Uskallanko tilata pakettia? Kulkeeko se posti?
Kommentit (35)
Tilasin viime sunnuntaina, kuljetus postin kautta ja eilen tiistaina oli perillä.
Maanantaina tilasin Helsingistä, tiistaina omassa postissa Keski-Suomessa.
Tilasin viime viikolla, tilausvahvistuksessa ilmoitettiin toimituspäiväksi 12.11. eli eilen. Tänään tuli pakettiautomaattiin.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tilaisi nyt mitään. Esim. Amazonista ymmärtääkseni posti lähettää sen tekstiviestin, milloin paketti toimitetaan perille. Jos aika ei sovi, voit tekstiviestitse valita paikan, mihin haluat paketin toimitettavan. MInulle kävi niin, että valitsin pakettiautomaatin, mutta kuitenkin piti hakea postista. En olisi siis lopulta saanut pakettia, jos olisi ollut lakon aikana.
Niin miksi et muka olisi saanut pakettia? Kyllähän postit auki on.
Paketit kulkee postilla ennätysnopeesti tällä hetkellä. Hyvin voi tilata ja ottaa kuljetuksen postin kautta.
Sunnuntaina ilmoitetun kotoa noudattavan asiakaspalautuksen haki postin tyypit eilen, tänään tuli maanantaina tehty Dermosil-tilaus postin pakettiautomaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tilaisi nyt mitään. Esim. Amazonista ymmärtääkseni posti lähettää sen tekstiviestin, milloin paketti toimitetaan perille. Jos aika ei sovi, voit tekstiviestitse valita paikan, mihin haluat paketin toimitettavan. MInulle kävi niin, että valitsin pakettiautomaatin, mutta kuitenkin piti hakea postista. En olisi siis lopulta saanut pakettia, jos olisi ollut lakon aikana.
Niin miksi et muka olisi saanut pakettia? Kyllähän postit auki on.
Olen ollut siinä luulossa, että postit on kiinni lakon aikana. Jos ovat tosiaan auki, niin sitten ei ole huolen häivää. Saavat lakkolaiset olla lakossa mun puolesta vaikka viisi vuotta :)
Vai ei muka vaikuta pakettien toimitukseen tää lakko. Oma pakettini seissyt jossain "runkokuljetuksessa" kohta kolme päivää :(
En uskalla hetkeen aikaan.
Vieressä toimipaikka, silti osoitettu 4 km päähän. Palautteen antaminen ei onnistu.
Kävely oli mukavaa ei siinä mitään.
eilen ainakin tuli paketti kiinasta
Vierailija kirjoitti:
eilen ainakin tuli paketti kiinasta
Jännää. Mitä siinä paketissa oli? Koronaako?
Nyt annoin palutetta kun löysin säpon.
Kuka alapeukuttaa - en juuri inise kuin asiasta.
Riippuu miten kiire on se paketti saada. Itse en joululahjoja Postin toimittamana tilaa.