Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivooja oli tänään 3h siivoamassa kaksiota, en tiedä mitä mieltä tuloksesta?

Vierailija
15.11.2019 |

Lattiat vaikuttaa ihan siistiltä, roskat pois (täällä oli aika paljon likaa kertynyt) sekä tahroja ei näy. Samoin tasot näyttää ok:lta. Ei kumminkaan tuoksu kauhean puhtaalle ja WC:ssä lavuaarin hana on pyyhkimättä?! Lavuaari on pesty kyllä pintapuolisesti, mutta ei kovin hyvin varsinkin tuosta hanasta päätellen. voiko olla että aika on loppunut kesken? Kolme tuntia on kumminkin aika pitkä aika. Olin siivousta ennen vienyt kaikki roskat ja tyhjentänyt lattiat jääneistä vaatteista ym. tavaroista että mahtuu työskentelemään. Jätin siivoojan yksin, kun minulla oli menoa, en viitsinyt pyöriä tiellä eikä meillä mitään varastettavaakaan ole.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen soppari on hyvä, jossa on lista kaikesta, mitä tekee, aika tarkkakin. Jos jotain jää tekemättä, niin sovitte etukäteen, miten se reklamoidaan.

Vierailija
2/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiko viinat ja tilalle vettä?

Tarkista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen soppari on hyvä, jossa on lista kaikesta, mitä tekee, aika tarkkakin. Jos jotain jää tekemättä, niin sovitte etukäteen, miten se reklamoidaan.

Joo, mutta kun ollaan sovittu että kuuluu WC:n normaali siivous, niin kai se on itsestään selvää sentään että hanakin pitäisi puhdistaa. Taidan vaihtaa vaan firmaa enkä ruveta mitään väittelemään. Ap

Vierailija
4/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojan kanssa kommunikaatio on kaiken a ja o. Siisteys tarkoittaa eri ihmisille tosi eri asioita. Mutta 3h on kyllä paljon kaksioon, 2h tai 2.5h riittäisi todnäk lähes samaan lopputulokseen. Meillä 75m2 ja siivooja käy 3h.

Vierailija
5/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vielä toinen kerta kun nyt on perustaso saavutettu. Kuulostaa sille että lattiassa ym on ollut paljon tekemistä.

Onko esim listat pyyhitty, mikä vie aikaa.

Tai sovi mitä haluat tehtäväksi ja mitä et.

Vierailija
6/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarvitsee siivoojaa kaksioon, joka on pieni asunto.

Vierailija
7/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas ei tuoksu.

Vierailija
8/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vielä toinen kerta kun nyt on perustaso saavutettu. Kuulostaa sille että lattiassa ym on ollut paljon tekemistä.

Onko esim listat pyyhitty, mikä vie aikaa.

Tai sovi mitä haluat tehtäväksi ja mitä et.

Voinhan sopia toisen kerran ja olla vaikka kotona samaan aikaan. Lattia oli kyllä likainen joten siinä on voinut kestää. Ap

Vierailija
9/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja unohti vanhan kikan: mäntysuopaa sinne ja tänne.

Vierailija
10/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta puhtaasta tuoksusta: siivoojilla on usein tuoksuttomat puhdistusaineet, koska moni asiakas ei siedä tuoksuja. On sitten yksinkertaisempaa siivota tuoksuttomilla joka paikassa.

Minäkin tykkäisin että tuoksuisi ”puhtaalta”, ts. joku puhdistusaineen raikas tuoksu olisi kiva.

Vierailija
11/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa laiska

Vierailija
12/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kieltämättä moka, että hanaa ei ole pesty, mutta loppujen lopuksi aika pieni juttu. Peset hanan varmaan itse alle minuutissa.

"Puhdas tuoksu" tarkoittaa aika usein pesuaineen tuoksua.

Vierailija
13/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi siivoojaa tekee kahdessa tunnissa hommat (paritaloneliö). Imurointi, moppaus, pölyt, wc:n pesu. Tänään olivat vielä tyhjentäneet tiskikoneen ja laittaneet kauniisti sohvalle peitot ja koristetyynyt, vähän kuin hotellissa tehdään. Roskat vievät myös. Ilmeisesti vaihtaisivat lakanatkin jos tarvitsisi. Olen tosi tyytyväinen.

Vierailija
14/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tarvitsee siivoojaa kaksioon, joka on pieni asunto.

Minä.

Vierailija
15/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdas ei tuoksu.

Joo ei se ole se haju vaan kiiiiiiiiiiiiiilto! Puhdas koti vetää puoleensa!

Vierailija
16/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan käynyt siivoojaa. Minä kyllä siivoan nopsaan mutta sitä ennen aikaa vie tuhottomasti kaikkien pienten lelujen, legojen yms. kerääminen talteen. Ja siihen taas ei voi siivoojaa palkata.

Mitä tuollainen siivooja maksaa, jos ajattelee, että tulee pariksi tunniksi?

Vierailija
17/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siivota itse p*skainen luukkunsa, niin ei tarvitse sitten täällä rutista!

Vierailija
18/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa monikaan tekee siivoustöissä koko työaikaa jos kohde on siisti ja vähempi riittää. Aika oli myös monesti silloin kun tuli noita siivoustöitä tehtyä niin kortilla ettei koko työajan käyttäminen ollut läheskään aina edes mahdollista. Mutta sehän on työnantajan eli myyjän ja tilaajan välinen ongelma, ei tekijän.

Vierailija
19/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän unohti putsata hanan, jos asuntosi siivoamisessa meni ikuisuus?

Siistimmässä kodissa hanakin olisi ehkä tullut pestyksi.

Vierailija
20/106 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan tosiaan keskittynyt lattioihin ja muuhun ja se hana nyt unohtui. Ei mua haittaisi jos muuten on hyvä ja luotettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä