkillä eineksillä elät, ja kuitua liian vähän. Asiaa voisi auttaa jo sekin, että vaihtaisit smoothiet ja jungle juicet oikeisiin hedelmiin ja kasviksiin.

Vierailija
6/10 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa vinkkejä, mitkä ruoat ovat "oikeita ruokia" ?

Miten niin "oikeita ruokia"?

Vierailija
7/10 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subwayn kanasalaatti on aivan hyvä, mutta saisit itsekin tehdyksi samanlaisen varmaan 1/3 hinnalla. Salaatin lisäksi voisit vaihdella joskus kananmunia, kalaa jne.  Ostat itse ja paistat broilerit valmiiksi. Kylmärasia/-laukku mukaan. 

Keitot on helppo tehdä itse juureksista. Lisäksi jtk proteiinia (vuohenjuustoa, raejuustoa tms.)

Valmisruoissa on ainakin suolaa, piilorasvaa ym mausteita, joiden sisällöstä ei saa edes tolkkua.

Leipiä nyt ei ainakaan kannata ostaa. Hyvät sämpylät ja itse voi täyttää mieltymyksen mukaan.

Itse olen nyt dieetillä ja smootieni sisältää heraproteiinia, kauraryynejä, marjoja ja hedelmiä. On maukas ja täyttävä. Herasta tulee myös se proteiini, jota hedelmäsmoothieissa ei ole.

Vierailija
8/10 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolaa tulee ihan varmasti liikaa, jos pelkillä eineksillä elät, ja kuitua liian vähän. Asiaa voisi auttaa jo sekin, että vaihtaisit smoothiet ja jungle juicet oikeisiin hedelmiin ja kasviksiin.

Junglet on ton listan paras osa. Ei mitään väliä vaihtaa jos on massia.

Vierailija
9/10 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa kirjoitti:

Subwayn kanasalaatti on aivan hyvä, mutta saisit itsekin tehdyksi samanlaisen varmaan 1/3 hinnalla. Salaatin lisäksi voisit vaihdella joskus kananmunia, kalaa jne.  Ostat itse ja paistat broilerit valmiiksi. Kylmärasia/-laukku mukaan. 

Keitot on helppo tehdä itse juureksista. Lisäksi jtk proteiinia (vuohenjuustoa, raejuustoa tms.)

Valmisruoissa on ainakin suolaa, piilorasvaa ym mausteita, joiden sisällöstä ei saa edes tolkkua.

Leipiä nyt ei ainakaan kannata ostaa. Hyvät sämpylät ja itse voi täyttää mieltymyksen mukaan.

Itse olen nyt dieetillä ja smootieni sisältää heraproteiinia, kauraryynejä, marjoja ja hedelmiä. On maukas ja täyttävä. Herasta tulee myös se proteiini, jota hedelmäsmoothieissa ei ole.

Noihin viidakkohommiin saa prode-/kuitulisät kysymällä. Tosi hyvä ja täyttävä kiireessä👍

Vierailija
10/10 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavaliotakin haitallisempaa sun terveydelle on noi älyttömän pitkät työpäivät. Kyllä toi ennen pitkää burn outia pukkaa.