Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä te muut työkyvyttömät teette päivät pitkät? Niin tylsää.

Vierailija
15.11.2019 |

Olen työkyvytön ja saikulla tällä hetkellä. En saa mitään tehtyä, on niin tylsää! Ei ole tekemistä yksinkertaisesti kuin murto-osaksi päivää. Muun ajan vaan olla möllötän odottamassa iltaa ja nukkumaanmenoa.. En jaksa keskittyäkään mihinkään.
Niin ja psykoosin takia olen saikulla, ollut jo 7kk ennenkun joku kysyy.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Käyn kolmesti viikossa jumppaamassa ja kuntosalilla. Kotona joogaan. Opettelen työväenopistolla espanjan alkeita ja suoritan avoimen yliopiston verkkokursseja. Teen ruokaa uusia reseptejä käyttäen. Tapaan ystäviä ja sukuloin. Katson elokuvia ja dokumentteja Netflixiltä ynnä käytän Yle Areenan tarjontaa. Luen paljon ja kuuntelen äänikirjoja. Maalaan akvarelleja. Matkustelen pitäen matkabudjetin 1000 eurossa. Tämä onnistuu, kun teen välillä töitäkin eläkkeen sallimissa rajoissa.

Vierailija
22/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä oli ja nyt eläkkeellä on kalenteri täydempi ja elämä kiireisempää kuin töissä ollessa.

Vapaaehtoistöitä, monia harrastuksia. Kunnon ylläpitoa, matkustelua ja ystävien kanssa seurustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kokeillut palauttaisiko sähköshokkihoito työkykysi...?

Vierailija
24/25 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelen musiikkia

Vierailija
25/25 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi työkyvyttömyyseläkelläinen. Käyn lenkillä kesäsin muuten istun kotona. Onneksi voi aina opiskella ja nyt odotan kesää jolloin kerrotaan tulokset pääsinkö kouluun.