No niin. Nyt on deittiprofiilit poistettu.
Ei jaksa enää yrittää. Tervetuloa sadan vuoden yksinäisyys.
Kommentit (17)
Taidan poistaa minäkin. Viestiä kyllä pukkaa nuoremmilta miehiltä näköjään, tietäähän tuon minkä perässä ne vaan on, ja on aloitusviestitkin sitä luokkaa ettei oikein tunnu mitenkään että oltaisiin tutustumassa paremmin.
Ja totta puhuen en jaksaisi edes noiden kuvattomien kanssa alkaa muutenkaan tutustumaan, en enää, joskus ei sekään haitannut mutta nyt viihdyn jo yksin niin kyllä sen mahdollisen kumppanin tulisi miellyttää silmää.
Itse en ole poistanut, mutta en vaan vuosiin ole käyttänyt profiileitani. Ovat varmaankin tänäpäivänä ihan täynnä ihailijapostia. NOT!
Terveisin Naispelko26
Hopeakettu kirjoitti:
No mutta hei <3
Oletko hopis päälle 65 ja alle 170 cm? Vois tuosta kuvasta päätellä.
Teryleenit vaan puuttuu.
Itse en edes tehnyt, mitäs sitä nollatason nainen niillä. Mukavasti sitä elelee itsekseenkin.
Minäkin poistin reilu vuosi sitten. Eron jälkeen kävin polkemassa 13naista ennen kuin löytyi se oikea jolle voi joka aamu ja ilta sanoa rakas.
Mä teen uuden 2020 alussa. On luvattu. Edellisestä pettymyksestä reilu puoli vuotta.
Tuntuu raskaalta.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
No mutta hei <3
Teryleenit vaan puuttuu.
Oi kiitos kun minua noin nuorena pidät ja pituuteenkin lapinlisää <3
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Mä menin kokeilemaan uudestaan Tinderiä ja parin päivän kuluttua pois. Paljon mätsejä, mutta mitä mä niillä mykillä mätseillä teen?
Vierailija kirjoitti:
Mä teen uuden 2020 alussa. On luvattu. Edellisestä pettymyksestä reilu puoli vuotta.
Tuntuu raskaalta.
Oletko exäni? Itse en ole luvannut mitään, mutta olen aiemmin miettinyt, että tekisin myös profiilit ensi vuoden alussa. Nyt en kyllä usko, että olen valmis vielä silloinkaan...
Sitäkö se tarkoittaa, jos ei tee nettiprofiilia lainkaan? Täytyy alkaa totuttautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu raskaalta.
Oletko exäni? Itse en ole luvannut mitään, mutta olen aiemmin miettinyt, että tekisin myös profiilit ensi vuoden alussa. Nyt en kyllä usko, että olen valmis vielä silloinkaan...
En. Se juttu joka keväällä meni vituiksi ei ollut ehtinyt kunnolla alkaakaan eikä me ajatella toisiamme eksinä.
Mä olen todennut, ettei siihen ole kyllä valmis milloinkaan ja joskus vaan on uskallettava yrittää. Pidän sitten taukoa jos menee liian väkinäiseksi.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
No mutta hei <3
Teryleenit vaan puuttuu.Oi kiitos kun minua noin nuorena pidät ja pituuteenkin lapinlisää <3
No ole hyvä vaan jos näin on.
En kyllä oikein perusta tuosta lapinlisästä, enkä valitettavasti en ole sieltä. Olis meinaan treffipalstalla ollut komia mies sieltä, mutta se poistikin just profiilinsa.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
No mutta hei <3
Teryleenit vaan puuttuu.Oi kiitos kun minua noin nuorena pidät ja pituuteenkin lapinlisää <3
No ole hyvä vaan jos näin on.
En kyllä oikein perusta tuosta lapinlisästä, enkä valitettavasti en ole sieltä. Olis meinaan treffipalstalla ollut komia mies sieltä, mutta se poistikin just profiilinsa.
Mutta minä perustan. Näin miehiseltä kannalta katsottuna lisäsentit ovat aina plussaa, vallankin jos nainen niin sanoo. Hivelee itsetuntoani😆
Älkää ottako nettideittailua niin vakavasti. Sehän nyt on sellaista yksinäisten iltojen ajankulua.
Parhaiten kaveri löytyy iltaelämästä tai jostain isosta tapahtumasta.
Hyvä homma, luovuttaminen kannattaa aina.
Kannattaahan sinkulla profiileja netissä olla. Eihän siinä mitään menetäkään.
No mutta hei <3