Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu luulo, että kauniita naisia ei petettäisi?

Vierailija
15.11.2019 |

Miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista luuloa. Kauniit naiset aiheuttavat miehelle helposti suorituspaineita ja kelpaamattomuuden tunteen. Eivätkä ole välttämättä lainkaan parhaita panoja. Esimerkkinä petetyistä naisista jotka petissä eivät toimi, ovat Jenni Vartiainen ja Sara Sieppi.

Vierailija
2/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka luulee. En ole kuullut moisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos joku ajattelee noin, varsinkin kun julkisuuteen pompahtaa vähän väliä kauniita naisia, jotka eroavat pettäjästä. Tuli ekaksi mieleen pari vanhaa tapausta; Jennifer Lopez ja Sandra Bullock. Muistan, kuinka itse Trump taivasteli Diili-ohjelmassa Jesse Jamesille, että mitä sä jätkä oikein ajattelit, kun menit itse Sandra Bullock'a pettämään?

Kardashiinit ovat kaikki tulleet petetyiksi. Kauniita ja vieläpä ökyrikkaitakin.

Sara ja Jenni ovat upeita naisia. Ovat vaan sekoilleet pelkkiä päänahkoja metsästävien miesten kelkkaan. Ei tee heistä huonoja.

Vierailija
4/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani mies ihmetteli minulle kerran ääneen, että miksi jopa hänen kaverinsa, jolla on kaunis vaimo, pettää vaimoaan. Hän oli itse tietämäni mukaan pettänyt jokaista naisystäväänsä koko elämänsä ajan ilmeisesti siis siksi, koska nämä olivat rumia. Hän ei käsittänyt, että on olemassa miehiä, jotka saavat kauniita naisia ja vielä pettävät näitä. Hän taisi edustaa suurinta osaa miehistä. Tyhmiä kuin saappaat ja rumia kuin petolinnun perseet. Syyllisyyden projisointi on hallitsevin tunteiden käsittelyn keino ja tapa pitää omatunto kirkkaana. 

Vierailija
5/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena ja viattomana olin todella järkyttynyt ja sydämistynyt kun kuvankaunista opiskelukaveriani petettiin. Nuori nainen oli kuin unelma: klassisen kaunis, missimitat, paksu ja pitkä tukka, opintojen ohessa hyvätuloinen työpaikka ja vielä kaiken lisäksi piti poikaystäväänsä kuin kukkaa kämmenellä. Aivan käsittämätöntä, että siitä huolimatta piti mennä tuntemaan kaikkien samassa baarissa käyvien tunteman ”kahden euron femme fatalen” kanssa.

Vieläkin tekee pahaa muistella sitä, kuinka paljon opiskelukaverini kärsi tuosta kun pettäminen selvisi hänelle. Antoi kuitenkin anteeksi pitkäaikaiselle poikaystävälleen syrjähypyn.

Vierailija
6/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista luuloa. Kauniit naiset aiheuttavat miehelle helposti suorituspaineita ja kelpaamattomuuden tunteen. Eivätkä ole välttämättä lainkaan parhaita panoja. Esimerkkinä petetyistä naisista jotka petissä eivät toimi, ovat Jenni Vartiainen ja Sara Sieppi.

Minä olen huomannut, että kauniit naiset ei viitsi vaivautua sängyssä ollenkaan. Ajattelevat, että heidän kauneutensa riittää. Siksi valikoin itse aina niitä 6-7 naisia, he tekevät enemmän töitä sängyssä miestä miellyttääkseen. Tällaista naista ei tietenkään tee mieli pettää tai kohdella kaltoin, päinvastoin! Mitä paremmin heitä huomioi, sen enemmän he panostavat minuun. Lahnaa saattaisin pettääkin, vaikka olisi yhtä kaunis kuin Jenni tai Sara.

Vierailija
7/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä?? Jopa Jennifer Lopezia petettiin vaikka oli tituleerettu maailman kauneimmaksi naiseksi. Kaikki pettää kun tulee tilaisuus. Ihminen ei ole yksiavioinen. Pitäkää huolta kumppaneistanne. Nekin jotka sanoo tälläkin hetkellä että Ei minun puoliso petä. No, ehkä sitä ei vaan tiedä koko totuutta.

Vierailija
8/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei petä jos rakastaa, mutta nämä ihmiset ei rakasta jotka pettää.

Vierailija
9/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä?? Jopa Jennifer Lopezia petettiin vaikka oli tituleerettu maailman kauneimmaksi naiseksi. Kaikki pettää kun tulee tilaisuus. Ihminen ei ole yksiavioinen. Pitäkää huolta kumppaneistanne. Nekin jotka sanoo tälläkin hetkellä että Ei minun puoliso petä. No, ehkä sitä ei vaan tiedä koko totuutta.

Palstatauko klo 20:00-21:00. Mammojen kännykkä-, pelikassi- ja läppäriratsia.

Vierailija
10/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä pettää aina, ihan sama vaikka olisi kuinka kaunis nainen. Pettämisellä haetaan elämään jotakin jännitystä tai itsetunnon kohotusta. On miehiä, jotka eivät petä vaikkei nainen täytä missin mittoja, lihava/lihonut tai ei niin kaunis.

Vierailija
11/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei ole sama, kuin seksikkyys. Vaatimattoman näköinen voi silti olla seksikkäämpi, kuin kaunis.

Vierailija
12/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut, että kauniit naiset ei viitsi vaivautua sängyssä ollenkaan. Ajattelevat, että heidän kauneutensa riittää. Siksi valikoin itse aina niitä 6-7 naisia, he tekevät enemmän töitä sängyssä miestä miellyttääkseen. Tällaista naista ei tietenkään tee mieli pettää tai kohdella kaltoin, päinvastoin! Mitä paremmin heitä huomioi, sen enemmän he panostavat minuun. Lahnaa saattaisin pettääkin, vaikka olisi yhtä kaunis kuin Jenni tai Sara.

Tämä taisi olla jonkin kateellisen rumiluksen tee-se-itse egobuusti. :D Ei ihmisestä päällepäin näe onko hän hyvä match sängyssä vai ei. Kaiken lisäksi ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa kaikkia parempia olemaan haluttuja, kiihottavia ja intohimoisia ja taitavia petikumppaneita eivät varmasti ole edes keskinkertaisia. Hyvässä seksissä kun vaaditaan aivan ensimmäisenä yhteensopivuutta. Täydellistä yhteensopivuutta on kenelläkään vain hyvin harvan kanssa. Monen kanssa voi olla ok pano.

Vierailija
13/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ei ole sama, kuin seksikkyys. Vaatimattoman näköinen voi silti olla seksikkäämpi, kuin kaunis.

Joo, mutta kyllä se kaunis seksikkääksi muuttu, kun rakastuu...

Vierailija
14/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tästä seuraakin yläpeukkuja, niin ajatuksessa "kaunis nainen ei panosta sängyssä" on ajatusta - varsinkin kun tuota laajentaa muihinkin asioihin.

Miehenä tuona huomaa kyllä. Jos yrittää tavallisempaa tai erityisesti seinäruusua, saa paljon anteeksi. Kauniin naisen kanssa yksikin virhe niin tsäänssit katoavat välittömästi. Siis vaikka jos itsevarmuus rakoilee sekunnin murto-osan ajan, se oli siinä.

Suhteessa sama jatkuu. Kaunis nainen on tottunut siihen että miehet panostavat, ja se käy miehelle raskaaksi. Kyseessähän on vähän kuin työhaastattelutilanne; koska muutkin esittävät itsevarmempaa ja energisempää kuin ovat, ellet sinä esitä, et pärjää kisassa.

Sitten kaunista naista petetään joko himokkaan tavisnaisen tai ohjakset käsiinsä ottavan viiden pennin femme fatalen kanssa. Hyvin suuri osa miehistä (15-25% tutkimusten mukaan) oikeastaan pitää eniten dominoivasta naisesta muutenkin.

Esimerkiksi omaan kaveripiiriin kuuluu "kaikkien miesten unelma", söpö blondi jolta löytyy kaapista pokaali missikisoista. On naisellinen ja luonteeltaan kiltti/empaattinen, jne. Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani hänen kanssaan. Se 24/7 traditionaalinen miehen roolin vetäminen kävisi aivan liian raskaaksi.

Se pointti: parikymppisenä, jos olisin ollut komea mies, olisin voinut ajatella toisin ja valita vääränlaisen kumppanin.

M

Vierailija
15/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tästä seuraakin yläpeukkuja, niin ajatuksessa "kaunis nainen ei panosta sängyssä" on ajatusta - varsinkin kun tuota laajentaa muihinkin asioihin.

Miehenä tuona huomaa kyllä. Jos yrittää tavallisempaa tai erityisesti seinäruusua, saa paljon anteeksi. Kauniin naisen kanssa yksikin virhe niin tsäänssit katoavat välittömästi. Siis vaikka jos itsevarmuus rakoilee sekunnin murto-osan ajan, se oli siinä.

Suhteessa sama jatkuu. Kaunis nainen on tottunut siihen että miehet panostavat, ja se käy miehelle raskaaksi. Kyseessähän on vähän kuin työhaastattelutilanne; koska muutkin esittävät itsevarmempaa ja energisempää kuin ovat, ellet sinä esitä, et pärjää kisassa.

Sitten kaunista naista petetään joko himokkaan tavisnaisen tai ohjakset käsiinsä ottavan viiden pennin femme fatalen kanssa. Hyvin suuri osa miehistä (15-25% tutkimusten mukaan) oikeastaan pitää eniten dominoivasta naisesta muutenkin.

Esimerkiksi omaan kaveripiiriin kuuluu "kaikkien miesten unelma", söpö blondi jolta löytyy kaapista pokaali missikisoista. On naisellinen ja luonteeltaan kiltti/empaattinen, jne. Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani hänen kanssaan. Se 24/7 traditionaalinen miehen roolin vetäminen kävisi aivan liian raskaaksi.

Se pointti: parikymppisenä, jos olisin ollut komea mies, olisin voinut ajatella toisin ja valita vääränlaisen kumppanin.

M

Niin, ja tällä en tarkoita että olisin pettänyt.

Mutta ketjun aihehan oli että kaunistakin voidaan pettää. Se tyytymättömyys joka aiheuttaisi minussa halun erota, aiheuttaa pettäjässä halun pettää. Eikä siinä auta kauneus. Sekin pitää muistaa että osa miehistä on tottunut kauniisiin naisiin, naista ei ajatella minään lottovoittona.

Vierailija
16/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mistä johtuu että komeita miehiä petetään. Samasta syystä kuin kauniita naisia. Yksinäisyys, tylsyys, vaihtelu, jännitys, mitä näitä nyt on. Olen pettänyt ja saanut anteeksi. Mies panosti vain uraansa, oli poissa kotoa yli 200 vrk/v, läheisyyttä ja seksiä kuka tahansa kaipaa, oli puolison kasvot ja runko millainen tahansa.

Vierailija
17/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena ja viattomana olin todella järkyttynyt ja sydämistynyt kun kuvankaunista opiskelukaveriani petettiin. Nuori nainen oli kuin unelma: klassisen kaunis, missimitat, paksu ja pitkä tukka, opintojen ohessa hyvätuloinen työpaikka ja vielä kaiken lisäksi piti poikaystäväänsä kuin kukkaa kämmenellä. Aivan käsittämätöntä, että siitä huolimatta piti mennä tuntemaan kaikkien samassa baarissa käyvien tunteman ”kahden euron femme fatalen” kanssa.

Vieläkin tekee pahaa muistella sitä, kuinka paljon opiskelukaverini kärsi tuosta kun pettäminen selvisi hänelle. Antoi kuitenkin anteeksi pitkäaikaiselle poikaystävälleen syrjähypyn.

Vauvapalstalle kirjoitit toki tällaisen tarinan tykkäysten toivossa, mutta todellisuudessa tarina meni niin, että olit kateellinen kaverillesi ja kun häntä petettiin yllätyit positiivisesti ettei kauneuskaan suojaa pettämisen kohteeksi joutumiselta.

Vierailija
18/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tällaista harhakäsitystä.

Sehän tarkoittais, ettei joku mies olekaan mahdollisuuden tullen pettävä sika.

Vierailija
19/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai mistä johtuu että komeita miehiä petetään. Samasta syystä kuin kauniita naisia. Yksinäisyys, tylsyys, vaihtelu, jännitys, mitä näitä nyt on. Olen pettänyt ja saanut anteeksi. Mies panosti vain uraansa, oli poissa kotoa yli 200 vrk/v, läheisyyttä ja seksiä kuka tahansa kaipaa, oli puolison kasvot ja runko millainen tahansa.

Näinkin päin, että komeita ja hyvännäköisiä miehiä petetään . Kuten kerroit, syitä on on monia.

Vierailija
20/30 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä pettää aina, ihan sama vaikka olisi kuinka kaunis nainen. Pettämisellä haetaan elämään jotakin jännitystä tai itsetunnon kohotusta. On miehiä, jotka eivät petä vaikkei nainen täytä missin mittoja, lihava/lihonut tai ei niin kaunis.

Juuri näin. Nimenomaan itsetunnon kohotusta. On nakertavaa olla kauniin naisen kumppani.