Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksatte turhaan välittäjälle, enää ei ole lehti-ilmoituksia. Voitte itse laittaa talon myyntiin oikotielle

Vierailija
14.11.2019 |

Kuka hullu maksaa välittäjälle 10 000 työstä jonka osaa lapsikin. Pari valokuvaa, ilmoitus oikotielle ja lässynlässyn puhetta. Herätkää ihmiset, teitä rahastetaan.

Ennen maksettiin siitä lehti-ilmoituksesta!

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä lehti-ilmoituksista makseta 🙂 Loistavalla välittäjällä on verkosto. Tiedän huippuvälittäjän toisessa polvessa. Omilla ja vanhempiensa verkostoilla saa myytyä kohteen kuin kohteen nopeaan, useimmiten ns tiskin alta.

Vierailija
2/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä lehti-ilmoituksista makseta 🙂 Loistavalla välittäjällä on verkosto. Tiedän huippuvälittäjän toisessa polvessa. Omilla ja vanhempiensa verkostoilla saa myytyä kohteen kuin kohteen nopeaan, useimmiten ns tiskin alta.

Välittäjä siellä antoi juuri esimerkin lässynlässyn myyntipuheestaan joka todellisuudessa on häikäilemätön rahastus täysin minimityöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin huomautella:-    Ihan kiva myydä itse, mutta muistattehan, että myyjä on laillisesti vastuussa myymästään talosta vielä myynnin jälkeen seuravat 5 vuotta. Ostajan etu.

Vierailija
4/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se riippuu. Hyvällä ja halutulla sijainnilla asunto menee kaupaksi miten päin vaan. Jos kyseessä on joku lumihiutalekohde jonka myynti kestää niin sitten välittävä voi olla kätevä jo senkin takia että se houlehtii markkinoinnista.

Vierailija
5/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se myytävä talo on toisella puolella Suomea, omaa autoa ei ole ja julkisilla ei paikkakunnalle pääse helpolla ja on itse vielä päivätöissä eikä siksi oikein aikaakaan?

Välittäjästä on suuri apu silloin kohteen näyttöjen pidossa.

Mutta ethän sinä työttömien kadehtija ymmärrä asioita laajemmin.

Vierailija
6/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin huomautella kirjoitti:

Haluasin huomautella:-    Ihan kiva myydä itse, mutta muistattehan, että myyjä on laillisesti vastuussa myymästään talosta vielä myynnin jälkeen seuravat 5 vuotta. Ostajan etu.

Ehhehe. Luuletko oikeasti että välittäjä on "myyjä"?

Vierailija
7/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlailla se myyjä on vastuussa vaikka on välittäjä. Ei välittäjällä ole mitään vastuuta

Vierailija
8/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittäjä vie rahaa myytävän kohteen omistajalta ja nostaa hintaa sille joka ostaa. Siis kummallekkin kaupan osapuolelle haitallinen välihenkilö.

Vierailija
9/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ja isä myivät mökkinsä tori.fin kautta ekalle kyselijälle ja saivat hinnan, jonka pyysivät. Ennen sitä mökki oli myynnissä välittäjän kautta, eikä kyselijöitä ollut. Mökki oli järvenrantamökki (omassa saaressaan), ei mukavuuksia (pl. aurinkosähkö). Ei ehtinyt olla torissa kauaakaan.

Vierailija
10/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välittäjä vie rahaa myytävän kohteen omistajalta ja nostaa hintaa sille joka ostaa. Siis kummallekkin kaupan osapuolelle haitallinen välihenkilö.

Miten välittäjä voi haitallinen, jos myyjä katsoo palvelusta hyötyvänsä?

Vierailija
11/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi tietysti tulla aloittajalle ja parille muullekin yllätyksenä, mutta välittäjän hommaan kuuluu paljon muutakin kuin ilmoituksen laittaminen lehteen ja talon esittely - ja sekin voi olla työläs posti, jos esittelyitä täytyy pitää useampia. Mutta toki, jos puhtia itsellä piisaa, niin siitä vaan! Itse ostin ja myin asuntoni välittäjän kautta, enkä pidä palkkiota ollenkaan hukkaan heitettynä rahana - sain hyvää palvelua.

Vierailija
12/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ja isä myivät mökkinsä tori.fin kautta ekalle kyselijälle ja saivat hinnan, jonka pyysivät. Ennen sitä mökki oli myynnissä välittäjän kautta, eikä kyselijöitä ollut. Mökki oli järvenrantamökki (omassa saaressaan), ei mukavuuksia (pl. aurinkosähkö). Ei ehtinyt olla torissa kauaakaan.

Höpönlöpön. Ap työttömien kadehtija se itse siellä satuilee omaan aloitukseensa.

Vierailija
13/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpön. Ap työttömien kadehtija se itse siellä satuilee omaan aloitukseensa.

En ole ap. Miksi höpönlöpön, voitko selittää?

Vierailija
14/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä muuta kuin laittaa ilmoituksen Kalasataman facebookiin. Muutaman tunnin päästä tulee ilmoitus -myyty!

Vierailija
15/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jottet myisi itse. Ainoa vain, että välittäjän kautta myytävästä kohteesta saat keskimäärin enemmän kuin itse myydessäsi.

Ei ole yksi tai kaksi kohdetta, joissa minulle on tullut myyntiin HYVÄ kohde, jota omistaja itse ensin yrittänyt myydä kuukausia/viikkoja. On saanut tarjouksia, joihin ei ole tyytyväinen.

Minä olen myynyt nämä hintaan, joka on ylittänyt reippaasti myyjien saaman parhaan tarjouksen ja yleensä tarjous on tullut parissa viikossa. Ja myyjä on saanut käpäläänsä enemmän palkkionikin huomioiden.

Jos sinulla on aikaa käyttää aikaa ostajien pyöritykseen, paperityöhön ja kymmeniin sähköposteihin vastaamiseen, miksipä et myisi ihan itse.

Yhtä hyvin voit korjata autosi itse, tehdä vesieristeet kylpyhuoneeseen ja vaikka ommella umpeen pienen haavan. Siitä vain opettelemaan ja säästämään!

T. Välittäjä, jonka asiakastyytyväisyys on lähes pyöreä kymppi ja jolla on lisäksi korkeakoulututkinto markkinoinnista sekä lisäksi erinomainen kyky tulla toimeen hankalienkin ihmisten kanssa

Vierailija
16/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ.

Kummallisesti ihmiset nykyään kykenevät myymään facen kautta kaiken muun ilman välittäjää. Kuvitelkaa miten naurettavaa olisi joku koira-välittäjä, käsilaukku-välittäjä, skootteri-välittäjä. Pelkkää rahastusta ja haitallinen molemmille kaupan osapuolille.

Vierailija
17/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Eihän tämä liity välitäjään millään tavalla.

Vierailija
18/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap. Miksi höpönlöpön, voitko selittää?

Kirjoitustyylisi on helposti tunnistettava.

Vierailija
19/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks maksaa oiko tielle, kun kerran ilmoitus netti markkinassa on ilmainen?

Vierailija
20/93 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä osta asuntoa ilman välittäjää tai juristia. En todellakaan!

Ihmisten tunneperäinen asenne asuntojensa sälekaihtimia kohtaan samoin kuin epärealistinen hinta-arvio remppataidoistaan tai asunnon laadusta on rasittavaa. Suoria kysymyksiä ei voi tehdä, kun alaleuka jo väpättää miten "ei se meidän mielestä haise kostealle" tai kuinka  kivan Eppu-koiran leikkijäljet näkyvät parketilla tummina viiruina koko alueelta. Keskustelua asunnosta ei käydä asiantuntemuksella, vaan mitä äiti on ollut mieltä 26 vuotiaan poikansa remppataidoista tai kuinka mummo kehui tyttärentyttären ideaa maalata vessan laatat vaaleanpunaisiksi.

Välittäjä on neutraali ja kun asioi vain pitkän työkokemuksen omaavan välittäjän  kanssa päästään lähelle realistisia hinta-arvioita sekä mitä asunnosta haluan maksaa. SUosin myös isoja välitysfirmoja, joilla on ihan samat välityspalkkiot kuin yhden nyhväreen toiminimissä, ja myös juristit hoitamassa jos kaupassa ilmenee ongelmia puolin tai toisin. Maksan turvallisuuden tunteesta ja kaupan laillisuudesta. 

Ihmiset ovat niin tyhmiä, että vaikka kaupat tehdään saattaa sen jälkeen tulla aivan mitä tahansa ideoita ja ehdotuksia miten haluaakin jättää jotakin varastoon tai jos vaikka autopaikka ois vielä pari kuukautta myyjän käytössä yms. Ammattitaitoinen välittäjä eliminoi sen kaiken jo valmiiksi ja käy läpi myyjän sekä ostajan kanssa molempien oikeuksista ja vastuusta.