Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituusero ja itsetunto, miehet vs naiset

Vierailija
14.11.2019 |

"En tykkää pitkistä naisista koska tunnen itseni pieneksi ja epämiehekkääksi"

Miten voi miehellä olla noin heikko itsetunto!

"En tykkää lyhyistä miehistä tunnen itseni isoksi ja epänaiselliseksi"

Go girl, ymmärrän niin hyvin!

Kommentit (187)

Vierailija
141/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki olemassa kuvatunkaltaisia lyhyitä miehiä, muttei se ole koko totuus, ei lähellekään. Näemme jatkuvasti kilttejä ja rauhallisia lyhyitä miehiä, mutta sitten tulee se yksi Napoleon ja hymähdämme, tuollaisia ne kaikki ovat. Ja toki lyhyillä on ihan samoja ongelmia kuin pitkilläkin ja joskus on huonoja päiviä, ei se nyt kaikki sentään pituuteen liity.

Monenko kanssa olet yrittänyt seurustella? Itsetunto ihan kuraa. Jossain vaiheessa (aika pian) alkaa se omasta pituudesta väniseminen ja sen tivaaminen, miksi olet sen kanssa vaikka pidempiäkin on tarjolla, ja itsensä vertailu pitkiin kavereihin ja itsesäälissä kieriskely ja pettämisestä vihjailu mustasukkainen kyttäily yms. yms.

Tämä niiden passiivis-aggressiivisten ”mukavien” pätkien kanssa. Pullistelijat olen älynnyt kiertää kaukaa jo ennakolta.

Et tiedä millaista on seurustella lihavan/vanhemman/vähemmän kauniin naisen kanssa.

En tiedäkään, koska olen heteronainen. Mutta pituus ei minulle ollut mikään kriteeri, ennen kun kokemus opetti välttelemään kovin lyhyitä miehiä.

Pointti oli, että huonoitsetuntoisia löytyy kaikista ihmisryhmistä. Ei varmaan kannata ottaa sitä pitkääkään, jos sillä on pieni penis.

Vierailija
142/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki olemassa kuvatunkaltaisia lyhyitä miehiä, muttei se ole koko totuus, ei lähellekään. Näemme jatkuvasti kilttejä ja rauhallisia lyhyitä miehiä, mutta sitten tulee se yksi Napoleon ja hymähdämme, tuollaisia ne kaikki ovat. Ja toki lyhyillä on ihan samoja ongelmia kuin pitkilläkin ja joskus on huonoja päiviä, ei se nyt kaikki sentään pituuteen liity.

Monenko kanssa olet yrittänyt seurustella? Itsetunto ihan kuraa. Jossain vaiheessa (aika pian) alkaa se omasta pituudesta väniseminen ja sen tivaaminen, miksi olet sen kanssa vaikka pidempiäkin on tarjolla, ja itsensä vertailu pitkiin kavereihin ja itsesäälissä kieriskely ja pettämisestä vihjailu mustasukkainen kyttäily yms. yms.

Tämä niiden passiivis-aggressiivisten ”mukavien” pätkien kanssa. Pullistelijat olen älynnyt kiertää kaukaa jo ennakolta.

Et kai sentään ole seurustellut jokaisen tapaamasi lyhyen kanssa?

En. Mutta jokaisesta ”mukavasta”, jonka kanssa olen yrittänyt, on sukeutunut salavihainen kyräilijä, kun pintaa vähän raaputtaa. Itsetunto ei vain millään riitä.

No jos olet joku huikea kaunotar, mikset ota sitä alfaurosta, jonka itsetunto juuri ja juuri kestää kaltaisesi laatunaaraan?

Ei noiden itsensä kelpaamattomiksi psyykanneiden itsetunto kestä edes tavallista, pientä naista. En ole alfojen perään, mutta kai se on pakko noille taviksillekin jotain pituusrajaa alkaa laittaa, kun kokemukset ovat nämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt nainen. Kieltämättä pitkä mies yli 180 senttinen kiihottaa eniten mutta pidän monia lyhyitäkin kivannäköisinä. Miehillä pituus vaikuttaa paljon seksikkyyteen.

Vierailija
144/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä millaista on seurustella lihavan/vanhemman/vähemmän kauniin naisen kanssa.

En tiedäkään, koska olen heteronainen. Mutta pituus ei minulle ollut mikään kriteeri, ennen kun kokemus opetti välttelemään kovin lyhyitä miehiä.

Pointti oli, että huonoitsetuntoisia löytyy kaikista ihmisryhmistä. Ei varmaan kannata ottaa sitä pitkääkään, jos sillä on pieni penis.

Sellaiseen en ehtinyt törmätä ennen kuin löysin nykyisen mieheni, joka on keskikokoinen ihan joka mitaltaan. Ja mikä parasta, kiva ja tervepäinen, ja kuumin pakkaus ikinä.

Vierailija
145/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään pitkää naissinkkua, mutta keskipituisia sinkkunaisia (eli n.160 cm) on useampi tuttavapiirissä.

Tämä sille joka epäili että pitkät naiset jäävät yksin.

Vierailija
146/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Painoon voi vaikuttaa mutta pituuteen ei” ja kylläpä teitä ärsyttääkin kun kaikkia naisia ei kiinnosta tuntikausien salilla raataminen miesten miellyttämiseksi. Se on sitten voi voi. Kaikille miehille ei riitä sitä timmiä seksiautomaattia. Asian kanssa voi koettaa vain ja ainoastaan elää. Naisten toiveista nillittäminen ei saa ketään meistä nälkäkuurille ja salirääkkiin teidän mieliksenne.

Hohhoijaa mitä tekosyitä taas. Pudotin painoa noin 15kg ja salirääkkiä oli yhteensä 0 tuntia. Kaikki oli syömisestä kiinni ja sain syödäkin kunnolla, kaikki höttö vain pois. Ei ollut lopulta edes vaikeaa, olisi pitänyt laihduttaa jo aiemmin. 

Onnea. Olet todennäköisesti palstamiesten mielestä silti löysä lehmä.

Vierailija
147/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Painoon voi vaikuttaa mutta pituuteen ei” ja kylläpä teitä ärsyttääkin kun kaikkia naisia ei kiinnosta tuntikausien salilla raataminen miesten miellyttämiseksi. Se on sitten voi voi. Kaikille miehille ei riitä sitä timmiä seksiautomaattia. Asian kanssa voi koettaa vain ja ainoastaan elää. Naisten toiveista nillittäminen ei saa ketään meistä nälkäkuurille ja salirääkkiin teidän mieliksenne.

Hohhoijaa mitä tekosyitä taas. Pudotin painoa noin 15kg ja salirääkkiä oli yhteensä 0 tuntia. Kaikki oli syömisestä kiinni ja sain syödäkin kunnolla, kaikki höttö vain pois. Ei ollut lopulta edes vaikeaa, olisi pitänyt laihduttaa jo aiemmin. 

Kysymys oli timmeistä naisista. Hoikka ei välttämättä ole timmi. 15kg tiputtanut voi olla mitä vain. Lähtökohtaisesti ei kannattaisi laihduttaa ilman voimaharjoittelua. Sinä toki kommentoit vain salirääkistä. Ruualla määritetään laihdutuksen määrä, liikunnalla laatu.

Sitten on vielä se tosiasia, ettei kaikkien laihdutus ole yhtä helppoa. Mutta siitä lienee turha jauhaa. eri

Vierailija
148/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään pitkää naissinkkua, mutta keskipituisia sinkkunaisia (eli n.160 cm) on useampi tuttavapiirissä.

Tämä sille joka epäili että pitkät naiset jäävät yksin.

Jossain haastattelussa 195-senttinen nainen kertoi katkerana kuinka ei pituutensa takia kelpaa miehille. Toki samaan hengenvetoon totesi myös, ettei hänelle kelpaa senttiäkään lyhyempi mies.

Vierailija
149/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy miksi me lyhyet (173cm) miehet kehtaamme kiinnostua teistä pitkistä naisista on se ettemme välttämättä huomaa pituutta samalla tavalla kuin naiset.

Se jos nainen on sen 172,2759cm, on hän minun silmissäni suurin piirtein keskipituinen nainen. Nainen itse ehkä huomaa olevansa vain 0,7241cm minua pidempi ja vaihtaessaan talvikenkiin, minua 0,2547cm pidempi, mikä on tietysti katastrofi ja saa välittömästi naisen näyttämään koko maailman silmissä jättikokoisena amatsonina.

Se toinen syy on ettemme skitsoile jatkuvasti pituuksista, korkkareista ja siitä mitä ne random ohikulkijat nyt ajattelevat jos näkevät lasertutkallaan että nainen on miestä pidempi.

Kolmas syy on että jos nainen on kiinnostava, on nainen kiinnostava oli tämä sitten 145cm tai 185cm.

Joten sori, jatkossakaan emme tule hyväksymään järjestelyä pitkälle pitkä, keskipituiselle pitkä, lyhyelle keskipituinen ja joillekin tosi lyhyistä keskipituinen tai jopa lyhyehkö.

t. lyhyt mies

Vierailija
150/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy miksi me lyhyet (173cm) miehet kehtaamme kiinnostua teistä pitkistä naisista on se ettemme välttämättä huomaa pituutta samalla tavalla kuin naiset.

Se jos nainen on sen 172,2759cm, on hän minun silmissäni suurin piirtein keskipituinen nainen. Nainen itse ehkä huomaa olevansa vain 0,7241cm minua pidempi ja vaihtaessaan talvikenkiin, minua 0,2547cm pidempi, mikä on tietysti katastrofi ja saa välittömästi naisen näyttämään koko maailman silmissä jättikokoisena amatsonina.

Se toinen syy on ettemme skitsoile jatkuvasti pituuksista, korkkareista ja siitä mitä ne random ohikulkijat nyt ajattelevat jos näkevät lasertutkallaan että nainen on miestä pidempi.

Kolmas syy on että jos nainen on kiinnostava, on nainen kiinnostava oli tämä sitten 145cm tai 185cm.

Joten sori, jatkossakaan emme tule hyväksymään järjestelyä pitkälle pitkä, keskipituiselle pitkä, lyhyelle keskipituinen ja joillekin tosi lyhyistä keskipituinen tai jopa lyhyehkö.

t. lyhyt mies

"Nainen itse ehkä huomaa olevansa vain 0,7241cm minua pidempi"

Siis tarkoitin tietysti lyhyempi.

Toivottavasti kenenkään mieli ei järkkynyt lopullisesti tämän virheen johdosta.

- edellinen

Vierailija
151/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä annan surutta pakit jos joku 170cm kääpiömies yrittää iskeä.

Nykyinen mieheni on 189cm ja itse olen 160cm. Just sopiva. Miehen kuuluu olla miehen mittainen.

Vierailija
152/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 163cm ja mieheni 190cm ja rakastan pituuseroamme. Onkohan tämä ihan biologista? Mieheni myös kokee hyvää itsetuntoa pituudestaan, itse en ole koskaan tuntenut oikein mitään tunteita pituudestani. Kropastani tykkään. Olen ollut ihastunut n. 170cm pitkään mieheen joskus nuorempana, mutta ei hän kyllä saanut minua läheskään yhtä märäksi kuin pitkät miehet.

Vierailija
153/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. lyhyt mies

” toinen syy on ettemme skitsoile jatkuvasti pituuksista”

Anteeksi mitä?

Jos sinä 173-senttisenä miehenä koet olevasi lyhyt, ongelma on täysin korviesi välissä. Ja huomaahan sen tuosta sentin kymmenstuhannesosien luettelemisestakin, ettet nyt ihan täysillä käy tämän pituusasian kanssa.

Vierailija
154/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä 173cm mies on lyhyt.

Vierailija
155/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä 173cm mies on lyhyt.

Niin on.

Vierailija
156/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihannemiehen pituus on noin 178cm. Ja tällä tarkoitan sitä, että suunnilleen tuon pituiset miehet kiinnittävät parhaiten mun huomion. Jostain syystä huomattavasti yli 180cm pitkät eivät mua sytytä yhtä paljoa. Näköjään kuitenkin tutkimusten mukaan suurin osa naisista on juuri heistä kiinnostuneita. Itse olen 170 cm.

Vierailija
157/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, näitä on niin paljon. Olen lyhyehkö (159) ja siro nainen ja viehätyn miehistä, jotka ovat about 10+ kiloa minua isompia eli 60 kiloisia tai yli. Ei minulla mitään hirveää pituusrajaa tai edes toivetta ole koskaan ollut, mutta tykkään, että miehessä on lihasta. Eksäni oli vähän alle 170 senttinen ja harrasti kamppailulajeja, paino 60-65 kiloa (vaihteli kisojen mukaan). Nykyinen mieheni taas on 180 kiloinen kestävyysurheilija kuten minäkin, painaa alle 70. Mutta sopisi hyvin olla lyhyempikin, kunhan ei mikään keijukainen, sellaiset miehet eivät sytytä jos olen ihan rehellinen. Siskoni on minua pidempi ja hän seurustelee itseään lyhyemmän miehen kanssa, joka ei ole edes mitenkään raamikas. Makuasioita nämä.

Vierailija
158/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm nainen ja viehätyn enimmäkseen aasialaisista miehistä. Esim. japanilaisten miesten keskipituus on lähteestä riippuen 165-170cm. Ovat toki minua pidempiä mutta miehiksi verrattain lyhyitä. Alle 160cm miehiä on aika harvassa.

Vierailija
159/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, näitä on niin paljon. Olen lyhyehkö (159) ja siro nainen ja viehätyn miehistä, jotka ovat about 10+ kiloa minua isompia eli 60 kiloisia tai yli. Ei minulla mitään hirveää pituusrajaa tai edes toivetta ole koskaan ollut, mutta tykkään, että miehessä on lihasta. Eksäni oli vähän alle 170 senttinen ja harrasti kamppailulajeja, paino 60-65 kiloa (vaihteli kisojen mukaan). Nykyinen mieheni taas on 180 kiloinen kestävyysurheilija kuten minäkin, painaa alle 70. Mutta sopisi hyvin olla lyhyempikin, kunhan ei mikään keijukainen, sellaiset miehet eivät sytytä jos olen ihan rehellinen. Siskoni on minua pidempi ja hän seurustelee itseään lyhyemmän miehen kanssa, joka ei ole edes mitenkään raamikas. Makuasioita nämä.

Apua, nykyinen mies on siis 180 senttinen kestävyysurheilija :D voi ei... ja siis itse olen myös kestävyysurheilija, en 180 kiloinen :D

Vierailija
160/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. lyhyt mies

No kuitenkin pituutesi puolesta ottaisin sinut PALJON mieluummin kuin esimerkiksi 187cm pitkän miehen:)

/155

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän