Kuinka pitkä olet/kuinka pitkä haluaisit olla? Sukupuolesi?
Aloitan: olen 170 cm, haluaisin olla 160 cm. Nainen
Kommentit (41)
155cm. Lyhyydestä on joskus haittaa: minulla on pieni koti enkä saa näitä vähiäkään säilytystiloja kunnolla käyttöön kun kaiken pitäisi olla alahyllyllä. En myöskään oikein jaksa kantaa lapsia samalla tavalla kuin (useimmat) muut äidit. Vaatteita on vaikeahko löytää, lyhyyden takia kokoni on pieni, 32-34. Takit on ikuinen murheenkryyni, niihin hukkuu. Monet löysänmalliset vaatteet on mun päällä lihottavia telttoja. Mittasuhteet onneksi on sellaiset että 32-pituiset lahkeet on passelit.
En osaa ajatella itseäni kovin pitkänä, että enpä tiedä minkä pituinen haluaisin olla. Pitkät naiset on kyllä upeita jos osaavat kantaa itsensä :)
178 cm, haluaisin olla 180 cm
Nainen
170cm nainen, tämä on hyvä, mutta voisin ihan hyvin olla 5-10cm pitempi. 5cm lyhyempikään ei haittaisi, mutta mieluummin pitempi.
Olen itsekin 172 cm ja olisin ehkä mieluiten vielä pidempi, mutta onneksi edes näin pitkä.
157cm nainen. Joskus halusin olla vähintään 160cm ja väitinkin olevani noin 160cm mittainen. Nykyisin en välitä vaikka muut pituudesta ivaa, olen sujut pituuteni kanssa
168 ja haluaisin olla 180.
T: nainen
Olen 163 cm pitkä nainen. Tämä on juuri sopiva pituus. Olen tyytyväinen näin.
Hauskoja nämä alapeukut. Vaikuttaa siltä että pitkä nainen ei saisi olla tyytyväinen.
Olen 178 cm, haluaisin olla 180 cm.
N55
170 cm, nainen. Olen tyytyväinen pituuteen, jos pitäisi valita joku muu niin hyvin voisin olla muutaman sentin pidempikin, lyhyempi en haluaisi olla.
158, nainen. Joskus toivon että olisin pitkäsäärinen missinmittainen, mutta vain joskus.
175 cm nainen, ihan tyytyväinen olen. Pari lisäsenttiäkään ei silti haittaisi, olisi kätevää ylettyä paremmin yläkaappeihin :D
173 mies ja haluaisin olla yli 180. Aina ei voi voittaa. Tosin aina kun pituudesta valitetaan otan ylös julkkiksia ja esimerkiksi formulakuskeja jotka ovat alle 180. Näille se pienempi pituus tuo yleensä parannusta ohjaimissa.
Julkkiksissa sitten on taas niitä jotka ovat kuitenkin tosi hyvässä kunnossa ja tehneet pituudestaan jopa biisejä. Esim. Toi Uniikki - Pätkätöis ja muutenkin kova ukko.
Minulla on 18 cm pituinen. Se on riittänyt tähän mennessä kaikille naisille.
169. Haluaisin 5 cm lisää jotta olisin pitkä.
166 cm nainen. Olen ihan sopivanpituinen.