Muita, jotka juovat alkoholia nyt yksin?
Mulla on mennyt kohta proseccopullo. Sitä ennen join kaksi lasia sampanjaa keskustassa shoppailureissulla.
Ois kiva jos ois seuraa :/ ainut ystäväkin vain juoksee treffeillä nykyään eikä ehdi viettämään aikaa.
N26
Kommentit (79)
Juu mä kans, läppärin, töllön ja koiran kanssa.
Kiva, että muitakin :3 mitä juot?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juu mä kans, läppärin, töllön ja koiran kanssa.
Oi jos nyt saisin halia koiraa
Ap
Täällä yksi herra Keski-Suomessa. Puolikas minttuviina pullo juotu, ja hyvin maistuu...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostit?
Valkoisen kauluspaidan ja hajuveden. Niin ja kaksi pulloa proseccoa. Hemmottelin itseäni tähän suruun ja kun palkkapäiväkin vielä on.
Ap
Ei ole vaihtoehtoja. Jumissa täällä, juon sitten yksin. Kohta toisen lasin punkkua ajattelin kaataa.
Hey ap :) pääsin eroon rasittavasta tiimin jäsenestä, ostin juhlan kunniaks pari pulloa cavaa ja hyvä näin, koska huuhkajat! Meillä on jotain yhteistä, koska mullekin kelpaisi koiran pöyhintä. T. n+50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostit?
Valkoisen kauluspaidan ja hajuveden. Niin ja kaksi pulloa proseccoa. Hemmottelin itseäni tähän suruun ja kun palkkapäiväkin vielä on.
Ap
Ai mihin suruun? T. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostit?
Ap
Ai mihin suruun? T. N50+
Niin yksinäinen olo :( Töissä menee hyvin, mutta olen aivan kamalan yksinäinen.
Ap
Raskaan tyoviikon jalkeen istun sohvalla horppailen viskia, soin asken joten on kiva ja rentoutunut olo. Koira minullakin sylissa!
Juon kaljaa.
Miehellä on omat juttunsa tänä viikonloppuna kavereiden kanssa, joten päätin paeta mökille heidän " poikien iltaa"
Koska olen vähän arka yksin mökillä join pari kaljaa niin ei mielikuvitus juokse niin lujaa :D
1
Meinasin jo avata viskipullon rentoutuakseni, mutta onneksi itkeminen helpotti. :) Nyt ei tee enää yhtään mieli juoda.
Vierailija kirjoitti:
Raskaan tyoviikon jalkeen istun sohvalla horppailen viskia, soin asken joten on kiva ja rentoutunut olo. Koira minullakin sylissa!
Mikä koira? :) eläimet on niin ihania.. haluaisin lemmikin, mutta olen allerginen.
Ap
Minä. Kissa ja koira sentään seurana. Punaviiniä. Pitkä työputki ansaitsee arvoisensa päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Hey ap :) pääsin eroon rasittavasta tiimin jäsenestä, ostin juhlan kunniaks pari pulloa cavaa ja hyvä näin, koska huuhkajat! Meillä on jotain yhteistä, koska mullekin kelpaisi koiran pöyhintä. T. n+50
Ihanaa, malja sille! :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostit?
Ap
Ai mihin suruun? T. N50+
Niin yksinäinen olo :( Töissä menee hyvin, mutta olen aivan kamalan yksinäinen.
Ap
Ai niinkö. Mut hienoa että töissä menee hyvin, ja oon ihan varma, että löydät vielä ystäviä. Älä lakkaa yrittämästä, elämällä on tapana yllättää mukavasti joskus :) Asuttaispa samoilla nurkilla niin oltais jo baarissa :) ps. ootko sama joka kirjoittaa tuolla mielikuvitusmiehestä.. ? T.N50+
Kumoan pullon tapioo ja olen aamusta asti aloittanut. Nyt aloin ruokaa tehdä. Kuuntelen https://www.youtube.com/watch?v=X7OsLrmY6ts
Minä :)