Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Pampersilla ikinä mitään keräilykampanjoita?

Vierailija
04.06.2006 |

Kuten Liberolla? Pitääkö vaihtaa vaippamerkkiä? Onko Liberolla vastaavaa vaippaa kuin Pampers Active Fit?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin antavat lahjuksia kyllä K-ketjulle eli kun ostaa K-ketjusta pari vaippapakettia niin aika usein siellä on sitten joku kylkiäinen.



Liberolla ei käsittääkseni ole samanlaista vaippaa kuin ActiveFit. Ja meillä ainakaan ei käy Liberot ollenkaan vaan ainoastaan Pampersit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi