Tälläinen olisi unelma naiseni. Outoa miten makuni on muuttunut.
Eli pidin ennen pyöreistä naisista, mutta nykyään heppi nousee laihasta Pienestä naisesta.
Blondi tukka
Laiha
Naurava hymy, hammasraudat
Jalka 36-40
Siniset silmät
Pitkät hiukset selkään asti
Pituusvaatimuksia ei ole mutta noin 162cm ja 55kg olisi täydellinen. 
Olen siis 17v poika.
Kommentit (7)
Naisella on pitkät kiharahkot hiukset, joillekin käy olkapäille ulottuva, värillä ei ole niin väliä sillä blondeihin ihastuu bruneihin rakastuu?
Sopusuhtainen keho, sporttinen, muttei liian alhainen rasvapros, -kurvikas, c-d kupit ok
Hymyilevä olemus, koukuttava katse
kirkkaan siniset tummatukalla, ruskeat tummalla blondilla vihreät *! * blondilla:)
Pituus 160 cm... 170 cm,
Olen siis mies ja 44 naimisissa.
Olipa kivoja kuvauksia, tykkäsin koska liippasivat läheltä minua.. tai ainakin voin ajatella niin. Olen 161 cm, 56 kg , 36 kengät ja vaaleat pitkät hiukset. Välillä miettimyt onko nuo hiukset jotenkin nolot kun tuohon mittaan ne päästänyt. Tissit lastem jälkeen kasvanut a kupista b:hen ja tykkään kun yhä osoittavat oikeaan suuntaan. Mutta noh, mahani jäänyt lasten jälkeen isoksi pömpöksi joka itseäni harmittaa aina kun alasti jotain touhuaa ja kyllähän se vaatteidenkin läpi näkyy vaikka mihin telttaan pukeutuisi eikä lähde jumpalla. Olen muuten laiha, mutta järkyttävä maha eteenpäin. Onneksi on huolet näin pieniä.
N +30
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten laiha, mutta järkyttävä maha eteenpäin. Onneksi on huolet näin pieniä.
Näetkö kuitenkin pallisi?
Vierailija kirjoitti:
Olipa kivoja kuvauksia, tykkäsin koska liippasivat läheltä minua.. tai ainakin voin ajatella niin. Olen 161 cm, 56 kg , 36 kengät ja vaaleat pitkät hiukset. Välillä miettimyt onko nuo hiukset jotenkin nolot kun tuohon mittaan ne päästänyt. Tissit lastem jälkeen kasvanut a kupista b:hen ja tykkään kun yhä osoittavat oikeaan suuntaan. Mutta noh, mahani jäänyt lasten jälkeen isoksi pömpöksi joka itseäni harmittaa aina kun alasti jotain touhuaa ja kyllähän se vaatteidenkin läpi näkyy vaikka mihin telttaan pukeutuisi eikä lähde jumpalla. Olen muuten laiha, mutta järkyttävä maha eteenpäin. Onneksi on huolet näin pieniä.
N +30
Oletko testannut onko sulla vatsalihasten erkaumaa. Se aiheuttaa pömpön jos olet muuten normaalipainoinen ja hyväkuntoinen. Sen saisi kuntoutettua vuosiakin raskauksista, yleensä pelkkä fysioterapia riittää. Ohis
Mies Hki kirjoitti:
Naisella on pitkät hiukset, värillä ei ole niin väliä sillä kokonaisuus ratkaisee.
Sopusuhtainen keho, hoikka, sporttinen, ei päärynä ikä omena.
Hymyilevä olemus, ei "väkisin hymyä".
Jalka alle 42. Omani noin 43.
Siniset, harmaat, vihreät tai ruskeat silmät; tässäkin kokonaisuus ratkaisee.
Pituus 160 cm... 176 cm, BMI 20....26. Itse 180 cm ja BMI noin 20.
Olen siis mies ja 59 v.
Ehkä se maku on kehittynyt mullakin :)
Sopisin kuvaukseen paitsi bmi.n osalta, joka on 29. Tosin iso osa siitä on lihasta ja rintakudosta. Mahtaisinko kelvata. Kasvoilta kaunis. Olen ihastunut ikäiseesi mieheen ja mietityttää todella ikäistesi kriteerit. Vatsa ei oo timmi, mutta ei roiku, eikä pömpötä.
150-160cm, ei saa olla langan laiha mutta ei sairaaloisen ylipainoinen. Isoista tisseistä plussaa.
Naisella on pitkät hiukset, värillä ei ole niin väliä sillä kokonaisuus ratkaisee.
Sopusuhtainen keho, hoikka, sporttinen, ei päärynä ikä omena.
Hymyilevä olemus, ei "väkisin hymyä".
Jalka alle 42. Omani noin 43.
Siniset, harmaat, vihreät tai ruskeat silmät; tässäkin kokonaisuus ratkaisee.
Pituus 160 cm... 176 cm, BMI 20....26. Itse 180 cm ja BMI noin 20.
Olen siis mies ja 59 v.
Ehkä se maku on kehittynyt mullakin :)