Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituusero ja itsetunto, miehet vs naiset

Vierailija
14.11.2019 |

"En tykkää pitkistä naisista koska tunnen itseni pieneksi ja epämiehekkääksi"

Miten voi miehellä olla noin heikko itsetunto!

"En tykkää lyhyistä miehistä tunnen itseni isoksi ja epänaiselliseksi"

Go girl, ymmärrän niin hyvin!

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyenä miehenä kommentoisin tuota että pitäisi katsella niitä lyhyitä naisia.

Miksi?

Tapaamiini lyhyisiin naisiin on kaikkiin pätenyt seuraavat asiat:

- ovat huomattavasti lyhyempiä naisiksi kuin minä mieheksi (= noin päätä lyhyempiä)

- ovat elämäntavoista johtuen huomattavan ylipainoisia, eikä paino ole keräytynyt terveyden tai ulkonäönkään kannalta edullisiin paikkoihin (turn-off minulle)

- hakevat miehestä turvaa, haluavat olla kainalossa ja katsoa ylöspäin kun mies on aktiivisempi ja rohkeampi osapuoli (turn-off minulle)

Jokainen minusta kiinnostunut nainen, tosin heitä ei ole ollut montaa, on edustanut tätä samaa tyyppiä - paitsi kaksi.

Nämä naiset olivat huomattavan pitkiä, siis n. 176-182cm, hoikkia, aloitteellisia, itsenäisiä ja mielenkiintoisia.

Joten miksi minun pitäisi katsella lyhyempiä naisia? Jos minusta voisi kiinnostua hyvin lyhyet naiset jotka eivät sovi minulla ja harvinaiset poikkeukset jotka ovat hyvin pitkiä (ehkäpä siksi ei välitetä pituudesta, koska 182cm nainen ymmärtänee ettei ole pieni ja siro joka tapauksessa)?

Olen lukenut viestisi moneen kertaan, mutta en vaan pääse kiinni tarkoituksestasi. Jos sinulle ei käy lyhyet tai muutoin ulkoisesti sinulle sopimattomat naiset, niin älä hyvänen aika katsele heitä sitten! Katsele sellaisia naisia, jotka itseäsi miellyttää. Niin me naisetkin teemme.

Eli mikä on ongelma? Sekö sinua siis harmittaa, että sellaiset naiset jotka sinua kiinnostaisi, eivät katsele sinua koska olet lyhyt? Ja siis miten niin sinusta voisi kiinnostua vain sinun mielestäsi liian lyhyet naiset tai sitten ne harvinaisemmat pitkät naiset? Vai mitä ajat takaa? Miksi ihmeessä sinusta ei voisi kiinnostua vaikka sinun pituisesi nainen tai vähän lyhyempi tai vähän pidempi?

Minkä pituinen muuten olet?

Kiitokset asiallisista kysymyksistä.

"Eli mikä on ongelma? Sekö sinua siis harmittaa, että sellaiset naiset jotka sinua kiinnostaisi, eivät katsele sinua koska olet lyhyt?"

Juurikin se. Tosin ei harmita enää koska nyt, 35+ iässä, vihdoinkin olen saanut kiinnostusta osakseni kiinnostavan oloisilta naisilta joiden kanssa minulla on enemmän yhteistä. Muistaakseni 34-vuotiaaksi asti harvat kiinnostuneet olivat kaikki erittäin lyhyitä, ylipainoisia ja liikuntaa inhoavia kotona viihtyviä naisia jotka kaipasivat jonkinlaista turvaajaa. Näistä lyhyys ei ole minulle ongelma, muut asiat ovat.

"Ja siis miten niin sinusta voisi kiinnostua vain sinun mielestäsi liian lyhyet naiset tai sitten ne harvinaisemmat pitkät naiset? Vai mitä ajat takaa? Miksi ihmeessä sinusta ei voisi kiinnostua vaikka sinun pituisesi nainen tai vähän lyhyempi tai vähän pidempi?"

Vastatkaa te naiset tähän. Toistaiseksi niin ei ole tapahtunut. Koko elämäni aikana on ollut kymmenkunta minusta kiinnostunutta naista. Ikävuosina ->34 kiinnostuneet kuvasin yllä. Kaksi poikkeustapausta olivat hyvin pitkiä ja muutenkin erilaisia.

Haluatko rehellisen vastauksen?

En keksi muuta selitystä kuin jonkinlaiset tasot. Lyhyt ja hoikka ei ole suosituin miestyyppi, eikä pyöreä suosituin naistyyppi. Miksi lyhyet ja pyöreät eikä keskipituiset ja pyöreät? Uskoisin että tuon selittää naisten halu saada mies joka on heitä isompi, siksi mieheksi valikoitui vaikka roimasti ylipainoinen mutta pidempi mies.

Hoikat, sirot ja kurvikkaat saivat komeampiakin miehiä. Siis sanotaanko vaikka pidempiä ja raamikkaampia. Tai sellaisia joilla oli muita avuja, joihin kuului jossain muodossa raha ja status.

Miksi nuo pari pitkää ja hoikkaa osoittivatkin vastakaikua viime vuosina...sitä en tiedä.

Jos teillä on esittää parempi ja vähemmän raadollinen teoria, bring it on.

"Minkä pituinen muuten olet?"

En ole mitannut itseäni sitten kouluiän. 171-172cm kaiketi.

Siis 35-vuotiaaksi mennessä susta on kiinnostunut kymmenen eri naista, vaikka olet omien sanojesi mukaan luotaantyöntävän lyhyt näiden tasoteoriasekoilujen puitteissa? Pölvästiyden pölvästiyttä. Mitä oikein luulet keskimääräisen miehen osalta, että naisia lankeaa päivittäin? Moni tavallinen kaikin puolin keskinkertainenmies on onnellinen jos löytää edes sen yhden naisen, joka hänestä mitenkään vakavammin kiinnostuu. Elämän mittaan tällaisia kohtaamisia voi tulla eteen tilanteesta riippuen kenties viisi. Joillekin vain yksi tai muutaman jälkeen löytyy se oikea, tai sopiva. Siitä tulee yleensä puoliso, jos ei ihan katastrofaalisesti päät lyö yhteen. Sullahan on omien sanojesi mukaan ollut rutkasti jopa varaa valikoida. Ei itkullesi ole mitään ymmärrettäviä perusteita, olet vaan pahasti harhainen siitä, millaista pariutuminen normaali-ihmisten kesken on. 

No eikös tuo sitten todista että palstateoria betamiehistä on totta?

Tavismies saa olla tyytyväinen jos elämän aikana 1-2 naista kiinnostuu, ja sitten on otettava ensimmäinen jonka saa tai jää ilman.

Tavisnaisella on ihan eri tilanne...

-eri

Johtuu aika pitkälti siitä, että miehet kiinnostuvat lähes kaikista kaksijalkaisista, myös kanoista ja tikapuista. Se ei tarkoita sitä, että se tavisnainen kiinnostuisi niistä kaikista kiinnostuvista miehistä. Ja jos miehet eivät raivokkaasti yrittäisi tehdä vaikutusta maailman kaikkiin naisiin, mitään ongelmaa ei olisi. Kukaan ei miellytä kaikkia.

Olen saanut ihan toisenlaisen käsityksen.

Vierailija
182/187 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jo etukäteen, kun tulen lässäyttämään pituusero-ennakkoluulonne omalla kokemuksellani. Olen vertikaalisesti mitattuna 175cm mittainen nainen. Olen ollut kahdessa parisuhteessa itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Ensimmäinen mies oli 168cm ja toinen 173 cm. Ja (voi KAMALA paikka...) voisin ottaa vaikka 160cm miehen, mutta en missään tapauksessa itseäni pidempää, koska he eivät vaan viehätä minua yhtään. Toki jos pitää tavaroita kantaa, niin sit voin kelpuuttaa itseni pituisen ihmisen kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jo etukäteen, kun tulen lässäyttämään pituusero-ennakkoluulonne omalla kokemuksellani. Olen vertikaalisesti mitattuna 175cm mittainen nainen. Olen ollut kahdessa parisuhteessa itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Ensimmäinen mies oli 168cm ja toinen 173 cm. Ja (voi KAMALA paikka...) voisin ottaa vaikka 160cm miehen, mutta en missään tapauksessa itseäni pidempää, koska he eivät vaan viehätä minua yhtään. Toki jos pitää tavaroita kantaa, niin sit voin kelpuuttaa itseni pituisen ihmisen kaveriksi.

Tässä lainaamani viestin kirjoittaja:

https://previews.123rf.com/images/astetsurina/astetsurina1803/astetsuri…

Vierailija
184/187 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

You wish! 😀

Vierailija
185/187 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä lainaamani viestin kirjoittaja:

https://previews.123rf.com/images/astetsurina/astetsurina1803/astetsuri…

No eipä ole vielä sarvi kasvanut päähän, mutta useamman kerran on ollut k*rpä otsassa. Mut vartalotyyppi kyllä meni oikein. Taidat olla meedio.

Vierailija
186/187 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään lyhyistä ja pitkistä naisista.

Mutta nykyinen vaimoni on 180 cm:)

Vierailija
187/187 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoa jos on niin miestä ei haittaa naisen pituus, olen Levillä parturina ja inulle tuli asiakkaaksi +40 mies muutama vuosi sitten, päälaki oli kaljuuntumassa ja kun ehdotin jätetäänkö päältä vähän pitemmäksi niin peittää päälaelta, kaveri alkoi nauramaan ja sanoi ettei sillä ole mitään merkitystä eikä hänen personaallisuus ole hiuksien pituudesta kiinni. Lopuksi hänen tyttöystävänsä tuli hakemaan miehen parturista ja oli miestä ainakin päätä pidempi tunnettu missi kaunotar, itseluottamus on valloittavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi