Seksikumppanin mielestä minun pitäisi joustaa asioissa, jotka koen epämukaviksi
Minulla on jo muutaman vuoden ollut vakkari seksikumppani, jonka kanssa harrastamme SM-seksiä. Pitkään homma meni niin, että molemmat kunnioittivat toisensa rajoja, mutta nyt viimeaikoina on alkanut vaatia, että joustaisin tietyissä asioissa.
Esimerkiksi sitomisessa haluan käytettävän vaan huiveja ym. pehmeitä materiaaleja, mies haluaisi käsirautoja ja muita. Kerran kokeilimme mutta koin oloni todella epämukavaksi. En myöskään halua, että kakkoseen laitetaan mitään ja juuri tuolla käsirauta-kerralla alkoi vakavissaan puhua, että nyt laittaa sinne tapin kun en pysty puolustautumaan. Vasta kun itkin niin ymmärsi lopettaa.
En tiedä voiko tästä enää tulla mitään, kun luotto on kerran mennyt? Harmittaa sinäänsä kun luotettavaa kumppania tuollaiseen ei ole helppo löytää.
Kommentit (15)
No mitä helvettiä? Eihän tuollaisen kanssa tietenkään voi mitään tehdä. Hyi hitto mikä ääliö.
Hyi olkoon.
Kannattaisi selvittää syyt miksi annat kohdella itseäsi tuolla tavalla. Et selvästikään halua, ainakaan kyseisen tyypin kanssa, mitään rajumpaa joten miksi suostut? Mm. sitomiset yms. Ja kuten tossa yllä jo todettiin, luottamus on ykköstärkein juttu jos tolle tielle lähtee. Kun se on mennyt ei kannata enää kokeilla, voi sattua pahasti.
Ohjeeni: hanki parempaa seuraa.
No tsiisus sentään! Onks sun ihan pakko kyseistä idioottia edes tapailla? Eikä tietenkään tarvitse suostua mihinkään mitä et halua.
En ole asiantuntija, mutta mainitsin jutustasi eräälle ystävälle joka harrastaa samoja hommia. Ovat kuulemma noissa piireissä todella tarkkoja siitä että kumppanin rajoja kunnioitetaan. Tuollaista ihmistä kuin seksikumppanisi, halveksitaan noissa piireissä.
Eiko teillä ole käytossä turvasanaa vai eiko hän kunnioittanut sitä, kun sanoit että hän lopetti vasta kun itkit?!
Ihan rehellisesti sanottuna pistäisin itse samassa tilanteessa välit vain kylmästi poikki ja etsisin uuden petikumppanin. Kannattaa luottaa omaan vaistoon, jos toinen tekee olon epämukavaksi ja yrittää rikkia pelisääntöjä, häivy. Luottamus tuollaisessa suhteessa on ensiarvoisen tärkeää.
Kai teillä on turvasana sovittuna jne? Mietin vain tuota tilannetta että olet joutunut itkemään miehelle, että hän on tajunnut ettet halua sitä tappia pyllyyn. Kun turvasana sanotaan, peli on poikki sillä samalla sekunnilla.
Luottamus on ihan ehdoton asia näissä bdsm-jutuissa. Se, että mies vaatii sulta sellaisia asioita mistä et pidä kielii vain siitä, että mies on kypsymätön, taitamaton alistaja ja mahdollisesti vielä vaarallinenkin.
Itsellä on käynyt tilanne, jossa oltiin siis partnerin kanssa tarkasti sovittu rajoista yms. Kesken session alistaja päästi suustaan jotain, josta oltiin sovittu että sellaisia asioita ei puhuta session aikana. Ja session jälkeen huomasin, että kasvoihin oli tullut mustelmia, vaikka nimenomaan oltiin sovittu että jälkiä ei tehdä näkyviin paikkoihin. En tavannut tyyppiä enää.
Kehottaisin sinuakin lopettamaan nämä touhut tuon sankarin kanssa, hanki joku parempi ja vastuullisempi alistaja. Heitä kyllä löytyy! Älä missään nimessä suostu asioihin joita et halua ja jotka ahdistavat sinua. Ja vielä, se turvasana. Sellainen pitää olla käytössä.
Sano "luotettavalle" seksikumppanillesi, että joustaa vähän polviaan kävellessään v.ttuun sun elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Eiko teillä ole käytossä turvasanaa vai eiko hän kunnioittanut sitä, kun sanoit että hän lopetti vasta kun itkit?!
On, mutta olin paniikissa ja miehen mukaan "mumisin niin epäselvästi" ettei erottanut sitä sanaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta olin paniikissa ja miehen mukaan "mumisin niin epäselvästi" ettei erottanut sitä sanaa.
ap
Eli hän ei halunnut kuulla sitä turvasanaa. Oma kumppani kysyy aina ”mitä sanoit?” jos en itkultani saa sanottua asioita selvästi. Hän on luotettava ja vastuullinen, ja häpeäisi todella jos tekisi jotakin vasten tahtoani. Ihan oikeasti, heitä tuommoinen partneri roskiin ennenkuin jotain pahaa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Älä jauha enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sun seksikumppani on vaarallinen. Oikeasti. Ala tapaa enaa.
Jep, alkaa kaveriltasi karata käsistä, ei tule toimimaan enää. Ihan sama kuin naista lyövä mies, ei mistään lupauksista huolimatta pysty enää takaamaan, ettei toistuisi. Pyyhkii sun omalla tahdolla kenkänsä kuin kynnysmattoon. Poikki ja heti! Kivasta ja mielenkiintoisesta asiasta saadaan tuolla tavalla nopeasti pelottava ja inhottava. Tiedät jo itsekin ettei tuosta enää nousta ja kaltaisellesi tuhmia tahtovalle tytölle löytyy kyllä ottajia.
Vastasit jo itse omaan kysymykseesi. Luottamus on eritoten S/M-seksissa kaikki kaikessa.