Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitiyspakkauksesta ja äitiysrahasta

04.06.2006 |

Eli millä viikolla olette hakeneet ja millä viikolla saaneet äitiyspakkauksen tai rahat?Itse mietin kuumeisesti kumman otan.Äitiyspakkaus on kyllä poika voittoinen mutta poikaa meille on toisaalta veikattukkin.Kun ekan kanssa otin sen pakkauksen mutta nyt mietin että sillä 140 eurolla sais kyllä hyvin vaatteita yms.kirppikseltä ja h&m:stä.Voihan sitten kun vauva on syntynyt ja tietää kumpi on tullut niin hommata semmosia vaateita mitkä sopii erityisesti jommalle kummalle sukupuolelle.Mitä mieltä olette?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kelaan hakemuksen viime to,eli 1.6 ja rahana otan avustuksen ja rahat on tilillä ensi viikolla.Kysyin vasitella pakkauksesta että milloin sen saisi,niin sanottiin että n.2vk menee että tulee postissa ilmoitus että voipi pakkauksen hakea..Näin siis vantaan kelalla sanottiin.

Jemin rv 23

Vierailija
2/3 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein hakemuksen työnantajalle ja sieltä toimitus KELA:n tapahtui noin 1 vko:n sisällä. Odotan esikoista ja siksi halusin pakkauksen. KELA:lla olivat paperit käsittelyssä noin 1,5 kuukautta ja pakkaus tuli viikko äitiyspäivärahan päätöksen jälkeen. Toisen lapsen kohdalla olen ajatellut otta raha, koska edellisestä jää varmasti vaatteita tallelle. Olen myös sama mieltä, että tarvittaessa saa hyviä vaateita halvalla kirpikselta. Myös ystävät ovat lahjoitaneet minulle vauvanvaatteita ja tarvikkeita, niin että en ole tähän asti kaupasta ostanut vauvalle yhtä mitään.

vko 33+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille on tulossa viides lapsi jo ja ,onhan nuita vaatteita kuopukselta jäänyt jonkin verran,mutta aina sitä tekee mieli jotain lisää ostella ja uusia varsinkin kaupasta..Ja varsinkin nyt kun kahdessa 4d ultrassa käyty ja todettu pienokainen tytöksi niin eipä meillä mitään tyttöjen vaatteita ole kun kaikki muut ovat poikia.Olen tullut siihen tulokseen kun 2 ekalta otin pakkaukset ja ne jäivät melkein käyttämättä että en ota enää vaan ennemmin rahana,saan sillä ostaa mieluisat vaatteet vauvalle.

En ole saanut kummallakaan kerralla kun olen pakkaukset ottanut niin sitä sen vuoden pakkausta ja pettynyt olen kovin ollut ja siitä syystä jäänyt käyttämättä.Nyt tän vuodenkin pakkauksen puku on kovin vaalea,kun ajattelen että meidän lapset on jo siinä iässä kun tuo puku on sopiva niin mennyt menojaan ja puku ois silloin ollut ihan likainen ja muuta,ei mielestäni kovin käytännöllinen ja muutenkin nuo vaatteet on aika kamalia..

Jokaisella on oma makunsa,ja siitähän ei voi kiistellä,mutta nyt vain perustelen sitä miksi en itse ota pakkausta.

Siskoni sai esikoisensa viime vuonna ja otti myös rahana kun halusi ostaa mieleisensä vaatteita itse eikä itsekkään tykännyt tuosta pakkauksesta,mutta todellakin jokainen tekee niin kuin tykkää!