Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla anoppeja jotka puuttuu kaikkeen

Vierailija
15.11.2019 |

Ja neuvoo ihan joka asiassa?
Liikuntaa ei olisi saanut harrastaa raskaana.
Ei saa nukkua perhepedissä.
Miksi niin iso ikäero lapsilla.
Tokaluokkalainen pitäisi saattaa kouluun.
Lista on loputon
Joka kerta kun tulee kylään neuvoo siivoamisessa. Tuolta kannattaa imuroida, miksi et ole siivonnut parveketta, miksi sukat ovat lattialla? Eihän vauva vain vilustu ulkona.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään kaksi kertaa vuodessa noin tunnin ajan kerralla, joten aika pintapuolista se keskustelu on. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä anoppi tietää nukkumajärjestelyt tai miten arkiaamuissa toimitaan?

Vierailija
4/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! No mut edesmennyt anoppi oli akateeminen ja sivistynyt, ei koskaan kyseenalaistanut minua äitinä. Pelkästään rohkaisi kaikessa. Hänellä oli neljä lasta ja kaikki akateemisia. Sain maailman parhaan anopin.

Vierailija
5/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei. Paras anoppi ikinä.

Vierailija
6/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos ei. Paras anoppi ikinä.

Samoin. Yksi parhaimmista ystävistäni.

Vierailija
7/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi puutu ihan kaikkeen, mutta lasten hankkimiseen hänellä on ollut mielipide joka hetki. Esikoinen saatiin liian nuorina (oltiin kumpikin 26-v), toinen liian pienellä ikäerolla (1,5v), kolmas liian vanhoina ja liian suurella ikäerolla edelliseen (toisen ja kolmannen ikäero 9 vuotta), tämä tulossa oleva neljäs on ehdottomasti liikaa, ja tietysti ollaan miehen kanssa liian vanhoja.

Vierailija
8/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Meillä anoppi keskittyy keskustelemaan teatterista, uutuuskirjoista ja neuleharrastuksesta. Siivous, lapset tai ruuanlaitto ei kiinnosta.

Vierailija
9/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuollaista harrastaa minun äitini ja KOLME lapsetonta siskoa. Ei paljon naurata.

Vierailija
10/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniälläni on sellainen anoppi, että se lähtee klo 5.15 kävelemään pari kilometriä, että ehtii lapsenvahdiksi vuodenvanhalle, jotta lapsen isä pääsee töihin. Miniälleen se petaa valmiiksi puhtaat lakanat, jotta minä voi mennä anoppinsa kotiin nukkumaan yövuoron jälkeen.

Lapsenvahdiksi on lupautunut aina, kun vain terveys sallii, ja paljon on ollutkin, jotta miniä pääsee tekemään keikkaa.

Se anoppi arvostaa miniäänsä tosi paljon, ja on ylenmäärin onnellinen, että poikansa on tämän vaimokseen löytänyt ja anoppi on mummiksi päässyt maailmankaikkeuden ihanimmalta lapselle. Ja se anoppi on ottanut mummutettavakseen myös miniänsä lapsen edellisestä liitosta, hellyydellä ja rakkaudella kohtelee, kuten biologista lapsenlastaakin.

Ei me kaikki olla hirviöitä.

Vierailija
11/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniälläni on sellainen anoppi, että se lähtee klo 5.15 kävelemään pari kilometriä, että ehtii lapsenvahdiksi vuodenvanhalle, jotta lapsen isä pääsee töihin. Miniälleen se petaa valmiiksi puhtaat lakanat, jotta minä voi mennä anoppinsa kotiin nukkumaan yövuoron jälkeen.

Lapsenvahdiksi on lupautunut aina, kun vain terveys sallii, ja paljon on ollutkin, jotta miniä pääsee tekemään keikkaa.

Se anoppi arvostaa miniäänsä tosi paljon, ja on ylenmäärin onnellinen, että poikansa on tämän vaimokseen löytänyt ja anoppi on mummiksi päässyt maailmankaikkeuden ihanimmalta lapselle. Ja se anoppi on ottanut mummutettavakseen myös miniänsä lapsen edellisestä liitosta, hellyydellä ja rakkaudella kohtelee, kuten biologista lapsenlastaakin.

Ja tää liittyy nyt aiheeseen miten?

Vierailija
12/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se sinulle kuuluu, et sinä ymmärrä, niin et ymmärrä.

Ohis

Vierailija
13/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on normaali. Mun lasten kasvatus on vähän sinnepäin mutta anoppi ei puutu vaikka on varhaiskasvatuksen ammattilainen. Käy meillä joka viikko ja lapset on mummun luona joka viikko.

Vierailija
14/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se sinulle kuuluu, et sinä ymmärrä, niin et ymmärrä.

Ohis

Tuetenkin kuuluu. Pitää kirjoittaa ketjun aiheesta.

Ei jankata samaa tarinaa joka ketjuun.

Vierailija
15/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh. Onneksi olen poistanut kusipäiset appivanhempani kokonaan elämästämme. Eivät näe lapsiakaan koskaan, eikä taida kyllä kiinnostaa edes. Suosittelen lämpimästi tätä vaihtoehtoa!

Vierailija
16/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on se joka arvostelee ja puuttuu kaikkeen. Anoppia ei meidän perhe kiinnosta, eikä puhu mistään pahemmin mitään..ainakaan naamatusten. Selän takana varmasti senkin edestä

Vierailija
17/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yökylässä heillä niin selvisi niille..

Ap

Vierailija
18/18 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän arvostelee, elä anna mennä ihon alle.

Vastaa vain että meillä nyt tehdään näin ja siivotaan kun siivotaan jne.

Voit sanoa suoraankin että nämä asiat ei sinulla kuulu, ei tarvitse tulla neuvomaan tmv., mutta valmistaudu asemasotaan jossa puoliso on ikävässä välikädessä ja saattaa teilläkin tunnelma kiristyä.