Jari Sillanpää oikeuteen – syytetään lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
No nyt kosahti. Kuka vielä tykkää?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006308453.html
Kommentit (1090)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut spekuloivat, että milloin Sillanpää tekee itsemurhan. Minä itse seksuaalirikoksen uhrina en toivo, että tekijä tekee itsemurhaa vaan että hän kohtaa tekemänsä asian, myöntää syyllisyytensä, katuu aidosti ja korjaa tapansa. Ihanteellisinta olisi, jos hän pyrkisi edistämään seksuaalirikosten vastaista työtä ja uhrien auttamista. Se olisi hyödyllistä sovittamista. Tietysti myös uhrille korvaaminen tulee kysymykseen.
Oikeudenkäynnit ovat usein raskaita uhrille, kun tekijä pyrkii kaikin mahdollisin tavoin kiistämään ja vähättelemään saadakseen mahdollisimman pienen rangaistuksen. En pidä tätä sivistyneenä enkä yhtään ketään auttavana lähestymistapana. Nyt oli vastikään julkisuudessa juttu kauppiaasta, joka oli saanut palkinnon parhaasta kaupasta. Julkisuudessa oli tullut esiin hänen aiempi pahoinpitelytuomio vaimon pahoinpitelystä. Oli hyvä merkki nähdä, että kauppias myönsi asian eikä lähtenyt selittelemään. Tällaista lähestymistapaa toivoisi näihin asioihin. Myös seksuaalirikosasioissa. Tietysti näissäkin asioissa pahantekijällä on usein hyvin pitkä tie opetella ymmärtämään asioita uhrin näkökulmasta. Mutta se on lopulta ainoa hyödyllinen tie, joka estää tekemästä samoja asioita uudestaan ja kasvattaa ihmisenä paremmaksi.
Siis sinä haluaisit apua sinulle seksuaalista väkivaltaa tehneeltä? Itse en haluaisi nähdä sellaista saastaa enää ikinä.
Jos joku tekee seksuaalista väkivaltaa, niin kyllä hänkin tarvitsee apua, sairas kun on. Niinkuin tietenkin uhrikin. Apua kaikille tarvitseville, ei ole joko tai.
Tosiasiassahan suurin osa pedoista on itsekin olleet lapsena hyväksikäytön kohteita, eli uhreja myös. Asiat on harvoin mustavalkoisia, vaikka mieluusti monet haluaakin ajatella, että joku on 110% paha tai 110% hyvä.
Ei siihen mikään apu auta jos ei omasta mielestään tee mitään väärää.
Mites tällainen kun ei vielä tuomiota ole jos ois edes on promillen mahdollisuus että on syytön.Olisi aika kauhea tilanne olla "pedofiili" loppuiän.Vois hypätä vaikka kaulakiikkuun.
No en yllättyisi mutta jos?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Teuvon uhri oli vain 13-vuotias jonka kanssa oli pidempi seks isuhde.
Täähän oli se Nico joka pelkästään kosti Teuvolle!
Vierailija kirjoitti:
Mitennuiin onneksi on poika?
Nimihullulla viiraa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Sillanpää tavallaan alentaa kynnystä milloin pedofiliakin hyväksytään askel askeleelta pikku hiljaa kuten homouskin
Olihan Antiikin Kreikassakin tapana, että nuorukaiset opetettiin seksuaalisuuden saloihin vanhempien herrasmiesten toimesta. Keskeinen osa länsimaista kulttuuriperintöä, joka jostain syystä unohdettiin.
Entä jos hän on jo alkanut tehdä parannusta. Vaikkakin oikeudellinen käsittely kesken ja ymmärrän että seurakunnasta/kunnista sanotaan ettei ole uhria kohtaan kunnioittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero ja perhetuttavamme, mies siis, vietteli minut, kun olin 15, eikä minulle tullut mieleenkään, että silloin tai missään vaiheessa myöhemminkään, olisin tehnyt hänestä rikosilmoituksen, koska halusin itse seksiä hänen kanssaan, se oli pelkkää nautintoa minulle, vaikka ulkopuolisten mielestä se olisi varmaan ollut lapsen inhottavaa hyväksikäyttöä, olihan mies tuolloin 32. Tuon jälkeen meillä oli seksiä säännöllisesti 15 vuoden ajan, kunnes muutin kauas toiselle paikkakunnalle, mutta senkin jälkeen aina tavatessamme meillä oli seksiä ja tästä miehestä tuli minulle erittäin läheinen ja luotettava kaveri, enkä ole koskaan paljastanut suhdettamme perheenjäsenilleni, toki he ymmärsivät, että olimme läheisiä ja nyt tämä henkilö on jo siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Minun siis pitäisi monen mielestä olla pedofiilin uhri, mutta en todellakaan tunne itseäni sellaiseksi vaan olen saanut elää kaiken puolin hyvää elämää ja itseäni eivät alaikäiset ole koskaan kiinnostaneet.
OLISIT NYT VIELÄ LISÄNNYT PÖSILÖÖN VIESTIISI, ETTÄ SUN MIELESTÄ ON OK, ETTÄ KAKSI KERTAA VANHEMMAT PIPIPÄÄ ÄIJÄT JAHTAA ALAIKÄISIÄ! SITÄHÄN SÄ TARKOITAT!! JA HUUDAN SULLE, KOSKA SUNLAISELLE VATIPÄÄLLE EI MUUTEN MENE PERILLE!!
Vierailija kirjoitti:
Homopedofiiliaahan on oikein lietsottu esim valitsemalla vuoden homoksi alaikäinen.
Ehkä sen mielestä, joka näkee homot vain seksuaalisuuden läpi.
Meidän muiden muiden mielestä alaikäinenkin voi edustaa, niin kuin ruotsalaistyttö ilmastonmuutosta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedänpävaan kirjoitti:
Nii et siltsu panee 16 poikaa ni se on ihan ookoo? Juujuu kyl tääl on sairast porukkaa kommentoimassa
Ikävä juttu että tietokoneelta löyty matskuu
Siltsun thaikun matkoista... siltsulle siis
Toivottavasti saa kunnon tuomion
Te fanit voisittte miettiä mitä oikeen tuette ostelemalla keikkalippuja tällaseltaJos keski-ikäinen mies harrastaisi seksiä huumepäissään meidän kuusitoistavuotiaan pojan kanssa niin mikään rangaistus maailmassa ei olisi riittävä. Tuo FortNitea pelaava lapsi on kaikin puolin lapsi ja lapsenmielinen. Ei todellakaan aikuisten seksilelu.
Suhtaudun uutiseen vakavasti. Syytettä ei nosteta ilman raskauttavia todisteita, joten alle viikossa kuullaan konserttikiertueen peruuntumisesta. Tietysti manageri toitottaa, että mitään ei peruta. Ihmiset voivat äänestää jaloillaan.
Siltsu on ollut upea ihminen, joten haluamme takaisin tuon miehen. Se vaatii vain asianmukaista hoitoa. Toivottavasti ei repsahda jälleen.
Tässä oltiin oikeassa. Alle viikossa tai oikeastaan alle vuorokaudessa kaikki konsertit peruttiin.
Nyt olisi parasta antaa viranomaisille työrauha ja hutkia mielipiteillään Jaria vasta kun sen ansaitsee. Aina epäilys ei tarkoita tuomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottavinta tässä Sillanpään tapauksessa on se ettei hän kadu mitään.Minä luulen että tällä on joku luonnevika joka estää oikeat tunteet. Hänellä on ollut aina rooli jonka kautta elänyt
Huumeet tappaa aidot tunteet ja rehellisyyden. Ihminen on tyhjä kuori, joka suoltaa sontaa suustaan - sitä mitä olettaa ihmisten haluavan kuulla. Pelkkä kuori, maski naamalla. Millään ei ole enää mitään väliä. Vähiten totuudella. Ei jaksa enää välittää mistään.
Tämä. Parasta huumevalistusta nuorille olisi, jos pystyisi seuraamaan jonkun ihmisen koviin huumeisiin putoamista - niin kuin omaiset ja muut läheiset joutuvat seuraamaan.
Kuinka ihmisestä tulee kuori, persoona ja persoonallisuus katoaa, ihmisestä tulee kliseinen pirih..ra, kaikki samanlaisia, epäluotettavia, onttoja, äärimmäisen vastenmielisiä ihmisraatoja. Siinä ei ole mitään glamouria, ei mitään coolia, ei rockia eikä rollia - se on vajoamista sinne jammujen ja penttilöiden ps-paattimaailmaan - ei persoonaa, ei moraalia, ei häpeää, ei riemua, ei välittämistä - vain minä ja minun tarpeeni. Toki moni ihailee sellaisia ihmisiä - ei tarvitsisi hävetä mitään, ilkeäisi tehdä ihan kaikkea rajattomasti, sitten siihen viihdeteollisuudessa liitetään usein 'karisma' mukaan ja 'huippuälykkyys', että psykopaattileffat myisi paremmin, vaikka todellisuudessa siellä jammujen ja penttilöiden maailmassa ei ole tietoa kummastakaan, on vain se nuhruisuus ja sairaalloisuus.
Eden usko, että Jari on kiinnostunut seksuaalisesti lapsista. En voi sanoa tuntevani häntä, mutta sen mitä tiedän hänestä, ei kyllä viittaa mitenkään siihen suuntaan. Toivon että totuus tulee julki, oli se mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottavinta tässä Sillanpään tapauksessa on se ettei hän kadu mitään.Minä luulen että tällä on joku luonnevika joka estää oikeat tunteet. Hänellä on ollut aina rooli jonka kautta elänyt
Huumeet tappaa aidot tunteet ja rehellisyyden. Ihminen on tyhjä kuori, joka suoltaa sontaa suustaan - sitä mitä olettaa ihmisten haluavan kuulla. Pelkkä kuori, maski naamalla. Millään ei ole enää mitään väliä. Vähiten totuudella. Ei jaksa enää välittää mistään.
Tämä. Parasta huumevalistusta nuorille olisi, jos pystyisi seuraamaan jonkun ihmisen koviin huumeisiin putoamista - niin kuin omaiset ja muut läheiset joutuvat seuraamaan.
Kuinka ihmisestä tulee kuori, persoona ja persoonallisuus katoaa, ihmisestä tulee kliseinen pirih..ra, kaikki samanlaisia, epäluotettavia, onttoja, äärimmäisen vastenmielisiä ihmisraatoja. Siinä ei ole mitään glamouria, ei mitään coolia, ei rockia eikä rollia - se on vajoamista sinne jammujen ja penttilöiden ps-paattimaailmaan - ei persoonaa, ei moraalia, ei häpeää, ei riemua, ei välittämistä - vain minä ja minun tarpeeni. Toki moni ihailee sellaisia ihmisiä - ei tarvitsisi hävetä mitään, ilkeäisi tehdä ihan kaikkea rajattomasti, sitten siihen viihdeteollisuudessa liitetään usein 'karisma' mukaan ja 'huippuälykkyys', että psykopaattileffat myisi paremmin, vaikka todellisuudessa siellä jammujen ja penttilöiden maailmassa ei ole tietoa kummastakaan, on vain se nuhruisuus ja sairaalloisuus.
Minulla on jo pitkään kuivilla ollut ystävä ja hän kertoi kuinka huumemaailma kiehtoi häntä nuorena. Mitä draagisempaa hän näki, sen ennemän se kiehtoi.
Vierailija kirjoitti:
Eden usko, että Jari on kiinnostunut seksuaalisesti lapsista. En voi sanoa tuntevani häntä, mutta sen mitä tiedän hänestä, ei kyllä viittaa mitenkään siihen suuntaan. Toivon että totuus tulee julki, oli se mitä tahansa.
Tietenkään hänen julkisuuskuvansa ei viittaa mihinkään. Sehän on huolella laadittu viehättämään kaltaisiasi täti-ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään hänen julkisuuskuvansa ei viittaa mihinkään. Sehän on huolella laadittu viehättämään kaltaisiasi täti-ihmisiä.
En puhu julkisuuskuvasta. Täti-hminen meni oikein.
Onko Päivi jo kertonut, mitä mieltä hän on näistä kirkkokonserteista? Vai joko Päivikin on vaiennettu?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Auerin tapaus jossa syytön yritettiin tuomita ilman näyttöä jo luulisi saaneen tämän lapsen uskon rakoilemaan.
Dildo-otsa Auer on sekä murhaaja että pedari. Pääsi kuin koira veräjästä poliisin uskomattoman möhlinnän takia. Mutta hienoja idoleita sulla, sopiko jammu siltavuori vielä joukon jatkoksi?
Minkä möhlinnän? Olisiko pitänyt lavastaa näyttö kun sitä ei muuten ollut? Poliisin syytä epäillä on vain jonkun vähä älyisen autoritaarisen luonteen omaavan poliisiksi tahto een orjasielun mielikuvitusta. Ei se ole mikään todiste tai näyttö mistään.
Jordan Peterson haastatteli Milo Yannopoulosta, ja Milon jutuista pystyi tulkitsemaan, että hyväksikäytöt ovat noissa jartsojen ympyröissä enemmän tapa kuin poikkeus. Sellai vähän avitetaan nuorempia poikia löytämään kaapista ulos. Mikä siellä sitten on, ettei pysytä rajoissa?
Onnellisestitöissä kirjoitti:
Muistaako kukaan, että Sillanpää on aiemmin tuomittu huumausaineiden hallussapidosta ja käytöstä? Siinä teille oikein tangolaulaja, iskelmätähti ja unelmävävy. Tästäkin alussa suureen ääneen valehdeltiin ja fanit itkivät Jarin syyttömyyttä.
"Sillanpää tuomittiin elokuussa 2018 Helsingin käräjäoikeudessa kahdesta huumausainerikoksesta kymmenen kuukauden ehdolliseen vankeuteen. Sillanpää myönsi käräjillä hankkineensa yhteensä 118 grammaa kristallina tunnettua metamfetamiinia lukuisilla eri kerroilla vuosina 2014–2018. Tuolloin jutussa tuomittiin myös mies, joka myi huumeita Sillanpäälle. Huumetuomio on lainvoimainen Sillanpään osalta.
– Tämä on aivan yksittäinen asia, ja tämän on tutkinut Helsingin poliisilaitos. Sillanpää kiistää myös toisen syytteen. Laitteilla ei ole ollut mitään materiaalia, ja nyt on kysymys siitä, että onko siellä joskus ollut materiaalia ja kuka niitä olisi käyttänyt."
Kannatan huumeiden täytta dekriminalisointia. Valtiolle ei kuulu mitä ihminen tekee keholleen. Vai olemmeko valtion omaisuutta? Valtiolla ei ole oikeutta puuttua päihteiden käyttöön eikä myöskään orjuuttaa miehiä asevelvollisuudella.
Mä vannon ja vannon ja vannon
huomenna pedoiluni päättyy
mut ehkä tiedät
mä jatkan ja jatkan ja jatkan ...