PAU:n toimari, 16 500€/kk tienaava Tuomas Aarto, alkaa miettimään nyt vasta uudestaan Postin TES-shoppailua!
"Palta väläyttää mahdollisuutta, että TES-siirtoa ei ehkä tehtäisi – Postiriidan sovittelu jatkuisi nykyisten palkkarakenteiden pohjalta"
https://yle.fi/uutiset/3-11069764
Harvinaisen hidas sytytys rahamieheksi?
Kommentit (25)
Paun johtajalla on kyllä parempi palkka
olen ollut postilla töissä ,ensimmäisen alen palkalla, osa-aikaa, oli vaikea tulla toimeen . lisäksi työ erittäin raskasta ja huonot työajat- pelkkää aamu yötä 6 päivää viikos ei houkutellu edes 10 vuotta sitten se työ, olin muutaman vuoden vaihdoin parempaan työaikaan muualle. koko ajan työsuhde edut ja palkat laskenu ollaan jo siinä tasos et ei kohta kannata tehdä yötä minimipalkal postis alkaa tehdas ja siivous olla parempi vaihtoehto työaikojen ja raskauden suhteen . postin työ on nykyään raskaanpaa sillä jakaja tekee nykyään 2-5 jakajan työt kun toimintaa supistettu. jakamattomuus ja virheet postilla aiheutuu usein kun vakityöntekijä vapaalla tai sairaslomal vuokratyöläinen ei heti osaa tehdä oikein outoja jakoreittejä vaan voi erehtyä rapun numeroissa koska ne ei aina merkittyjä taloihin ollenkaan. suomes on ollu rehellinen posti mut kuinka kauan jos tulee halpatyö ulkomaalaisne työntekijöineen ketkä ei osaa suomea kunnolla lukea. amerikas ,bolivias ym et saa omaa postia välttämättä saatetaan varastaa, paketit viskataan nurmikolle autosta ei mitään ilmoitusta jos et ole paikalla. voi ohikulkijat vapaasti viedä pois
jokainen voi miettiä miten hankalaa on kun ihmiset lopulta itse hoitaa postinsa ja yritykset eli viepä kirje lappiin tai englantiin ite ja kato miten helppoo on se AARTO SAISI HÄVETÄ,SOSIOPAATILTA VAIKUTTI EILISES HAASTATTELUS JA OLI IHAN PIHALLA TOSIASIOISTA JOKAINEN TIETÄÄ KETÄ OMAL TYÖPAIKAL VUOKRA TYÖNTEKIJÄ JA KUIN MONTA VUOROS. JÄI NYT KII VALEHTELUSTA VUOKRATYÖN SUHTEEN
Mie löysin postnordin nyt lakon myötä ja käytän jatkossakin niitä. Posti on niin ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Paun johtajalla on kyllä parempi palkka
Mutta tahtooko jakajat töihin roposilla?
Aika nopeasti valahti Tumpilla páskat housuun, kun tukilakkojen konkretisoitumisen uhka alkoi olla todellinen.