Pituusero ja itsetunto, miehet vs naiset
"En tykkää pitkistä naisista koska tunnen itseni pieneksi ja epämiehekkääksi"
Miten voi miehellä olla noin heikko itsetunto!
"En tykkää lyhyistä miehistä tunnen itseni isoksi ja epänaiselliseksi"
Go girl, ymmärrän niin hyvin!
Kommentit (187)
Anteeksi jo etukäteen, kun tulen lässäyttämään pituusero-ennakkoluulonne omalla kokemuksellani. Olen vertikaalisesti mitattuna 175cm mittainen nainen. Olen ollut kahdessa parisuhteessa itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Ensimmäinen mies oli 168cm ja toinen 173 cm. Ja (voi KAMALA paikka...) voisin ottaa vaikka 160cm miehen, mutta en missään tapauksessa itseäni pidempää, koska he eivät vaan viehätä minua yhtään. Toki jos pitää tavaroita kantaa, niin sit voin kelpuuttaa itseni pituisen ihmisen kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jo etukäteen, kun tulen lässäyttämään pituusero-ennakkoluulonne omalla kokemuksellani. Olen vertikaalisesti mitattuna 175cm mittainen nainen. Olen ollut kahdessa parisuhteessa itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Ensimmäinen mies oli 168cm ja toinen 173 cm. Ja (voi KAMALA paikka...) voisin ottaa vaikka 160cm miehen, mutta en missään tapauksessa itseäni pidempää, koska he eivät vaan viehätä minua yhtään. Toki jos pitää tavaroita kantaa, niin sit voin kelpuuttaa itseni pituisen ihmisen kaveriksi.
Tässä lainaamani viestin kirjoittaja:
https://previews.123rf.com/images/astetsurina/astetsurina1803/astetsuri…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lainaamani viestin kirjoittaja:
https://previews.123rf.com/images/astetsurina/astetsurina1803/astetsuri…
No eipä ole vielä sarvi kasvanut päähän, mutta useamman kerran on ollut k*rpä otsassa. Mut vartalotyyppi kyllä meni oikein. Taidat olla meedio.
Minä tykkään lyhyistä ja pitkistä naisista.
Mutta nykyinen vaimoni on 180 cm:)
Itsetuntoa jos on niin miestä ei haittaa naisen pituus, olen Levillä parturina ja inulle tuli asiakkaaksi +40 mies muutama vuosi sitten, päälaki oli kaljuuntumassa ja kun ehdotin jätetäänkö päältä vähän pitemmäksi niin peittää päälaelta, kaveri alkoi nauramaan ja sanoi ettei sillä ole mitään merkitystä eikä hänen personaallisuus ole hiuksien pituudesta kiinni. Lopuksi hänen tyttöystävänsä tuli hakemaan miehen parturista ja oli miestä ainakin päätä pidempi tunnettu missi kaunotar, itseluottamus on valloittavaa
Olen saanut ihan toisenlaisen käsityksen.