Olen 40+ ja tajusin, että en ole halannut ihmistä viimeisen viidentoista vuoden aikana
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Halasin itse viimeksi eilen varmaan pariakymmentä ihmistä, kun oli pikkujoulut. (Alkoholilla ei osuutta asiaan.)
Niinpä. Kaverihalaus olisi kiva ja sit olisi vielä myös romanttinen halaus. Ei ole kumpaakaan näkynyt.
ap
Voi kyynel
Ei kyynel vaan halaus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aika kauan meni tajuta asia... Käytkö aina noin hitaalla?
En ole vain ajatellut asiaa hirveästi. Nyt mietin, että johtuuko se siitä, että en kaipaa halausta vai siitä, että olen tottunut halauksettomaan arkeen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että oma vika.
Kuljen kädet levällään ja "täällä ilmaisia halauksia" -kyltti otsassa. Onko oma syy?
ap
Kuva olisi kiva yllätys.
Kuva mistä? Sylivälistä?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, että Suomeenkin on rantautunut halailukulttuuri. Kaipaan aikaa, jolloin kunnon kädenpuristus riitti tervehtimiseen ja onnittelemiseen.
Jos ap kaipaa läheisen ihmisen kosketusta/halausta, ei auta kuin hankkia niin läheinen ihminen. Parempi on, että halailu jätetään rakastavaisten taikka vanhemman ja pikkulapsen väliseksi asiaksi.
En tiedä tämmöisestä kulttuurista. Joko se ei ole levinnyt tänne asti tai sitten ihmiset eivät koe minua halauksen arvoiseksi.
ap
Ärsyttää, että Suomeenkin on rantautunut halailukulttuuri. Kaipaan aikaa, jolloin kunnon kädenpuristus riitti tervehtimiseen ja onnittelemiseen.
Jos ap kaipaa läheisen ihmisen kosketusta/halausta, ei auta kuin hankkia niin läheinen ihminen. Parempi on, että halailu jätetään rakastavaisten taikka vanhemman ja pikkulapsen väliseksi asiaksi.