Paistaako teidän miehenne iltapalaksi lihaa pannulla?
Tiristää pannulla ja sitten syö kaiken itse:(
Sanoo vaan että syö sinä niitä kasvispyöryköitä mitä olet kaupasta ostanut ja pakastimessa:(
Kommentit (14)
Miksi et osta sitä lihaa ja paista. Onko pakko teeskennellä niiden kasvispyöryköiden kanssa? Huomenna heti ostat lihaa kun sitä kerran tekee mieli.
Muistakaa ruskistaa pinta kunnoll, niin maistuu.
Ei, vaan pyytää minua tekemään mikrossa juustovoileipiä.
No ei tod. Illalliseksi me juodaan punaviiniä, syödään juustoja ja hedelmiä ja sitten rakastellaan niin että sänky paukkuu.
Tarvittaessa sama uudestaan alusta niin monta kertaa että riittää.
Ostakaa sitä ruokaa mitä tekee mieli. Älkää teeskennelkö jotain muuta. Ostakaa lihaa ja syökää suupielet rasvaa tiristen. Ihminen on peto jonka aivot huutaa ravitsevaa ruokaa.
Kyllä, joka ilta! Että mua kuvottava se haju! Itse en syö lihaa. Paitsi toisinaan kalaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tod. Illalliseksi me juodaan punaviiniä, syödään juustoja ja hedelmiä ja sitten rakastellaan niin että sänky paukkuu.
Tarvittaessa sama uudestaan alusta niin monta kertaa että riittää.
Suosikkinaapureita!
Kannattaa myös huutaa ja kiljua matkan aikana ja lopettaa infernaaliseen mellakkaan.
Niin monta kertaa että riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, joka ilta! Että mua kuvottava se haju! Itse en syö lihaa. Paitsi toisinaan kalaa.
Miehen pitää saada lihaa että pysyy viriilissä kunnossa. Että siinä on tämmöinen myönteinen seikka. Pilvellä on kultareunus.
Joulun kruunaa ruisleipäviipale jossa on päällä paksu siivu kinkkua ja sinappia hiukan. Sitten höyryävän kuumaa kahvia tummana ja sokerilla.
Sitten hyvä kirja.
Kinkkuleivän päällä voi olla myös suolakurkkua tai jalopenochiliä.
Sängyssä vikaa jos paukkuu
Tai sitten laktoosi yiherkkyytä
Nyyh kyllä :(