mies ja taapero
Pakko kirjoittaa jonnekin kun ärsyttää niin paljon. Mitä mieltä te muut olette tästä?
Elän uusperheessä johon kuuluu miehen 11v lapsi ja meidän yhteinen 1v4kk taapero.
Mies ei ole ikinä osallistunut yhteisen hoitoon, eikä suostu vaihtamaan edes pissavaippaa. Tämä ärsyttää mua suunnattomasti senkin takia että hän vieläkin välillä pyhkii poikansa pyllyä kun on käynyt kakalla. Poika kuitenkin jo 11v.......eilen oli ensimmäinen kerta kun mies puolivahingossa "joutu" suihkuttaa poikaamme, ja sano siinä sitten että pyllyä ja pippeliä hän ei sitten pese.....ihan kun häntä inhottaisi meidän pojan alapää vaikka samalla pyyhkii kyllä vanhemman pojan pyllyä!? Mikäköhän juttu tää on!!!!?????
Kommentit (5)
Tämähän juttu on se, että mies jättää kaikki lastenhoitotehtävät, jotka pystyy, sinun vastuulle. Tietää, ettet hänen vanhemman poikansa peppua pyyhkisi.
On kyllä kykenevä hoitamaan lapsensa ja kodin halutessaan, mutta mukavuudenhalussaan ulkoistaa kaiken mahdollisen homman puolisolleen. Miksi luulet miehelle tulleen eron entisestä puolisosta?
Ei oo kaikki kunnossa jos pyyhkii 11v pyllyn. Mun 5v hoitaa jo homman melkein yksin, toki varmistan vielä, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kaikki kunnossa jos pyyhkii 11v pyllyn. Mun 5v hoitaa jo homman melkein yksin, toki varmistan vielä, mutta kuitenkin.
Höpsis, jotkut lapset ovat tarkempia hygieniastaan ja haluavat olla varmoja, ettei mitään jää pyyhkimättä. Mun lapset ovat innokkaita käsisuihkun käyttäjiä (eivät tyydy siis pelkkään pyyhkimiseen), mutta silti kaipaavat välillä äidin tekemää varmistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, jotkut lapset ovat tarkempia hygieniastaan ja haluavat olla varmoja, ettei mitään jää pyyhkimättä. Mun lapset ovat innokkaita käsisuihkun käyttäjiä (eivät tyydy siis pelkkään pyyhkimiseen), mutta silti kaipaavat välillä äidin tekemää varmistusta.
11-vuotiaat? Oikeasti? Pyytääkö ne menkkapesutkin tekemään jos sattuvat olevaan tyttöjä? Ei kai tuon ikäisellä ole äiti tai isä joka alapesulla hollilla, jossain leirikoulussa tms.?
Onko se 11-vuotias joku "erityislapsi" vai miksei tuon ikainen jo itse osaa pyyhkia?
Onko sun miehesi joku "erityismies" kun ei suostu omaa lastaan hoitamaan?
Mita jos kysyisit silta mieheltasi itseltaan.