Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on pieni pippeli - miten selviän?

M27
14.11.2019 |

Minulla on äärimmäisen pieni pippeli, oikeastaan se on sellainen micropenis. En kehtaa näyttää sitä kenellekään, en edes kavereilleni, mikä tekee elämästä hieman haasteellista kun kuitenkin eletään Suomessa, missä saunominen on oleellinen osa kulttuuria. Toisaalta kiihottaa ajatus siitä, että joutuisin tilanteeseen, jossa joku nainen näkisi säälittävän varustukseni ja kommentoisi sitä jollakin tavalla tai haluaisi jopa tehdä sillä jotakin. Olen seurustellut, mutten ole koskaan paljastanut pippelini kokoa ja pelkäänkin minkälaisia ajatuksia ja reaktioita se naisissa herättäisi. Olen nähnyt videoita, joissa pienellä varustettuja miehiä häpäistään ja se on alkanut myös kiihottaa minua. Sitä kautta ajauduin myös aisankannattaja-videoiden pariin. Mitä ajattelette kaikesta tästä? Ja naiset, mitä ajattelisitte/sanoisitte/tekisitte, jos paljastuisi että miehellänne on tällainen tilanne?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi Tinderiin, jos oma pituus on alle 175 cm ja munan alle 14cm. Tinderissä vaan ovat kaikki seksinharrastajat ja -hurjastelijat. Etsi seura muualta.

Vierailija
102/102 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoisilla naisilla on pienet pimpit. ;)

3000 naisen sormetuskokemuksella sanon, että ei pidä paikkaansa. 

t. gyne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla