Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaatteko käydä uimahallin suihkussa alasti

Iuu6
15.11.2019 |

Minä en. Laitan pyyhkeen päälle, menen uimahallin vessaan,kastelen itseäni vähän käsisuihkulla uikkari päällä, sitten puikahdan altaalle. Niin ja toinen asia, miksi osa etenkin vanhemmista naisista lätkyttelee alapäätään siellä suihkussa. Menevät silleen polvet koukussa kyyryyn, katse pimpassa, sitten hirveää lätkytystä ja läiskinää kädellä alapäässä, oikein vatkaavat, toisella kädellä tähtäävät suoraan pimppiin sisälle sillä suihkulla.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viitsi peseytyä ennen uimaan menoa. Vähän kastaudun uimavaatteet päällä ja sitten altaille. Ps. Koittakaa kaikkein lihavimmat kalkkunat jäädä kotiin vit.uttaa katsella roikkuvaa ihoa.

Vierailija
62/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaan, alastomuudessa ei ole mitään hävettävää vaikka vartalo ei ole erikoisen esittelykelpoinen, jos joku ilkeää tuijottaa niin siitä vaan. Itse saatan vilkaista (tiedän että pitäisi välttää siinä ympäristössä mutta katson ihmisiä rohkeasti silmiin muuallakin) mutta ikävä kyllä vastapuoli ei tiedä että ilman laseja en näe kuin sumean hahmon. Ja juuri sen vuoksi joudun paljon katselemaan ympärilleni etten törmäile tai vie väärää lasta mukanani :)

Nuoret taitaa enemmän aristella, itse näin nelikymppisenä ei tunnu enää missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myp kirjoitti:

Ja sinä sitten nostat altaan bakteeripitoisuutta, kun et peseydy. Hyi. Ällöttää tuollainen välinpitämättömyys, varsinkin nyt kun raskaana ollessa olen käynyt useammin uimahallissa lapsen kanssa.

Pakkoko sitä toisten pesetymistä on katsella noin tarkkaan, kun kerran peseytyvät huolellisesti. Vanhemmat ihmiset eivät osaa samalla tavalla käyttää käsisuihkua, sen olen hoitotyössä huomannut.

Altaan bakteeripitoisuus on muutenkin kohdillaan, kun siellä on käynyt päivän mittaan uimassa muutama kusihätänsä väärin arvioinut ja jollain on saattanut päästä altaassa myös "vetinen" pieru.

Vierailija
64/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alasti suihkuun ja peseytykää ennenku menette altaisiin hyvin.

Se on jännä kuinka sitä on pahin mahdollinen sielunvihollinen ja terveytensä tuhoajana, kun käy normaalisti suihkussa kahdesti päivässä ja samaan aikaan hilltön bakteeripesäke uimahallissa ellei hinkkaa kroppaansa verille. Ymmärrän kyllä, että huolellisempi peseytyminen on tarpeen, jos on likainen, hikoilee tai pukeutuu likaisiin vaatteisiin.

Vierailija
65/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut koskaan mieleenikään, että joku kävisi suihkussa muuten kuin alastomana. No, kaikkea sitä voi lukea kun elää. :)

Vierailija
66/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua kyttäämisen sijaan huolestuttaa ap:n kaltaisten hlökoht hygienia ja mitä se tekee uimavedelle.

Sama. Ja ne jotka menee kloorilla kyllästetyt uimapuvut päällä saunaan. Onko sinne uimahalliin pakko mennä, jos ei voi noudattaa yhteiseksi hyväksi tehtyjä sääntöjä? Kertoo taas ihmisten itsekkyydestä.

Ei saunaan ole pakko mennä tai ottaa pyyhkeen.

Vierailija
67/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan BMI 30

Vierailija
68/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän hävettäis jos joku huomaisi etten toimi sääntöjen mukaan.

Vierailija
69/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käyn alasti suihkussa, ja myös kävelen pukuhuoneesta alasti suihkuille. Alapäänikin pesen ihan kunnolla, koska siellähän sitä vasta muhiikin kaikenlaista. Ja olen lihava, mutten häpeä sitä.

Vierailija
70/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo käyn alasti suihkussa, ja myös kävelen pukuhuoneesta alasti suihkuille. Alapäänikin pesen ihan kunnolla, koska siellähän sitä vasta muhiikin kaikenlaista. Ja olen lihava, mutten häpeä sitä.

Samoin. En voi ymmärtää näitä jotka häpeilee liikaa itseään tai laistaa hygieniassa yleisissä tiloissa. Kotona saa paskoo vaikka sänkyyn jos haluaa. Pippelikin on velttona ihan pieni, jopa joillain noin 13 kesäisillä on isommat, mutta ei se minua haittaa.

Vierailija
71/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin,ei haittaa. Lähinnä naurattaa kun paljon isoja naisia samaan aikaan ja he katsovat .

Mutta ei ole minun vika kun ovat lihottaneet itsensä huonoon kuntoon.

166cm 46kg. 

Vierailija
72/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kehtaan enkä ole mikään täydellinen kropaltani. Uimahallissa käy ihan kaikenkokoisia ja -laisia ihmisiä. Ainoat joita katson vähän kummeksuen on ne kaltaisesi jotka tulee uikkarit päällä suihkuun, se on ällöttävää ettei peseydy, yök...

Vierailija
73/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa, enkä kyllä uimahallissa käykään. Ja kroppani on erittäin hyvä, vaikka itse sen sanonkin. Häveliäisyydelle voi olla muitakin syitä kuin se, että inhoaa itseään. Kai se on hyvin yksilöllistä. Olen aina saanut paljon huomiota nimenomaan kehoni suhteen hoikka, mutta suuret rinnat ja isohko takapuoli) ja kokenut sen kiusalliseksi, joten en viihdy uimapuvussakaan julkisilla paikoilla.

Joskus kyllä olen miettinyt, että olisi hyvä opetella olemaan välittämättä. Mutta käytännössä se on aina liian kiusallista.

Enkä nyt väitä, että kroppani ketään naisia uimahallin pukuhuoneessa kiinnostaa, mutta kun on oppinut teinistä pitäen pitämään saamaansa huomiota kiusallisena (esim. tissikommentteja tuntemattomilta), paljastava pukeutuminen tuntuu kiusalliselta tilanteesta huolimatta.