Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaatteko käydä uimahallin suihkussa alasti

Iuu6
15.11.2019 |

Minä en. Laitan pyyhkeen päälle, menen uimahallin vessaan,kastelen itseäni vähän käsisuihkulla uikkari päällä, sitten puikahdan altaalle. Niin ja toinen asia, miksi osa etenkin vanhemmista naisista lätkyttelee alapäätään siellä suihkussa. Menevät silleen polvet koukussa kyyryyn, katse pimpassa, sitten hirveää lätkytystä ja läiskinää kädellä alapäässä, oikein vatkaavat, toisella kädellä tähtäävät suoraan pimppiin sisälle sillä suihkulla.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista kuukuppista!

Vierailija
42/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliseinät suihkuissa teettäis aika paljon lisää siivottavia pintoja. Säästöä säästöä...

Ja joo, vältän uimahalleja kyllä, samoin kylpylöitä. Ällöttäviä paikkoja. Ei kiinnosta oleskella alasti vieraiden ihmisten seurassa. Allasbaarit on kammottavia! Kuka haluaa syödä tai juoda mitään sellaisessa ympäristössä! Ei voi käsittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt 18 vuoteen uimahallissa koska on ällöttävää olla alasti suihkutiloissa ja pukuhuoneessa. Joskus olen miettinyt, että ehkä voisi käydä. Ihan hyvin voi käydä niin, että vessassa pesasee pimpin ja laittaa bikinit, kun kuitenkin vessassa tulisi käytyä ennen ja jälkeen uimisen.

Vierailija
44/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HyLa

Vierailija
45/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällötti monta vuotta käydä uimahallissa. Kouluaikoina oli pahinta liikkatunnilla käydä uimassa. Pidin uimahalleja epahygieenisina enkä tykkää olla alasti vieraiden kanssa. Vanhemmiten olen uskaltautunut taas uimaan, koska siitä tulee niin hyvä olo. Sali ja sen päälle uiminen on kyllä todella rentouttavaa ja hyvää liikuntaa. Itse en tuijottele ketään enkä hinkkaa itseäni. Unohtakaa rajoitteet ne on vaan teidän päässä ja nauttikaa uimisesta!

Vierailija
46/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna on pieni. En siis käy julkisissa suihkuissa.

Vierailija
47/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti suihkuun ja peseytykää ennenku menette altaisiin hyvin.

Vierailija
48/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enmene kirjoitti:

Pistäkää kaupungit uimahallien suihkujen väliin väliseinät. Mikä helvetti siinä on, että suomalaisissa uimahalleissa pitäisi pestä itteään melkein toisessa suihkuttajassa kiinni

No semmoista se on armeijassakin. Pitää olla varovainen ettei joudu sandwichiksi. :)

Samoin japanilaisissa kylpylöissä. Niissä tosin pitää peseytyä kyykkyasennossa. Suihkuja ei kovin ylös saa.

Vierailija
49/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vessatirkistelijä 😂 tykkäisi kumminkin jos samoin näkisi miesten puolella vehkeitä putsattavan

Vierailija
50/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua kyttäämisen sijaan huolestuttaa ap:n kaltaisten hlökoht hygienia ja mitä se tekee uimavedelle.

Sama. Ja ne jotka menee kloorilla kyllästetyt uimapuvut päällä saunaan. Onko sinne uimahalliin pakko mennä, jos ei voi noudattaa yhteiseksi hyväksi tehtyjä sääntöjä? Kertoo taas ihmisten itsekkyydestä.

Vierailija
51/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri liiemmin tykkää käydä uimahalleissa, kun sinne altaaseen mentäessä haluan peseytyä kunnolla, mutta täälläpäin jokaisen kuntosalin suihku on ahdistava, kun ei ole mitään yksityisyyttä. Itsellä on tubulaariset rinnat ja tuntuu, että yleisissä suihkuissa jotkut oikein toljottavat, kääntyvät jopa katsomaan. Saattaa olla, että osittain kuvittelen, mutta olen kyllä muutamaan kertaan kuullut, kun lapsi ihmettelee äidilleen, miksi minulla on niin oudot tissit.

Vierailija
52/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo on taas markkinat. Olen kyllä kuullut, että urheilutapahtumissa jaetaan lätkyttimiä, mutta että oikein uimahalliinkin on omat lätkyttelijät saatu.

Ja kyllä minä olen nakuna suihkussa käynyt uimahallissa. Joku saattaisi kuvitella, että miesten puolella suihkussa vanhat setämiehet vetää helikopteria kaikkien katsellessa haltioituineina, mutta tämä käsitys on väärä. Voi kyllä olla, että saippuaa ei kannata pudottaa, mutta siksipä siellä taitaa ne seinässä olevat saippuapullot ollakin.

Terveisin Naispelko26

Ennen nestesaippuoita ihmiset liukastui palasaippuoihin, kaatui löi päänsä ja kuoli.

Onneksi vain kuoli. Miesten puolella ois voinut käydä pahemminkin.

Vierailija
53/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten jos muna on pieni? Et ois ensimmäinen pienimunainen siellä.

Vierailija
54/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten jos muna on pieni? Et ois ensimmäinen pienimunainen siellä.

Tutkimusteni perusteella olen kuitenkin pienin.

Vierailija
55/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olen aina kehdannut elää. En mieti,mitä muut minusta ajattelevat, enkä ajattele muiden naisten vartaloista pahaa. Päinvastoin. On synnytetty, hoidettu lapsia, harrastettu seksiä, rakastettu, kärsitty. Kropassa elämisen merkit, mikäs sen kauniimpaa?

Vierailija
56/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi käydä uimahallissa ollenkaan viiltelyarpieni takia. Eipähän ole näitä suihkuongelmia murehdittavana...

Vierailija
57/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa lätkyttelijöille kyynelkaasua tulemaan veden tilalta ja ilokaasua meille häpeileville!

Vierailija
58/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi käydä uimahallissa ollenkaan viiltelyarpieni takia. Eipähän ole näitä suihkuongelmia murehdittavana...

Ihan turhaan niitäkin piilottelet. Toki ne voi kiinnittää huomiota mutta mitä sitten? Ehkä se saa jonkun toisen kehittämään paremman tavan käsitellä tunteitaan kuin itsensä viiltelyn.

Vierailija
59/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on pervo.. Ei pese omaa lompakkoaan mutta kyttää silmä kovana toisten vaon pesua. Yäk!

Vierailija
60/73 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ap siihen on syy miksi peseydytään!

Kehtaan jopa olla alasti pukkarin puolella. Tosin viimeksi kun kävin niin oli aika ikävä olo kun vähän matkan päässä kaksi naista tuijotti minua koko ajan. Ne itse puki vaikeasti pyyhkeet päällä vaatteitaan. Keski-ikäisiä naisia.

Ja ei en mitään kekkaloi alasti vaan normaalisti pukeuduin.