Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvani ignoraa minua!

Blaah
14.11.2019 |

Minulla on puolivuotias vauva, joka ei kiinnitä minuun helposti huomiota. Todella usein jos teen hassuja ääniä/juttelen vauvalle, hän ei katso minua päinkään. Jos jatkan pidempään, niin vauva saattaa jossain kohdassa kiinnittää huomion minuun hetkeksi ja kääntää sitten taas huomionsa muualle. Välillä hän kyllä katselee minuakin, mutta tuntuu oudolta kun niin usein jättää huomiotta. Hän ei myöskään helposti naura ääneen minun jutuille/pusuille tms. Vauva naureskelee helposti isälleen ja kääntää päänsä ja hymyilee kun mieheni tulee huoneeseen. Tulen tästä tietysti mustasukkaiseksi, joka ei tietenkään auta asiaa. :(

Onkohan tämä ihan normaalia? Vihaako vauvani minua? Olenko tylsä!? Onko muiden vauvat tällaisia ja koska tämä on mennyt muilla ohi? Vauvaa kyllästyttää naamani kun olen hoitanut häntä enemmän kuin mieheni? Millainen persoonallisuus teidän ignoraavasta vauvasta on kasvanut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tulee vihaamaan sinua koko lopun elämäänsä koska et ollut tarpeeksi hyvä sirkuspelle hänelle vauvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

No hö, ihan tosissani haluan tietää onko vauvat tällaisia :D Meillä neuvola vasta vähän ajan päästä, enkä kehtaa soittaa sinne tästä asiasta. Terveisin esikoisen äiti

Vierailija
4/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aistii sinun väkinäisyytesi eikä jaksa enää katsella sinua. 

Vierailija
5/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koira joka teki tuota samaa ihan v*ttuillessaan.

Vierailija
6/6 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se aistii sinun väkinäisyytesi eikä jaksa enää katsella sinua. 

Olen miettinyt juuri tätä! :D kamalaa jos tämä jotenkin vaikuttaa vauvan psyykeeseen, väkinäinen äiti yrittää epätoivoisesti viihdyttää kuukausikaupalla :’D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi