Tosiälykäs on piiloälykäs
Kommentit (64)
Hyvä oletus, ykkönen. Elämän koulussa... Välillä opin, välillä opetan.
Mikä on maksimi, johon elämässäsi pyrit?
Se on ihan totta. Kun ymmärtää logiikan ymmärtää myös epäkohdat jolloin voi tehdä asiasta ironisen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on maksimi, johon elämässäsi pyrit?
Vähemmän on enemmän. Muutokset tulee ajan kanssa. Lopulta kreman piipusta yläpilviin.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan totta. Kun ymmärtää logiikan ymmärtää myös epäkohdat jolloin voi tehdä asiasta ironisen.
Mulle on esimerkiksi turha tulla laukomaan mitään kohteliaisuuksia. Olen hyvin kyyninen ja realistinen ihminen joka hukuttaa murheet viinaan. Viina on luottoparnerini.
Eikö joku tutkimus joskus myös todennut että todella älykkäät ihmiset kiroilevat todella usein ja vittuilevat muille?
Tosiuskova multiploi mahkut ja uskoo ihan kaiken. Buddhat, jeesukset ja tarock kortit.
Muuten hyvä, mutta minä en tarvitse viinaa murheisiin. Olen varsin suruton surullinen.
Joo, piilolihakset toimivat, kun osaa myödätä, levätä ja käyttää siten voimaa vain silloin kun tarvitsee ja vain sen verran kuin tarvitsee. Ei enempää tai vähempää.
Vierailija kirjoitti:
Tosivahvalla on piilolihakset.
Todelliset voimanharjoittajat kyllä onneksi tietävät ettei se voima ja kestävyys ole lihasmassassa. Katsokaa vaikka Usain Bolttia, mies on varsinainen riuku eli pelkkää luuta ja nahkaa mutta silti maailman nopein juoksija ja pärjää kädenväännössäkin useimmille. Siksipä sitä naureskellaan näille tolvanoille jotka tulee salille kasvattamaan lihasmassaa että voi leveillä sitten jättikokoisilla muskeleillaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku tutkimus joskus myös todennut että todella älykkäät ihmiset kiroilevat todella usein ja vittuilevat muille?
Joo. Huh, tietäisitpä vaan, millaista on Mensan kokouksissa!
Tosiälykkäistä pidetään mensakirjaa. Mensa kirjaa kaikki joilla ak yli 130 koska potentiaalinen vamma eliitille. Sitten heidät ohjataan pelastamaan maapalloska lempein ja viisain keinoin. Kierrättämään mitävain ja panostamaan porkkanoihin jotta entregootit löytäis eliitin pohjattomaan mahalaukkuun.
Ylivertaisesta älykkyydestä kertoo BMW merkkisen henkilöauton omistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on esimerkiksi turha tulla laukomaan mitään kohteliaisuuksia. Olen hyvin kyyninen ja realistinen ihminen joka hukuttaa murheet viinaan. Viina on luottoparnerini.
Fyysinen kipu on paljon sidettävämpi kuin psyykkinen kipu. Ja yritän myös saada jotakin aikaankin.
Todella älykäs on ylpeä älykkyydestään ja haluaa todistaa sen muille pätevyydellään.
Se näkyy koulun tuksessa ja siinä, että älykäs kiistelee ja voittaa kiistelyn älykkäillä iskuillaan.
Tyhmä jää vain suu auki pyörittelemään peukaloitaan.
Jos ei halua kilpailla älykkyydessä, on epävarma ja epävarmuus kertoo ettei ole älykäs.
Älykäs on aina suuna päänä väittelemässä ja voittaa väittelyt. Siitä tunnistaa älykkään.
Viina tasaa älynlahjoja, sillä se on liuotin. Tosiälykäs kantaa älykkyytensä menettämättä sitä viinalle.
Entä kun väsyy väittelemään itseään tyhmempien kanssa? Silloin ei väittele, vaan nauttii hiljaa omasta seurastaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se loogista.
Vittuilevat koska aika käy pitkäksi ja kilpailevat älykkyydestä muiden kanssa koska siihenhän älykkyys johtaa.
Älykkyys johtaa parhaimmuuteen kaikessa ja vain yksi voi olla älykkäin. Jos on kaksi niin aina pitää todistaa se kumpi voittaa toisen.
Sellainen voi näyttää sivullisista vittuimaiselle käytökselle.
Oletan, että sinulla on älyä. Mihin ja milloin olet sitä tarvinnut?