20 000 tilillä, mitä tekisin?
Kommentit (50)
Jaa köyhemmille. Se poikii varmasti pitkäksi aikaa hyvää mieltä, kun valitset saajat oikein.
Suomessa ei ole paikkaa missä tuollaista summaa kannattaisi kuluttaa.
En käytä alkoholia enkä uhkapelaa. Osakkeita olen kokeillut mutta ei oikein innosta. Jotain pikku bisnestä voisi kehittää
Vierailija kirjoitti:
En käytä alkoholia enkä uhkapelaa. Osakkeita olen kokeillut mutta ei oikein innosta. Jotain pikku bisnestä voisi kehittää
Aina voi alkaa juomaan tai pelaamaan tai tupakoimaan. Ei koskaan ole liian myöhäistä aloittaa uusia harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa köyhemmille. Se poikii varmasti pitkäksi aikaa hyvää mieltä, kun valitset saajat oikein.
En mitenkään ilmaiseksi ole rahoja saanut vaan ihan työtä tekemällä ja säästämällä. Nyt meni yksi kuvio sivu suun johon olin summan varannut ja pitäisi keksiä jotain järkevää käyttöä tälle rahalle.
Anna mulle vaikka tonni, niin saan vuokran ja muut maksettua :D
Vierailija kirjoitti:
Ala ryyppäämää
Tukevimmat & Taatuimmat tuottoprosentit saa edelleenkin 0,7L putelista. Siitä kun ammentaa, niin velatkin muuttuvat saataviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi alkaa juomaan tai pelaamaan tai tupakoimaan. Ei koskaan ole liian myöhäistä aloittaa uusia harrastuksia.
Usko pois, nämäkin on kokeiltu joskus ja huonoksi havaittu.
Pidä säästössä pahan päivän varalle.
Älä ainakaan sijoituksiin hassaa. Tapissa ovat, laskusuhdanne edessä.
Roope Ankka kirjoitti:
Pidä säästössä pahan päivän varalle.
Ei huvita pitää vaan tilillä vaan tienata lisää. Osakkeet ja rahastot tylsää -ei vaihtoehto.
Vippaa pari tonnia mulle. Sijoitan ne sun puolesta. Laitetaan raha poikimaan. Lupaan maksaa takas, sovitaan 50/50
Voit antaa minulle, niin saat loppuelämäksesi hyvää karmaa ja henkistä hyvää:)
Sijoittaa kannattaa jos haluaa rahan poikia rahaa, mutta niissä on tietty omat riskinsä.
Tai sit voit hankkia/tehdä niillä rahoilla jotain kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään ilmaiseksi ole rahoja saanut vaan ihan työtä tekemällä ja säästämällä. Nyt meni yksi kuvio sivu suun johon olin summan varannut ja pitäisi keksiä jotain järkevää käyttöä tälle rahalle.
Niin varmaan. Jos oot noin fiksu että tienasit ja säästit noi rahat ihan *itte*, niin varmaan keksit helposti toisen suunnitelmankin, senkin huijaaja
Ala ryyppäämää