Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa hyvän miehen?

Vierailija
15.11.2019 |

Tätä olen joskus palstalla ihmetellyt kun jotkut naiset (oletettavasti) ovat kertoneet, että joistain miehistä vain näkee ihan heti, että onko niistä parisuhteeseen hänen kanssaan. Miten sen miehen hyvyyden voi nähdä heti? Oletettavasti se taito ei kaikilla naisilla toimi, koska on perhevkivaltaa, pettämistä yms.

Kysyn nyt ihan vakavissani enkä halua mitään tappelua aikaan, vaan ihan asiallisia ja vakavia vastauksia.

Terveisin Naispelko26

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakosta

Vierailija
42/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kirjoittamassa, että itse ihastuin mieheni ujouteen, mutta ylempänä kommentoitiin, että miehen hyvyys näkyy vankasta leuasta, ja koska miehelläni on hyvin vahva ja miehekäs leuka, niin ehkä se sitten olikin se?

No ei siitä vahvasta ja miehekkäästä leuasta ainakaan haittaa ole 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sotkeudu parisuhteisiin, vaan keskittyy omaan elämäänsä.

Vierailija
44/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa ja ihastuu mieheen, jolla ennestään paljon vientiä.

Kaikki ovat suhteen alussa hyviä, mutta sitten olet korvattavissa.

Vierailija
45/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä kieli (20cm)

Vierailija
46/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyky, lapsi ja eläin rakas, äänestää vasemmistoa, ei käytä päihteitä, tasapainoinen elämä ja rutiinit, ei ole rahan perään, hyvät suhteet sukulaisiin, siisti koti, käy joka päivä suihkussa, laaja musiikkimaku, tasa-arvoinen ja kannattaa myös feminismiä, ei addiktoitunut mihinkään, hyvä huumorintaju, ei kiusaa/loukkaa ketään, kiltti kaikkia kohtaan, ei r a sisti jne.

Tässä nyt jotain viitteitä, mistä kunnon miehen voi huomata.

Vierailija
47/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen minusta tunnistaa miehestä heti! Onko hän itselleen ja muille rehellinen.

Olisipa mukava, jos pystyisi luottamaan tosiaan intuitioon! 👍 Olen siis tutustunut erääseen todella mukavalta vaikuttavaan mieheen. Harmittaa oikeastaan, kun on vain itsellä niin huonoja kokemuksia miehistä elämän varrelta (siis alkaen jo lapsuudesta: oma isä oli muiden silmissä ihannemies ja -isä, mutta kotona paljastuivat ne huonot puolet, joita toki kaikilla on, mutta isällä niin vahvat että jnkinasteiset traumat jäi).

Muutenkin tuntuu, että on niin kyynistynyt tässä elämän mittaan ja vaikea ajatella, että jotakin ei tuostakin tyypistä paljastuisi myöhemmin. Samalla ristiriitainen olo, kun olen pitkästä aikaa todella ihastunut (ja olen melko varma, että mies myös minuun). Tuntuu, että aivan upea tyyppi, mutta sokaiseeko tämä ihastuminen nyt todellisuuden, enkä suostu edes näkemään niitä huonoja puolia?

-ketjun nostaja

Ps. Hei nuo lompakko-/pituus- yms. Provot on jo niin kuultu, huoh, pliis. En tiedä onko joissakin piireissä tosiaankin tapana määritellä miehen kelpaavuutta kumppaniksi vertailemalla just vaikka varakkuutta ja pituutta (onko Tinderissä tällaista? En ole ikinä ollut siellä), mutta enpä omissa ympyröissä ole koskaan vastaavana törmännyt.

Tietenkin toivoo että mies ei nyt olisi mikään elämäntapatyötön, mutta ihan rehellisesti itse ja minun tuntemani naiset emme kyllä pidä varakkuutta minään hyvän ja tavoiteltavan miehen kriteerinä. Ennemmin toivoisin, että olisimme suunnilleen samalla "tasolla" tuloissa, olisi selkein ja paras tilanne parisuhdetta ajatellen!

Vierailija
48/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän ei häiriköi entisiään, naisetkin puhuvat keskenään, on myös hyvä sisko-verkosto hyvässä ominaisuudessa.

Vierailija
49/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen tunnista hyvää miestä. Muuten ei olisi 10+ kanssa ja sitten päätyy YH.

Kaikki ovat ekoilla deiteillä "hyviä". Varsinkin teennäiset naisnaurattaja gigolot.

Vierailija
50/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos miehen seurassa tulee vähänkään outo tai uhkaava fiilis, kannattaa jättää asia siihen. Ei kannata jäädä uteliaisuudesta seuraamaan tilannetta ja tutustumaan mieheen enemmän.

Vierailija
51/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jos miehen seurassa tulee vähänkään outo tai uhkaava fiilis, kannattaa jättää asia siihen. Ei kannata jäädä uteliaisuudesta seuraamaan tilannetta ja tutustumaan mieheen enemmän.

Eikö narsismi ja kontrollifriikit enää vetoa miehissä? Olet sitten naispuolelta aika poikkeustapaus.

Itseluottamus ja suunnitelmallisuus ovat olleet valttikortteja naisten mielestä.

Vierailija
52/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain tietää.

Vierailija
53/53 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö narsismi ja kontrollifriikit enää vetoa miehissä? Olet sitten naispuolelta aika poikkeustapaus.

Itseluottamus ja suunnitelmallisuus ovat olleet valttikortteja naisten mielestä.

Mitä enemmän naiset tulevat somessa ulos huonoista kokemuksistaan sitä varmemmin Tinder tyhjenee. Mikään mahti maailmassa ei voita hiljaista puhdasta kotia. Miesten mielestä naisten pitää hyväksyä porsastelu.