Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu luulo, että kauniita naisia ei petettäisi?

Vierailija
15.11.2019 |

Miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tästä seuraakin yläpeukkuja, niin ajatuksessa "kaunis nainen ei panosta sängyssä" on ajatusta - varsinkin kun tuota laajentaa muihinkin asioihin.

Miehenä tuona huomaa kyllä. Jos yrittää tavallisempaa tai erityisesti seinäruusua, saa paljon anteeksi. Kauniin naisen kanssa yksikin virhe niin tsäänssit katoavat välittömästi. Siis vaikka jos itsevarmuus rakoilee sekunnin murto-osan ajan, se oli siinä.

Suhteessa sama jatkuu. Kaunis nainen on tottunut siihen että miehet panostavat, ja se käy miehelle raskaaksi. Kyseessähän on vähän kuin työhaastattelutilanne; koska muutkin esittävät itsevarmempaa ja energisempää kuin ovat, ellet sinä esitä, et pärjää kisassa.

Sitten kaunista naista petetään joko himokkaan tavisnaisen tai ohjakset käsiinsä ottavan viiden pennin femme fatalen kanssa. Hyvin suuri osa miehistä (15-25% tutkimusten mukaan) oikeastaan pitää eniten dominoivasta naisesta muutenkin.

Esimerkiksi omaan kaveripiiriin kuuluu "kaikkien miesten unelma", söpö blondi jolta löytyy kaapista pokaali missikisoista. On naisellinen ja luonteeltaan kiltti/empaattinen, jne. Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani hänen kanssaan. Se 24/7 traditionaalinen miehen roolin vetäminen kävisi aivan liian raskaaksi.

Se pointti: parikymppisenä, jos olisin ollut komea mies, olisin voinut ajatella toisin ja valita vääränlaisen kumppanin.

M

No itseasiassa kauniita naisiahan petetään vähemmän, tietenkin petetään, mut vähemmän. Vaikka moni "mies" täällä kertoileekin kuinka kaikki kauniit kumppaninsa ovat tyhmiä, nirppanokkia, hankalia, pihtaavia lahnoja, niin totuus ei taida olla niin mustavalkoinen. Yksilöitähän me olemme kaikki, en taida jaksaa alkaa väittelemään enempää aiheesta. Tämä on sitten tällainen rumille itsetuntoa -ketju.

Olisi muuten mielenkiintoista kuinka tuo seksuaalinen dominointi on määritelty. Viitsisitkö linkata tutkimusksen, rehellisesti, en osaa googlettaa. Itse kun olen ollut harhaluulossa, että hyvän seksin salaisuus on se, että osapuolet kokevat seksuaalista halua ja intohimoa toisiaan kohtaan ja haluavat nauttia seksistä yhdessä. Se, että mies aina "ottaa" naisen ja pelattaisiin jollain valtasuhteilla on aika suppea kuva heterosuhteiden seksistä. Ei se niin yksitoikkoista taida kellään olla, edes kauniilla naisilla.

Vierailija
22/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä kauniita naisiakin petetään. Kauniina naisena ärsyttää, kun pettäjämies ei pettämisenkään jälkeen millään haluaisi luopua suhteesta kanssani, vaan ei suostu muuttamaan omistamastani kämpästä pois ilman häätöä, seuraa kadulla, tunkee työpaikalleni, uhkailee itsemurhalla yms. Eikö kusipäisyydellä ole mitään rajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kauniita naisia petetään enemmän. Heillä on riski joutua pinnallisen naistenmiehen kumppaniksi, joka valitsee puolison pinnallisilla syillä, ja sitten hakevat uutta nuorta ja kaunista. Tavallisen näköinen päätyy todennäköisemmin liittoon muista kuin ulkoisista syistä, eikä sellaiseen liittoon halunnut mies etsi uutta vielä kauniimpaa.

Vierailija
24/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naiset edustaa ihan samanlaista kauppatavaraa, kuin mikä tahansa kulukehyödyke. Ostetaan, myydään ja vaihdetaan. Minua on petetty ja olen itse pettänyt, ei mitään väliä. Koskaan en ole ketään rakastatanut, tai kenestäkään välittänyt, vain käyttänyt hyväkseni, sen minkä olen pystynyt. T. 44-v valkoinen heteromies

Kerran yksi nainen petti minua ja jäi kiinni, kun lähetti vahingossa minulle tekstiviestin, joka piti mennä hänen kaverilleen, jossa kehui jotain random panoa. Ihmetteli, kun en ollut vihainen ja pahoitteli asiaa ja selitti, että kun olen niin komea, että en varmaan ole edes hänestä oikeasti kiinnostunut, no oikeassahan hän oli

Vierailija
25/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo ja tämän ketjun kommenteilla vaatimattoman näköiset voivat ajatella olevansa sittenkin kauniita, kun heitä on petetty tai petetään 😅

Vierailija
26/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle naiset edustaa ihan samanlaista kauppatavaraa, kuin mikä tahansa kulukehyödyke. Ostetaan, myydään ja vaihdetaan. Minua on petetty ja olen itse pettänyt, ei mitään väliä. Koskaan en ole ketään rakastatanut, tai kenestäkään välittänyt, vain käyttänyt hyväkseni, sen minkä olen pystynyt. T. 44-v valkoinen heteromies

Kerran yksi nainen petti minua ja jäi kiinni, kun lähetti vahingossa minulle tekstiviestin, joka piti mennä hänen kaverilleen, jossa kehui jotain random panoa. Ihmetteli, kun en ollut vihainen ja pahoitteli asiaa ja selitti, että kun olen niin komea, että en varmaan ole edes hänestä oikeasti kiinnostunut, no oikeassahan hän oli

Sinä olet meidän miesten sankari. T. Toinen valkoinen heteromies, eli luomakunnan ehdoton valtias4462

Vierailija
27/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulla, ulkonäkö arkistuu.

Vierailija
28/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkonäkö ei ole pettämisen syy, vaan pettäjän luonnevika. Jotkut naiset luovat ulkonäölle liian suuret luulot.

Vierailija
29/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä varmaan ihmiset jotka eivät kykene elämään yksin sortuvat pettämään. Minulla kilttinä miehenä ei tätä ongelmaa ole, eikä niin kaunista muijaa olekaan etteikö sitä joku olisi pettänyt. 

Vierailija
30/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, jos joku ajattelee noin, varsinkin kun julkisuuteen pompahtaa vähän väliä kauniita naisia, jotka eroavat pettäjästä. Tuli ekaksi mieleen pari vanhaa tapausta; Jennifer Lopez ja Sandra Bullock. Muistan, kuinka itse Trump taivasteli Diili-ohjelmassa Jesse Jamesille, että mitä sä jätkä oikein ajattelit, kun menit itse Sandra Bullock'a pettämään?

Kardashiinit ovat kaikki tulleet petetyiksi. Kauniita ja vieläpä ökyrikkaitakin.

Sara ja Jenni ovat upeita naisia. Ovat vaan sekoilleet pelkkiä päänahkoja metsästävien miesten kelkkaan. Ei tee heistä huonoja.

Trumpin taivastelua EN ihmettele lainkaan - Sandra Bullockia kauniinpaa ja miellyttävämpää naista ei olekaan ja joku Dickhead meni pettämään Sandraa jonkun tällätyn tipusen kanssa!!??