Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko kolmio liikaa yhdelle hengelle?

Vierailija
15.11.2019 |

Jos olisi yksi huone täynnä kirjoja, yhdessä huoneessa sänky ja CD-levyt ja olohuone olisi tavallinen.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa.

Vierailija
2/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on varaa?

Äkkiäkös yhden kolmion saa kodikseen sisustettua. keittiö, makkari, työhuone/vierashuone ja olkkari. Riippuu tietty neliöistä, pikkuruinen kämppä voi olla vaikka liian ahdas, vaikka koloja onkin useita. Ja mikä sitten on tärkeää? Joku tykkää isosta keittiöstä, toinen haluaa spa-tunnelmaa ja saunan, kolmas ei voi elää ilman parveketta tai vaatehuonetta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi yksi huone kuntosalina, toinen askarteluhuone ja olohuoneessa nukkuisin.

Vierailija
4/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa, gyprokkinen pa.no-koppi mellunmäessä riittää

Vierailija
5/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin liikaa? Mulla on neliö ja luulisin, että yksiö olisi aikalailla liian pieni yhdelle. Mihin sitten tottuukin...

Vierailija
6/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa vain jos talous paukkuu pakkaselle kulujen takia.

Vierailija
7/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi yksi huone kuntosalina, toinen askarteluhuone ja olohuoneessa nukkuisin.

Eli tarvitsisit 4 hionetta. Jos haluaisit vierashioneen niin tarvisisit 5 huonetta

Vierailija
8/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kolmio olisi juuri optimi itselle, jos talous antaisi periksi. Olisi olohuone, makuuhuone ja vierashuone/työhuone.

Nyt on paperipinot olohuoneessa, eikä kunnon työpöytä mahdu. Lisäksi vieraat pitää majoittaa olkkariin vuodesohvalle.

Vierailija
9/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä on 220 neliötä yksin. Kiva pitää juhlia hänen luonaan kun on tilaa. Meitä on kolme henkeä neliössä ja oikeasti tarvitsisimme yhden huoneen lisää. Ei ole liikaa kolmio yhdelle jos varaa on.

Vierailija
10/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan liikaa ole. Itsellä iso kaksio niin ainut haitta on, että on paljon siivottavaa. On se mukavampi kun ei seinät kaadu heti päälle.

Vierailija
11/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan rahat riittää niin ei missään nimessä ole liikaa. Laittaisin itse kangaspuut "ylimääräiseen" huoneeseen, jos sellainen olisi ja toiseen levittäisin 5000 palan palapelin. Kolmas huone olisi hyvä olla ompelukoneelle ja saumurille, saisi kaavat ja kankaat olla levällään.

Vierailija
12/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin liikaa? Neliöistäkin se on kiinni, olen käynyt esittelyssä 39 neliön kolmiossa. Yllättäen ei tuntunut edes pieneltä koska pohja oli todella toimiva. Säilytystiloja tosin ei ollut yhtään ja keittiö lähinnä keittonurkkaus.

Itse asun noin 60 neliöisessä kolmiossa. Tilaa ei ole liikaa vaan juuri sopivasti. Teen usein kotoota käsin töitä joten erillinen työhuone on hyvä lisä. Hullua on se että tällä alueella pienet kolmiot ei ole paljoa kaksioita kalliimpia. 

Vierailija
13/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka kiintynyt olet tavarapaljouteen.

Vierailija
14/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa! On ihanaa kun on tilaa ja työhuone.

Vierailija
15/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä kuinka kiintynyt olet tavarapaljouteen.

Ei sitä tilaa tarvi täyttää tavaroilla.

Vierailija
16/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talous kestää ja koet tarvetta. Ite just muutin 55 m2 kaksioon ja tässä on melkein liikaakin tilaa. Tosin ostettu sillä ajatuksella, että jossain vaiheessa miesystävä myy omansa (hällä pienempi asunto ja epäkäytännöllisempi pohja) ja muuttaa tähän siks aikaa, kun joko rakennetaan taloo tai etsitään yhteistä asuntoa.

Vierailija
17/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kolmio (2mh+olohuone+keittiö) on vähimmäiskoko yhdelle hengelle.

En näe mitään järkeä asua ahtaasti. Haluan asua juuri näin kuin nyt. Voin kutsua 5 kaveria viikonlopuksi kylään ja kaikki mahtuvat nukkumaan mukavasti. Kaksi henkilöä per makuuhuone ja loput kaksi olohuoneen sohvalla. 

Tavarapaljous ei minua liikuta. Vuokrasin taloyhtiön kellarista varastotilaa (15 neliömetrin tila, joka on aiemmin ollut työhuoneena toisella käyttäjällä) ja siirsin ylimääräiset kamat sinne.

Asuntoni neliömetrit ovat asumista varten, ei seklainen roinan varastointia varten.  Tavarapaljoudesta uliseminen on lapsiperheen äidin ja isän ongelma.

Vierailija
18/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 😊. On tosin 50-luvun talo, eli pieniä asuntoja. Neliöitä 53,5 . Ainoastaan eteiseen ottaisin lisää tilaa.

Vierailija
19/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään liikaa. Minäkin asuisin kolmiossa jos olisi varaa. Nk. kirjastohuone voisi yhtä hyvin olla kirjastomusiikkihuone, jolloin makkari jäisi pelkästään nukkumista ja vaatteiden säilytystä varten.

Vierailija
20/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksin 67,5m2 kolmio ja olen hankkimassa muutaman vuoden sisään vähintään 90-100m2 asunnon itselleni. Omistusasunto ja varaa on kyllä, kun maksan vain vastikkeen velattomasta asunnostani ja seuraavaan laitan tililtäni sen tarvittavan 200 000€ lisää. T. 44-v valkoinen heteromies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä