Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten partamuoti lähi-idästä

Vierailija
15.11.2019 |

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota tähän kammottavaan yleiseen partamuotiin? Suoraan lähi-idästä? Markkinoitu tänne ties millä nimikkeellä ja ollaan olevinaan trendikkäitä hillitön pusikko leuassa. Koska tästä päästään eroon?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mun miehella on parta (ja viikset, siis erotuksena siihen m*slimilookkiin, jossa on vain parta ja viikset on ajeltu pois - nama ovat kaksi taysin eri asiaa AP). 

Ja on siis Lahi-idasta kotoisin :D Kun tuli tanne, silla ei ollut partaa, mutta pyysin etta voisiko kasvattaa. Ihan mieleton komistus, ruskeat silmat, pitkat, mustat ripset ja nyt viela tuo tuuhea parta. Ja on ajanut itsensa kaljuksi, eli kontrasti on ihan mieleton. <3 

Tykkaan muutenkin parrakkaista miehista. 

On siis aika tavalla saman nakoinen kuin linkin tyyppi nr 4:

https://beardicure.com/bald-with-beard/

Jännä huomata että noilla vähän tyylikkäämmän näköisillä kaljuilla on tasan samanlainen bruce willis päälaenmuoto. Suurella osalla miehistä ei ole eli kaljuna näyttää ihan erilaiselta. 

Joo onneksi mun mies lukeutuu kanssa tuohon "tyylikkaaseen" kallonmuotoon! :D 

Siina parrassa on nakojaan muuten yllattavan iso tyo, on partaoljya ja sita pitaa kammata ja pesta (shampoolla) ja tietysti trimmata tasaisin valiajoin. Mutta lopputulos on kylla vaivan arvoinen! 

Vierailija
22/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mun miehella on parta (ja viikset, siis erotuksena siihen m*slimilookkiin, jossa on vain parta ja viikset on ajeltu pois - nama ovat kaksi taysin eri asiaa AP). 

Ja on siis Lahi-idasta kotoisin :D Kun tuli tanne, silla ei ollut partaa, mutta pyysin etta voisiko kasvattaa. Ihan mieleton komistus, ruskeat silmat, pitkat, mustat ripset ja nyt viela tuo tuuhea parta. Ja on ajanut itsensa kaljuksi, eli kontrasti on ihan mieleton. <3 

Tykkaan muutenkin parrakkaista miehista. 

On siis aika tavalla saman nakoinen kuin linkin tyyppi nr 4:

https://beardicure.com/bald-with-beard/

Jännä huomata että noilla vähän tyylikkäämmän näköisillä kaljuilla on tasan samanlainen bruce willis päälaenmuoto. Suurella osalla miehistä ei ole eli kaljuna näyttää ihan erilaiselta. 

Mun päälaella on sellainen Etelä-Amerikan mallinen hassu kohouma, kooltaan about 6 cm, korkeutta en osaa arvioida. En tiiä mitä on lapsena tapahtunut mutta näkyi kiusallisen selvästi kun ajoin kerran tukkani 3 mm koneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet tottuu vaivattomuuteen. Ei ne enää opi päivittäistä sheivailua.

Toisaalta onhan parta nimenomaan se luonnollinen tyyli, ajaminen epäluonnollista.

Just, ja nIsen pitäisi olla karvaton joka paikasta tuollaisen ap**an seurassa??

Vierailija
24/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta onhan parta nimenomaan se luonnollinen tyyli, ajaminen epäluonnollista.

Ei kai kenenkaan "pida". Oma erittain karvainen mieheni sanoo, etta karvat on luonnollisia. :) Itse sheivailen kerran-pari viikossa ihan omasta halustani. 

Vierailija
25/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trendi on menossa jo pois. Eikä muutenkaan kaikki miehet halua näyttää kodittomilta tai terrorusteilta.

Partamuodin on sanottu jo pitkään olevan menossa pois, mutta valitettavasti se ei ole menossa mihinkään. Esim Gilletten liikevaihto laski edelleen yksin USA:ssa viime vuona 16%.

Mammat kasvattavat nykyisin enemmän pillukarvojaan?

Vierailija
27/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrat oli täälläkin pop suurimman osan 1800-lukua. Ja viimeksi kait 1970-luvulla. Outo väite, että parta olisi sidottu johonkin tiettyyn kulttuuriin - aika tasaisesti se näyttää kasvavan joka maailmankolkassa, kysymys on vain siitä, leikataanko se pois.

Itse en pidä parroista, mutta jotkut harvat miehet näyttävät paremmalta naamakarvoituksen kanssa. Suurin osa ei, minun makuuni.

Vierailija
28/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhh... parrakkaat miehet. Pitää olla vähintään Travis Fimmel, että saa parran näyttämään joten kuten siedettävältä. Mutta Traviskin on parempi ilman. Parta voi näyttää siedettävältä korkeintaan n. 2 sentin mittaisena. Mitä lyhyempi sen parempi. En ymmärrä, miksi joku nainen haluaisi miehelleen jonkun joulupukin parran. Onneksi tämä muoti on väistymässä, vaan ei tarpeeksi nopeasti.

Vierailija
29/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa partamiehistä ei varmaan edes tajua yhteyttä lähi-itään ja sen kulttuurin levittämiseen kasvattamalla parran. Menisi trendi pian pois. Oksettava ovat parrat.

Kiljuu pillurageissaan feemakko ! Huutonaurua ! Ei ole menossa _yhtään_vitun_mihinkään, kannattaa vain totutella tulevaisuuteen. Paluunne omalle paikallenne-lähtölaskenta on jo hyvässä vauhdissa.

:D  : D

Vierailija
30/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, noin miljoonannen kerran: naiset te itse meuhkaatte kuinka karvaton alapää ja kainalo on ainoa puhdas ja naisellinen olotila. Sanotte yleisesti, että hyi kauhea, karvat taas kasvaa ja haisee.

Miehet eivät naisten karvattomuutta aiheuta.

Vierailija
31/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet käyttää kaljuuntumiseen tarkoitettua rogainea parran kasvuun googlettakaa

Vierailija
32/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämmöinen ainakin mulle kelpaisi https://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fbeardstyle.net%2Fwp-c…

Ma en puolestani tykkaa noista ollenkaan, liian sliipattuja ja - jep, arabin nakoisia.

(Tama siis naiselta, jonka oma mies tulee Lahi-idasta ja jolla on parta. Mutta ei ole arabi :D) 

Vierailija
33/33 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa partamiehistä ei varmaan edes tajua yhteyttä lähi-itään ja sen kulttuurin levittämiseen kasvattamalla parran. Menisi trendi pian pois. Oksettava ovat parrat.

kokiele ite kans toki . Terroristiparta lämmittää naamaa kivasti pakkasella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme