Mitä ihmettä te muut työkyvyttömät teette päivät pitkät? Niin tylsää.
Olen työkyvytön ja saikulla tällä hetkellä. En saa mitään tehtyä, on niin tylsää! Ei ole tekemistä yksinkertaisesti kuin murto-osaksi päivää. Muun ajan vaan olla möllötän odottamassa iltaa ja nukkumaanmenoa.. En jaksa keskittyäkään mihinkään.
Niin ja psykoosin takia olen saikulla, ollut jo 7kk ennenkun joku kysyy.
Kommentit (25)
Työttömänä oli ja nyt eläkkeellä on kalenteri täydempi ja elämä kiireisempää kuin töissä ollessa.
Vapaaehtoistöitä, monia harrastuksia. Kunnon ylläpitoa, matkustelua ja ystävien kanssa seurustelua.
Ap, oletko kokeillut palauttaisiko sähköshokkihoito työkykysi...?
Täällä yksi työkyvyttömyyseläkelläinen. Käyn lenkillä kesäsin muuten istun kotona. Onneksi voi aina opiskella ja nyt odotan kesää jolloin kerrotaan tulokset pääsinkö kouluun.
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Käyn kolmesti viikossa jumppaamassa ja kuntosalilla. Kotona joogaan. Opettelen työväenopistolla espanjan alkeita ja suoritan avoimen yliopiston verkkokursseja. Teen ruokaa uusia reseptejä käyttäen. Tapaan ystäviä ja sukuloin. Katson elokuvia ja dokumentteja Netflixiltä ynnä käytän Yle Areenan tarjontaa. Luen paljon ja kuuntelen äänikirjoja. Maalaan akvarelleja. Matkustelen pitäen matkabudjetin 1000 eurossa. Tämä onnistuu, kun teen välillä töitäkin eläkkeen sallimissa rajoissa.