Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on pieni pippeli - miten selviän?

M27
14.11.2019 |

Minulla on äärimmäisen pieni pippeli, oikeastaan se on sellainen micropenis. En kehtaa näyttää sitä kenellekään, en edes kavereilleni, mikä tekee elämästä hieman haasteellista kun kuitenkin eletään Suomessa, missä saunominen on oleellinen osa kulttuuria. Toisaalta kiihottaa ajatus siitä, että joutuisin tilanteeseen, jossa joku nainen näkisi säälittävän varustukseni ja kommentoisi sitä jollakin tavalla tai haluaisi jopa tehdä sillä jotakin. Olen seurustellut, mutten ole koskaan paljastanut pippelini kokoa ja pelkäänkin minkälaisia ajatuksia ja reaktioita se naisissa herättäisi. Olen nähnyt videoita, joissa pienellä varustettuja miehiä häpäistään ja se on alkanut myös kiihottaa minua. Sitä kautta ajauduin myös aisankannattaja-videoiden pariin. Mitä ajattelette kaikesta tästä? Ja naiset, mitä ajattelisitte/sanoisitte/tekisitte, jos paljastuisi että miehellänne on tällainen tilanne?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Ap tosin kuulostaa provolta. Onneksi.

Ap on aina provo tai muuten vaan fake.

Vierailija
22/102 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap feikki? Jos ei niin hakee aseksuaalim tai naisen, joka ei nauti yhdynnästä, tai avoimen suhteen.

Nimimerkki ap tarkoittaa fantasiaa tai muuta keksittyä tarinaa.

Aloittajan ongelma ei ole pieni penis vaan pienet aivot.

Jos ei ole mitään kunnollista kommentoitavaa. Ole kommentoimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä on ohi.

Nykyään miehellä pitää olla se 20 senttinen.

Jos ei ole, olet naisten mielestä hylkiö.

Vierailija
24/102 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nainen saa orgasmin itse yhdynnässä ja pelkällä peniksellä. Olen itse impotentti ja sitä ei voi korjata eikä erektiolääkkeistäkään ole apua. Saan toki orgasmin mutta vaginaan sitä on turha edes yrittää. Yhdenillan jutuissa naiset ovat olleet haltioituneita kun olen antanut heille suuseksiä orgasmiin saakka. Veltoon munaani olen antanut selityksen ettei seiso kun olen ottanut vähänkin alkoholia. Parisuhteissa minulla on ollut vyöllä lantioon kiinnitetty keinopenis jos nainen on tätä halunnut....tosi harvoin kylläkin. Uskallan väittää, että suuri osa naisista nauttii ja haluaa saada orgasmin suuseksillä kun sen lähemmäksi naista ei voi päästä...tarkoitan siis henkisesti. 

Vierailija
25/102 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkällä ei seiso 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

Vierailija
26/102 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, lähes puolella ihmisistä ei ole pippeliä ollenkaan.

Vierailija
27/102 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep...naiset on tietysti " haltioituneita" kun lerppakulli ei seiso.

On sull jutut hei.

N41

Vierailija
28/102 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä on ohi.

Nykyään miehellä pitää olla se 20 senttinen.

Jos ei ole, olet naisten mielestä hylkiö.

Huh, mistä te noita "naisia" oikein haalitte, jolle pitää vähintään 20cm olla. Kiertäisin kyllä kaukaa mokomat luonnonoikut.

IHAN OIKEESTI, LOPETA NÄÄ KULLINKOKO KETJUT. Huomaa milloin sä tulet tänne, kun ensimmäiset 15 aihetta kaivat aina milloin milläkin identiteetillä tulille. TOI ON SAIRASTA YKSIN KESKUSTELUA!!!!! EI TOI MENE LÄPI TÄÄLLÄ KELLEKKÄÄN!!

PS. Muista nyt äkkiä kommentoida rähän, että pikkumunaset ruikuttaa. Ja laita taas nimimerkiks joku "Suskuhh19"

Vierailija
29/102 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selviä.

Iso kullinen vie aina naiset sinulta.

Nykyään naiset vaatii laatua ja siksi pitää olla puntissa se 20cm.

Vierailija
30/102 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 6 poikaystävää ja kyllä jokaisella kalun mitta on alkanut kakkosella.

Vierailija
31/102 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut 6 poikaystävää ja kyllä jokaisella kalun mitta on alkanut kakkosella.

Kirjoitusvirhe sulla. Tarkoitit sanoa että kyllä jokainen on laittanut sua kakkoseen.

Vierailija
32/102 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolee ne isopipettisetki.. ja sitäpaitti uni vesi ja ruoka on välttämätöntä ihmiselle. seksin voi korvata muulla mukavuutta tuottavalla toimenpiteellä.

Vierailija
33/102 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarita 37 kirjoitti:

Et selviä.

ihan selvä peräpertin nimmari

Vierailija
34/102 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarita 37 kirjoitti:

Et selviä.

ihan selvä peräpertin nimmari

Vierailija
35/102 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaiset on yksinäisiä häviäjiä.

Tuolla ne notkuu baaritiskillä yksinäisinä kyynel poskella, kun isokaluiset vie kaikki rotunaiset.

Sori siitä 😢

Vierailija
36/102 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaiset tunnistaa siitä, et ne räplää koko ajan kännykkää esim terassilla

Vierailija
37/102 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaisen kohtalo on nyky Suomessa karu.

Ei ole kavereita, enkä pinppiä oo ikinä saanu 😐

Vierailija
38/102 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Measurements vary, with studies that rely on self-measurement reporting a significantly higher average than those with a health professional measuring. As of 2015, a systematic review of 15,521 men, and the best research to date on the topic, as the subjects were measured by health professionals, rather than self-measured, has concluded that the average length of an erect human penis is 13.12 cm (5.17 inches) long, while the average circumference of an erect human penis is 11.66 cm (4.59 inches)

Vierailija
39/102 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku tuhkamuna suoltaa tänne valeuutisia.

Noloa...niin noloa 😃

Vierailija
40/102 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva nainen saa orgasmin itse yhdynnässä ja pelkällä peniksellä. Olen itse impotentti ja sitä ei voi korjata eikä erektiolääkkeistäkään ole apua. Saan toki orgasmin mutta vaginaan sitä on turha edes yrittää. Yhdenillan jutuissa naiset ovat olleet haltioituneita kun olen antanut heille suuseksiä orgasmiin saakka. Veltoon munaani olen antanut selityksen ettei seiso kun olen ottanut vähänkin alkoholia. Parisuhteissa minulla on ollut vyöllä lantioon kiinnitetty keinopenis jos nainen on tätä halunnut....tosi harvoin kylläkin. Uskallan väittää, että suuri osa naisista nauttii ja haluaa saada orgasmin suuseksillä kun sen lähemmäksi naista ei voi päästä...tarkoitan siis henkisesti. 

Itse olen nainen, eikä pelkkä orgasmi tai suuseksi riitä minulle. Tarvitsen riittävän pitkän yhdynnän, jotta saan tarpeeni tyydytettyä.