Kehtaatteko käydä uimahallin suihkussa alasti
Minä en. Laitan pyyhkeen päälle, menen uimahallin vessaan,kastelen itseäni vähän käsisuihkulla uikkari päällä, sitten puikahdan altaalle. Niin ja toinen asia, miksi osa etenkin vanhemmista naisista lätkyttelee alapäätään siellä suihkussa. Menevät silleen polvet koukussa kyyryyn, katse pimpassa, sitten hirveää lätkytystä ja läiskinää kädellä alapäässä, oikein vatkaavat, toisella kädellä tähtäävät suoraan pimppiin sisälle sillä suihkulla.
Kommentit (73)
En. Pitäisi olla väliseinät suihkuissa, aivan pimeetä kun ollaan perseet vastakkain siinä. Kylpylöissä usein on väliseinät
Mä käyn harvakseltaan uimahallissa. Yritän olla katsomatta muita alastomia naisia. Mulle tekee pahaa höllyvät läskit.
No jo on taas markkinat. Olen kyllä kuullut, että urheilutapahtumissa jaetaan lätkyttimiä, mutta että oikein uimahalliinkin on omat lätkyttelijät saatu.
Ja kyllä minä olen nakuna suihkussa käynyt uimahallissa. Joku saattaisi kuvitella, että miesten puolella suihkussa vanhat setämiehet vetää helikopteria kaikkien katsellessa haltioituineina, mutta tämä käsitys on väärä. Voi kyllä olla, että saippuaa ei kannata pudottaa, mutta siksipä siellä taitaa ne seinässä olevat saippuapullot ollakin.
Terveisin Naispelko26
Laitan pilkkihaalarin päälle ja pellin palasen teippaan persauksiin kiinni. Muuten ei uskalla käydä yleisissä suihkuissa. Kamalaa jos se saippua vielä tippuis lattialle ja joutuis kumartumaan ottaakseen sen pois lattialta.
Enemmän mua kyttäämisen sijaan huolestuttaa ap:n kaltaisten hlökoht hygienia ja mitä se tekee uimavedelle.
Ja sinä sitten nostat altaan bakteeripitoisuutta, kun et peseydy. Hyi. Ällöttää tuollainen välinpitämättömyys, varsinkin nyt kun raskaana ollessa olen käynyt useammin uimahallissa lapsen kanssa.
Pakkoko sitä toisten pesetymistä on katsella noin tarkkaan, kun kerran peseytyvät huolellisesti. Vanhemmat ihmiset eivät osaa samalla tavalla käyttää käsisuihkua, sen olen hoitotyössä huomannut.
Hyi yök sinunlaisiasi. Viet kaikki hiet ja alapäässä muhineet eritteet altaaseen.
Kullä mä ainakin laitan kalleimmat vetimet päälle ja kunnon meikin. Tukka pitää olla myös tiptop kun menen suihkuun uimahallissa.
Kehtaan käydä mutta yleensä sammutan valot sitä ennen .
Siinäpähän "vatkaavat" tuleepa puhdasta. Ei mitään ongelmaa käydä alasti suihkussa, edes väliseinättömissä uimahalleissa. Nuorempana se oli kyllä hankalaa, nykyisin ihan sama. Pesullahan siellä käydään, ei muuta, se on helpompaa alasti.
Mulla on suihkukaappi aina mukana kun menen uimahallin suihkuun.
Onko tuo "lätkiminen" sama kuin kyykkyvatkaus?
Vierailija kirjoitti:
Kehtaan käydä mutta yleensä sammutan valot sitä ennen .
:D Ja käsikopelolla eteenpäin. "Hei mikä tää lötkö on".
Olisko ap. n aika myös alkaa vähän lätkytellä sitä haisevaa vakoaan. Tässä se nähdään. Toisia kytätään, mutta itse ei osata sittenkään tehdä edes perässä.
Onneksi mulla on silmälasit. Otan ne suihkun ajaksi pois ja en kyllä näe vaikka oma äiti kävelisi ohi. Eli en oo huomannut lätkyttelyä. Tosin minäkään en pidä siitä että pitää alasti suihkutella muiden joukossa. Omat suihkukaapit olis kyllä luksusta. Miksikähän sellaisia ei ole?? Miksi pitää suihkutella melkeen perseet vastakkain...
?? No kyllä käyn . Ka kuntosalin suihkussa myös. Selkä suorana.
Kehtaan ja yleensä otan myös sillä suihkuletkulla paineistetun suolihuuhtelun, ennen kuin menen saunan puolelle mahdollisiin telakointi hommeleihin.
Tarkkaan olet seurannut👀